سانتا باربارا جشن Juneteenth

پایدار میراث برده داری یک سیستم است که جرم و بهره برداری سیاه و سفید مردم مشهود است در این نتیجه بی عدالتی و ن

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

پایدار میراث برده داری یک سیستم است که جرم و بهره برداری سیاه و سفید مردم مشهود است در این نتیجه بی عدالتی و نژاد پرستی و بی عدالتی afflicting ملت ما.

با وجود امضای رهایی اعلامیه در سال 1863 برخی از ایالت های سرمایه گذاری در صنعت برده داری با مقاومت فعال برای رهایی مردم سیاه و سفید. این بود تا زمانی که اتحادیه General Gordon گرنجر وارد گالوستون تگزاس در 19 ژوئن 1865 و اجرا رهایی بیانیه که به بردگی گرفته شده آمریکایی های آفریقایی تبار بودند. به عنوان یک سیاه و عجیب و غریب, مرد, من اغلب فکر می کنم در مورد چگونه اجداد من باید احساس آنها به عنوان پردازش معنای آزادی و چگونه آنها شاد در جشن.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


چهارم جولای بود که تعطیلات مورد علاقه من در حال رشد است. آتش بازی تابستان vibes و چه احساس وحدت در میان یک ملت بزرگ. در کلاس مدرسه, من آموخته بود در مورد اعلامیه استقلال و چگونه پدران بنیانگذار ما مبارزه برای آزادی "بدون مالیات بدون نمایندگی" هنوز حلقه در ذهن من است. من به یاد بیاورید کوه در می رم از طریق کتاب های تاریخ برای پیدا کردن یک پاراگراف در مورد من مردم که به بردگی گرفته شده و یک بخش کوچک در دوران حقوق مدنی است که من ساخته شده به این باور بود که میلیون ها سال پیش. من نمی یاد از Juneteenth تا زمانی که من در اواخر دهه بیست سالگی که با طراحی.

Juneteenth در حال حاضر من استقلال روز تعطیلات مورد علاقه من. در این روز تاریخی اجداد من بودند اذعان کرد برای بشریت و بقای خود به من پیشنهاد این فرصت را به تبدیل شدن به وحشی ترین رویاهای خود را.

من افتخار مؤسسین Juneteenth سانتا باربارا همراه با مربی دوستان سیمون Ruskamp و Chiany Dri. ما اول Juneteenth رویداد جشن گرفته شد در ال سنترو کوچک اما توانا و مرکز جامعه. ما به ارمغان آورد خانه پخته شده غذای روح و مشترک, سیاه, شادی از طریق برنامه نویسی ما. سال بعد ما همکاری با سانتا باربارا کتابخانه های عمومی که در آن رویداد ما به رشد 400 نفر من هنوز پخته مک من-n-پنیر (یک ترکیب دستور العمل بین من و مادر و خواهر و خودم) و ما به نمایش گذاشت سانتا باربارا جامعه سیاه و سفید ،

در این سال برای محافظت از ما سیاه جامعه است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 — ما تبدیل شده است رویداد ما را به یک مجازی جشنواره است. ما نمی خواهد اجازه می دهد تا Rona برای متوقف کردن ما جشن و ما در ادامه مبارزه برای عدالت و آزادی. این تغییر در محل برگزاری ارائه کرده است ما یک فرصت منحصر به فرد بایگانی زندگی ما میراث است. دیجیتال خارج از کشور تجلیل خواهد شد از ویژگی های آرایه ای از ویدئوها از اعضای جامعه به اشتراک گذاری داستان های خود را برای نمایش کار خود را و برجسته ما جمعی تاریخ. سیاه و هنرمندان و شاعران و حرفه ای را ارائه داده اند برای به اشتراک گذاشتن صنایع دستی و ما را از این فیلم در دسترس از طریق وب سایت ما, Facebook و Instagram حساب.

سازمان های اجتماعی و کسب و کار به ویژه شامل سنگ سیاه ائتلاف قهوه با یک پسر سیاه و سفید, راحتی, مواد غذایی, Cresco آزمایشگاه وقف برای جوانان کمیته ال سنترو شکوفایی روانشناسی شرکت ، شفا عدالت: پل SB, Luna بلا, مارتین لوتر کینگ جونیور کمیته Monkeytail هوشمند ورزش در سلامت پورا لونا عطار, Santa Barbara جوان سیاه و سفید حرفه ای و بسیاری بیشتر.

ما از شما دعوت به پیوستن به ما در جامعه در جمعه 19 ژوئن برای Juneteenth سانتا باربارا دیجیتال مهاجر و سانتا باربارا جشن از تاریخ و آتی.

به ما بپیوندید و در juneteenthsb.com.


اردن digital marketer یک از مؤسسین Juneteenth سانتا باربارا. او یک سازمان جامعه است که به غیر از یک عشق از جامعه به خصوص در سانتا باربارا. او روز کار در سانتا باربارا پایه در حالی که در وقت آزاد خود را صرف کار داوطلبانه با محلی و سازمان های غیر انتفاعی. او فارغ التحصیل از دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا و او بیرون از غرور بودن Gaucho آلوم. اطلاعات بیشتر در مورد او را در jordankillebrew.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب