Santa Barbara County می بیند افزایش Covid-19 موارد

غیر قابل پیش بینی دولت مقرر و افزایش COVID-19 موارد انداخته اند بسیاری از سانتا باربارا کانتی ساکنان را به حال

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

غیر قابل پیش بینی دولت مقرر و افزایش COVID-19 موارد انداخته اند بسیاری از سانتا باربارا کانتی ساکنان را به حالت ترس و سردرگمی در هفته های اخیر, اما بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso رنگ یک تصویر واضح تر از وضعیت سه شنبه.

"اگر ما برای ادامه به بازگشایی به عنوان یک شهرستان و سپس رفتار باید تغییر" انجام Reynoso گفت: در هیئت ناظران شنوایی. "که تغییر رفتار دیده می شود در بیماری متریک و بعد از آن در میزان بستری شدن و ظرفیت."

عکس: Daniel Dreifussبهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso

او گزارش داد که 49 درصد افزایش در موارد بیش از دو هفته گذشته countywide. سانتا ماریا, شهرستان, بزرگترین کانون برای این ویروس تا به حال 84 درصد افزایش در همان دوره زمانی. شهر سانتا باربارا تا به حال 115 درصد افزایش یافته است.

30 مرگ و میر ناشی از این ویروس گزارش شده است سه شنبه و چهار جوانان و دو هیات در سانتا ماریا اطفال سالن در حال حاضر آزمایش مثبت است. بخش کلانتر در بر داشت سه موارد مثبت در میان بازداشت نمایندگان در هفته گذشته.

افزایش موارد همراه با دیگر مربوط به معیارهای قرار داده اند این شهرستان در دولت, نظارت, لیست بیش از 21 روز. انجام Reynoso گفت که این شهرستان تنها 33 درصد از آن در پزشکی/فولاد تخت در دسترس در مورد یک افزایش ناگهانی در نظر گرفته است که "در حد متوسط در مورد" توسط دولت متریک.

وجود دارد 69 بيماران بستری برای COVID-19 در شهرستان هنگام انجام Reynoso ساخته شده خود را ارائه 21 از آنها دوره نقاهت در بخش مراقبت ويژه واحد است. دولت عوامل در انواع دیگر از بیماران که نیاز به پزشکی و جراحی تخت برای ارزیابی درصد از تخت های موجود در مورد COVID-19 خروش.

انجام Reynoso همچنین گفت که تنها 60 درصد از این شهرستان بیمارستان و بیش از 14 روز ارزش تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و لباسهای یکبار مصرف را در دست گرفته است "بیشتر در مورد" توسط دولت متریک. انجام Reynoso گفت که او ارائه شده است یک درخواست برای اطلاعات بیشتر PPE به دولت است.

هشدار دهنده افزایش موارد است غیر قابل پیش بینی بازگشایی موانع برای صاحبان کسب و کار محلی. فقط در هفته گذشته دولت موظف دوم بسته شدن میله ها و کارخانه های لبنی که همین حالا در خدمت مواد غذایی و برای تمام داخلی رستوران ناهار خوری به تغییر به تنها صندلی یا بایگانی اطلاعات.

"این دشوار است به درک این حکم و به کسب و کارهای کوچک یک یا دو روز به اجرای این چیزهایی بود که واقعا غیر قابل باور" گفت: Terri Stricklin مدیر گیر کردن تو بازی پست در Casmalia به سرپرستان. "شما لازم نیست برای تماس با کارکنان خود از افراد وابسته به شغل شما عرضه به آنها و به آنها بگویید که یک بار دیگر آنها را از کار. بسیاری از کسب و کارهای کوچک خواهد شد. آنها را زیر بروید."

Stricklin گفت: او را درک است که آن را هیچ گسل از سرپرستان که حکم آنقدر نامنظم به دلیل 2nd District سرپرست گرگ هارت تاکید کرد چقدر دشوار ارتباطات بین این دولت و دولت های محلی.

"من مطمئن هستم که افرادی که درگیر در دولت فکر می کنم این است که همه بدون درز و آسان است و دولت مقرر به وضوح ابلاغ به دولت های محلی اما این مورد نمی باشد" هارت گفت.

عکس: پل Wellmanسرپرست گرگ هارت

هارت ابراز سرخوردگی با شهرستان توانایی محدود برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر به علت ایالتی و فدرال قدرت بیش از شهرستان. وی با اشاره به شهرستان های عظیم پشتیبان در پردازش COVID آزمون به عنوان یک مثال از یک مشکل ناظران استان و بهداشت عمومی قدرت را به تعمیر.

سه دولتی تست سایت در شهرستان ها باید از عمده پشتیبان گیری و سیستم طول می کشد پنج تا هشت روز به ارائه نتایج آزمون. در همان زمان دولت نیاز به شهرستان تماس ردیاب برای رسیدن به موارد مثبت طی سه روز — آنها را وادار به کار "در سراسر ساعت" هر بار که دولت ارائه داده های بزرگ کمپرسی نتایج آزمون.

"این است که اساسا یک مشکل عمومی ما سیستم بهداشت و درمان در ایالات متحده آمریکا است که متکی بر شرکت های خصوصی برای انجام کارهایی که در کشورهای دیگر انجام نمی از طریق بخش خصوصی" هارت گفت.

این COVID موانع کشش فراتر از تست ظرفیت. سانتا ماریا پدید آمده است به عنوان ground zero برای این بیماری همه گیر در شهرستان سانتا باربارا, که در آن تعداد قابل توجهی از farmworkers زندگی می کنند. Farmworkers باید قرارداد این ویروس در نرخ بالاتر از انواع دیگر از کارگران ضروری.

"کشاورزی بزرگترین کارفرما از کارگران ضروری در شهرستان ما و اگر ما می خواهیم به گرفتن جدی در مورد توقف در محل کار انتقال این ویروس این است که در وهله اول شما باید نگاه" گفت: هازل Davalos به سازماندهی مدیر با ساحل مرکزی داد ایران به یک اقتصاد پایدار (علت).

علت و Mixteco/Indigena جامعه سازماندهی پروژه همکاری به درخواست هیئت ناظران برای ونتورا و سانتا باربارا شهرستان به چند اقدامات برای محافظت و اجرای جمعیت آسیب پذیر است. انجام Reynoso گفت که گروه در حال انجام است "گسترده توسعه" به جوامع آسیب دیده توسط ویروس — به خصوص farmworkers. عمومی وزارت بهداشت نیز در تماس با سیاه بومی آسیایی و لاتین در جوامع است.

که آن را برای اجرای به طور کلی فراموش-Reynoso گفت: سرپرستان که آن را "بسیار گسترده" در شرایط که می توانید با اجرای دستورات بهداشتی. کلانتر و پلیس شهر می تواند اجرای عمومی پوشیدن پوشش صورت و اجتماعی فاصله و همچنین اجرای دستورات در برخی از بخش های کسب و کار هر چند آنها به طور معمول سعی کنید به استفاده از آموزش و پرورش به عنوان رویکرد اصلی. آهسته رویکرد ممکن است به اندازه کافی ، از تمام شهرستان موارد 57 درصد مربوط به فرد-به-فرد انتقال; یک درصد مربوط به سفر و 42 درصد جامعه به دست آورد. تقریبا در همه موارد به دست آورد در سانتا باربارا کانتی نزدیک به نیمی از آن ها قرارداد در جامعه با هیچ منبع شناخته شده.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب