سانتا باربارا متحد را می پذیرد همه سیاه و سفید جوانان دانشجو خواسته تصویب طرح اقدام

سانتا باربارا Unified School District هیئت مدیره آموزش و پرورش به اتفاق آرا رای داده سهشنبه به اقدام در همه شش

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

سانتا باربارا Unified School District هیئت مدیره آموزش و پرورش به اتفاق آرا رای داده سهشنبه به اقدام در همه شش نفر از خواسته صادر شده به منطقه توسط دانش آموز سیاه و سفید, جوانان, SB, یک گروه کوچک از ناحیه دانش آموزان دبیرستانی که رهبری از 3000 نفر در تظاهرات همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در اوایل این ماه.

یکی از خواسته های اصلی از دانش آموزان خواستار منطقه پال خواستار قطع بودجه دولت هر قرارداد آن با کلانتر, یا سانتا باربارا اداره پلیس. این دانش آموزان بعد از آن کاهش می یابد و این تقاضا به یک نیاز است که تمام منابع مدرسه افسران تکمیل تعصب آموزش و یادگیری د-تشدید آموزش و پروتکل قبل از اینکه مجاز به کار در دانشگاه.

این منطقه در زمان که تقاضا یک گام بیشتر است. هر اقدام جدید طرح مأموران اجرای قانون کار در منطقه دانشگاه ها مورد نیاز خواهد بود برای تکمیل یادگیری حرفه ای در د-تشدید تکنیک های ضمنی و تعصب فرهنگی, صلاحیت مغز نوجوانان و توسعه و کار با دانش آموزان معلول. این منطقه نیز ایجاد خواهد شد یک ارزیابی ابزار برای اندازه گیری دانش آموز و خانواده و ادراک از افسر خواهد بود که با توجه به اجرای قانون برای افسر سالانه ارزیابی است.

"من می دانم که ما بحث در مورد 'تمام زندگی مهم است.' و آنها را" گفت: Boardmember وندی سیمز-Moten. "اما زمانی که برخی از جناح از کسانی که 'همه' به نظر نمی رسد به توجه به این مهم است که به صحبت کردن. و این مهم است که برای جلب توجه در رابطه با آن است."

اگر هیئت مدیره به راحتی تصویب قطعنامه و طرح اقدام در حمایت از این فعال دانشجویی خواسته های آن نمی آمد بدون تلخ مقاومت است. این دومین جلسه متوالی است که با تمرکز روی خواسته, اما آخرین باری که اکثریت قریب به اتفاق نظرات عمومی بودند حمایتی از دانشجویان و خواسته های خود را. این بار صدای مخالفان رشد قابل توجهی بلندتر.

"من سوال این مفهوم است که نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس گفت:" جان مورس از نمایشگاه آموزش و پرورش گروهی از والدین و اعضای جامعه که در ابتدا شکل گرفته در مخالفت با منطقه قرارداد فقط با جوامع غیر انتفاعی فراهم می کند که اختیاری ضمنی-تعصب آموزش و پرورش است.

"معنایی این باعث می شود هیچ حس. حتی اگر فرض کنیم این درست باشد سوال این است که, آنچه که باید در مورد آن انجام شود. فقط جوامع تعبیه شده در این منطقه برای سال... من می دانم که از سه موارد خاص که در آن دانش آموزان سفید شد قلدری خجالت و حتی حمله و نفرت. این زمان برای متوقف کردن bucketing پول به این برنامه و آن را به چیزی است که با این نسخهها کار مانند آموزش دانش آموزان چگونه به خواندن."

بسیاری از اعضا و nonmembers عادلانه آموزش و پرورش با اشاره به منطقه کم خواندن و نمره ریاضی به عنوان شواهدی وجود دارد که آن را باید مطابق با دانش آموز خواسته های از جمله یکی خواستار آن است که مطالعات قومی در دوره های لازم برای فارغ التحصیلی به دلیل نمرات ثابت کند که دانش آموزان باید یاد بگیرند که در مورد هسته علمی افراد به جای "فعالیت" در مدارس.

غیر انتفاعی که باز است طرح دعوی در دادگاه در برابر این منطقه بیش از قرارداد خود را فقط با جوامع شده است به عنوان برچسب سفید supremecist گروه در هفته های اخیر در انجمن های عمومی آن موضع فقط در برابر جوامع و اجباری مطالعات قومی. اعضای گروه باید علنا این ادعا را تکذیب کرد.

نمایشگاه آموزش و پرورش, مشاور حقوقی, Peter, Scott, پیشنهاد آنها را اضافی اقدام قانونی علیه این منطقه برای ملاقات با دانشجويان خواسته است. او گفت که او بر این باور است که boardmembers جلسه خصوصی با نوجوانان به بحث در مورد خواسته های قبل از شنبه جلسه هیئت مدیره بود نقض قهوه ای, قانون یک قانون دولت است که بارها اکثریت قانونی بدن از جلسه خارج از جلسه. اکثریت هیئت مدیره نیست دیدار با دانش آموزان در یک زمان برای جلوگیری از این.

"ما می شود با تشکیل پرونده سوابق درخواست ها با توجه به این جلسه و تمام ارتباطات است که نگرانی این قطعنامه" اسکات گفت. "اگر معلوم شد نقض خود را وکیل می تواند به شما توصیه عواقب اما کافی است به آن می گویند به شما ارائه هر گونه اقدام در این قطعنامه امروز به عنوان درجه اعتبار ساقط است."

منطقه, مشاور حقوقی, Craig قیمت گفت: Brown عمل بود نه شکسته و دارد که "هیچ شایستگی آنچه به ادعا می کند که ساخته شده بودند."

بسیاری از نظر همچنین ناودان سیاه, جوانان دانشجو SB قطعنامه و طرح اقدام چون آنها گفت: آنها معتقد بودند Black Lives Matter جنبش ریشه در مارکسیسم و کمونیسم و حمایت از مطالبات در مدرسه خواهد تلقین فرزندان خود را با ایدئولوژی مارکسیستی. پس از تکرار پیشنهاد که در این منطقه کم نمرات آزمون هستند در نتیجه تاکید قرار داده و در فرهنگی و قومی مطالعات ترس از کمونیست آموزه تراوش به مدارس یکی از مهمترین و با ذکر دلایل برای حمایت از دانش آموزان خواسته است.

اما وجود دارد بسیاری از حامیان بیش از حد. کل جلسه به طول انجامید و بیش از هفت ساعت با بیش از 320 مجازی حضور و غیاب. حدود 50 خطاب به دانشجويان خواسته است. تقریبا نیمی از آنها در پشتیبانی کامل از دانشجو خواسته و بسیاری از رفت و فراتر از آن و ابراز اهانت به کسانی که در برابر آنها.

"من بسیار نا امید و آزار از میزان نژادپرستی که من شنیده ام از مردمی که در این جامعه از نمایشگاه آموزش و پرورش و از مردمی که اینجا زندگی می کنند نیست چرا که آنها (نمایشگاه و پرورش) جذب مردمی در اینجا" گفت: Krystle کشاورز Sieghart برجسته محلی Black Lives Matter رهبر است که با همکاری سازمان شهر و سیاه زندگی توجه کردند.

"استخدام افرادی که حتی نمی زندگی در این جامعه به آزار و اذیت هیئت مدیره و آزار و اذیت این جامعه" کشاورز Sieghart ادامه داد. "این است که همه به این دلیل بیشتر ما نیاز به بالا بردن دانش آموز خواسته است. متاسفانه این احمقها کودکان و آموزش آنها این مسائل را به بچه های خود را و پس از آن بچه های خود را رشد و آسیب آنها بیشتر و بیشتر مردم... جوانان به ما می گویند آنچه آنها نیاز دارند; اجازه دهید گوش دادن به آنها."

تالیا همیلتون ورودی ارشد در سن مارکوس دبیرستان و اصلی رهبر از جوانان دانشجو SB صحبت کرد و در پایان از اظهار نظر عمومی و به نام این اظهارات را "تکان دهنده است."

"آپارتاید کلمات و ایده ها صحبت برخی از این نظر تکان دهنده بود," همیلتون گفت. "ما نیاز به آموزش جوانان است که وجود دارد هیچ جایی برای نژادپرستی اما به منظور برای این اتفاق ما باید به مردم موثر بر آنها را به فکر می کنم تا بیش از حد."

Sims-Moten تنها سیاه boardmember که رشد برای تشخیص چهره های آشنا و صدای بیش از چهار سال در افتا گفت: او همچنین به نظرات روشنگر.

"من می خواهم برای تشکر از همه برای همه نظرات حتی آنهایی که ما را دوست ندارند به گوش" سیمز-Moten گفت. "این مهم به گوش همه طرف از آن به دلیل گاهی اوقات وقتی که من شنیدن چیزهایی که من نمی خواهم برای شنیدن من تعجب می کنم که در مورد افکار خصوصی خود را. من خوشحالم که همه چیز را در نظر است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن