بابا Barbarans به 'نگاهی به زانو علیه نژاد پرستی در شنبه

سه نفر از سانتا Barbarans سازماندهی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای شنبه, ژوئن 6 در همبستگی با ضد نژاد پرستی جنبش

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

سه نفر از سانتا Barbarans سازماندهی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای شنبه, ژوئن 6 در همبستگی با ضد نژاد پرستی جنبش سیاه موضوع زندگی و مرگ جورج فلوید. سازمان — ترنت, Marlow, آندرس رامیرز و کایل قهوه ای — بازدید سانتا باربارا اداره پلیس و آتش نشانی شهرستان در فرد به دعوت افسران آتش نشانان و کارکنان برای پیوستن به تظاهرات مسالمت آمیز.

ماه مارس را بسیج در 1 p. m. در خارج از گردش Nuevo و سر پایین خیابان دولت به استرنز اسکله. وجود دارد این سازمان را "به زانو" و تشویق راهپیمایان به شرکت در این حرکت است که به نماد فروتن اما قوی در اعتراض به صحبت می کند که برای قربانیان خشونت پلیس و نژادپرستی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب