پاتریشیا Chidlaw را "در جای دیگر بهشت"

هر وقت که زمان مناسب برای بررسی در در حال تحول زندگی هنری پاتریشیا Chidlaw یکی از ظریف و منحصر به فرد نقاشان ت

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

هر وقت که زمان مناسب برای بررسی در در حال تحول زندگی هنری پاتریشیا Chidlaw یکی از ظریف و منحصر به فرد نقاشان توجه داشته باشید که تماس سانتا باربارا صفحه اصلی. اما جالب اینجاست یا نه, او کار خود را با نگرشی و سبکی لینک کلیک کنید برای تنهایی درخشش ادوارد هاپر نقاشی — ناگهان احساس می کند به موقع تر و عاطفی رزونانس از همیشه در عصر کنونی ما.

قیف که افسرده و در عین حال گرم شدن paeans به گوشه و کنار آمریکا — معمولا unpeopled — ایجاد بسیاری از تصاویر در طول دوره از آنفولانزای اسپانیایی از یک قرن از این رو. جای تعجب نیست که قیف هنر در حال حاضر تبدیل به یک بصری "theme song" از انواع منبع تیره و تار آسایش و تجدید ارتباط تحت Covid-19 ترور و مجبور self-انعکاس.

وارد Chidlaw آخرین نمایشگاه در سالیوان Goss, بلبرینگ درستی خاطره انگیز عنوان در جای دیگر بهشت. قوی درون مجموعه بیشتر 2020-فهرست بوم نشان می دهد تأکید آرام مغناطیس و عمیقا honed شخصیت Chidlaw شخصی زبان به عنوان یک نقاش.

گذشته قطعا به اطلاع او پیکرنگاری و او راه را با رنگ به عنوان دیده می شود در چنین تازه تجلیل و قدردانی به گذشته سند چشم انداز به عنوان "شبح قطار" و "سپیده ششم سنت پل" در جدید نشان می دهد. اما چیزی است که وجود دارد کاملا معاصر دقیق و عاقلانه در مورد مشاهدات خود را به ذکر او دست زدن ماهر نور و سایه و ترکیب در conjuring تا خاموش درام از هر بوم.

Chidlaw است مشتاق راه از زوم در در juxtapositions از چیزهایی عتیقه و مدرن و لحظه ای در کار خود را به عنوان در بر داشت "هالیوود Gallaxie" — آن شخصیت بودن بدتر شده '60s-دوره Ford Galaxie پارک شده رو به پایین بر روی یک تپه. برنده دیگری است "تاریخ طبیعی, موزه, Bakersfield" استراتژیک تشکیل شده پس از ساعت با taxidermized شیر نقشه برداری تلخ خیابان از داخل آن جعبه شیشه ای در جای بلند قرار دادن.

Sullivan Goss Patricia Chidlaw
عکس: حسن نیت ارائه میدهدپاتریشیا Chidlaw را "آسمان آبی"

جاست در جای دیگر بهشت را می توان در "اجتماعی-فاصله" چهارم از مرکز شهر گالری و یا از صفحه نمایش خود را انتخاب کنید. سالیوان Goss معلوم است بلند افتخار یکی از بهترین و کامل ترین و کاربر پسند آنلاین نمایندگی از آن اجناس از هر سانتا باربارا منطقه فضای هنری. خود را در فضای ما فضای زمانی که مورد نیاز است. البته که یک دوم بهترین سناریو در هنگام برخورد با نقاشی در گالری دیوار, اما ما سربازی در زمان به خطر بیافتد تجارب بشری.

یکی از Chidlaw به یاد ماندنی اوایل نقاشی های جاودانه فرانک کاسه برنج مورد علاقه "ارزان خورد" پاتوق پایین تر از خیابان دولت برای سال های بسیاری است. در قطعه Chidlaw جشن قوی محیط محل, ترک مشتریان و اهسته کارکنان خارج از تصویر. زمان می ایستد اگر نه هنوز و پس از آن در یک دوره-ماهیهای موقعیت. به عنوان اگر در یک حیله گر ارجاع متقابل به آن 1980s نقاشی در جای دیگر بهشت شامل بیشتر روشن "کاسه برنج کافه لامپوک."

در نقاشی از بهشت کافه تاریخی دیگر سانتا باربارا اپیکوری نقطه عطفی Chidlaw منتقل رستوران شخصیت از یک گوشه ای از نوار خیالی از طریق راه راه نور از طریق پنجره سایه. به طور مشابه در منطقه نشان از غرور و باسمهای است او پگاه رو ادای احترام به معروف نئون mobile home park ثبت نام "آسمان آبی" قابل مشاهده از 101. آن تار, twilit آسمان نشان می دهد وضعیت فقط فراتر از آسمان آبی است.

تنها تحت اللفظی حضور انسان در این نمایش می رسد با یک اخطار و یا دو: در "نوریا تلفن همراه" این موضوع با tousled موهای بلوند و قرمز بالا است دور در گوشه ای و از دست رفته در تلفن همراه بازتاب/حواس پرتی روشن تب و تاب بودن آن است که باعث ایجاد یک برنامه به طور بالقوه سایه شوم. عمدا یا نه نقاشی را رد دیجیتال غیرمنتظره/اجتماعی واسطه واقعیت های روز را با انجمن در میان دیدگاه های بیشتر بی انتها از قبل دیجیتال صحنه ها و فضاهای.

در یک شوخ چشمک از ادای احترام به ادوارد قیف نقاشی معروف "Nighthawks" (1942), Chidlaw را "Nighthawks, carl's Jr.," تبدیل قیف را ازلی ساعت اندکی کسی که شام میخورد به یک نظر خوبی روشن اما کاملا خالی فست فود مشترک. هیچ مشتریان و یا همبرگر در چشم. فقط figments از تخیل و حافظه در یک قطار روح, روشن با امید و قدرت هنر است.

411: پاتریشیا Chidlaw را در جای دیگر بهشت در سالیوان Goss, گالری 11 E. Anapamu سنت اجرا می شود از طریق جولای 27.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن