سانتا باربارا هیئت منصفه در جوانان باند جنایت

یک هیئت منصفه گزارش در شهرستان سانتا باربارا جوانان باند جنایت یافت, در میان چیزهای دیگر است که دانش آموزان در

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

یک هیئت منصفه گزارش در شهرستان سانتا باربارا جوانان باند جنایت یافت, در میان چیزهای دیگر است که دانش آموزان در مدارس, و مدارس ابتدایی به طور فزاینده ای استخدام به باندهای; تعداد برنامه های موجود برای جوانان در خطر از جمله کسانی که ارائه شده از طریق سانتا باربارا شهرستان مشروط شدن بخش رو به کاهش است و هیچ بانک اطلاعاتی جامع وجود دارد برای سازمان های اجرای قانون برای شناسایی باندهای و باند عضویت.

هیچ کمتر از 18 باندهای گسترش در سراسر شهرستان سانتا باربارا بزرگ هیئت داوران یافت ― دو در سانتا باربارا, سه در Goleta و ایسلا ویستا سه در لامپوک دو که روابط به لامپوک و سانتا ماریا و هشت در سانتا ماریا. لامپوک پلیس که در حال مبارزه با بزرگترین اخیر افزایش جدی فعالیت باند از جمله ضرب و جرح و قتل تخمین زده می شود حدود 600 عضو و یا همکاران خود را در شهرستان. بخش سیستم رادیویی است پس از تاریخ داوران یافت که باندهای می توانید به راحتی استراق سمع در افسر ارتباطات است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


علاوه بر این هیات داوران کشف کرد که کلانتر را منحل باند آن واحد در سال 2017. آن توصیه می شود که بخش صندوق جدید نیروی کار در آینده چرخه بودجه و شهرستان های متعدد سازمان های اجرای قانون بهتر همکاری در تلاش های پیشگیری است. آن را نیز نشان می دهد که شهرستان سرپرست آموزش و پرورش کمک به مدارس ابتدایی و, مدارس در سازماندهی و تجدید برنامه هایی که منصرف دانش آموزان از پیوستن به باندهای.

این مستقل گزارش شده در مارس داوران اشاره کرد که پس از سال 2016 وجود دارد 41 درصد افزایش سلاح های مربوط به تعلیق در مدارس 32 درصد افزایش قلدری و آزار و اذیت موارد و 26 درصد افزایش در تعداد از سوسپانسیون مواد مخدر و جرائم مربوط به مصرف الکل. مدیران نیز گزارش رشد تعداد باند مربوط به حوادث در جامعه منجر به درگیری در محوطه دانشگاه.

کالیفرنیا مدرسه, آب و هوا, بهداشت و درمان و آموزش بررسی انجام شده در سال گذشته نشان داد که تنها 62 درصد از سانتا باربارا 11th کلاس احساس "امن و یا بسیار امن" در محوطه دانشگاه. در لامپوک این رقم 43 درصد است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن