سانتا باربارا باغ وحش خوش آمدید جدید Lions

در ماه دسامبر گذشته سانتا باربارا باغ وحش ساکن شیر, چادویک, درگذشت 21 سال. یک شیر آفریقایی به دنیا آمد در ایند

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

در ماه دسامبر گذشته سانتا باربارا باغ وحش ساکن شیر, چادویک, درگذشت 21 سال. یک شیر آفریقایی به دنیا آمد در ایندیاناپولیس وحش در سال 1998 چادویک آمد به ما ساحلی هملت در سال 2003 که در آن او زندگی می کردند, با همسر وابسته به 14 سال و sired دو توله.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به زودی در باغ وحش خواهد دوباره خانه را به یک جفت جدید از شیرها. "ما در حال ترکیدن با 'غرور' به استقبال این شیرها به سانتا باربارا" گفت: غنی بلوک رئیس/مدیر عامل باغ وحش در یک بیانیه آماده. "ما می دانیم که این اضافات جدید به ارمغان بیاورد خیلی شادی و شادی را به جامعه ما است." به عنوان تسهیلات برای نوسازی بازگشایی تاریخ این باغ وحش را به اشتراک گذاری اطلاعات جدید در مورد گربه های بزرگ و همچنین شیر حقایق و چیزهای بی اهمیت در آن کانال های رسانه های اجتماعی, Facebook, Instagram, Infinite و توییتر. مردمی علاقه مند به کمک به این باغ وحش در طول بسته شدن آن می تواند تبدیل به شیر آفریقایی پرورش فیدر. ببینید sbzoo.org.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن