'پوست در حال سقوط کردن' برگزار شد و پسر را دست 'بخار' آب گرم, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:55 PM EDT Jun 30, 2020یک پن Township مرد اتهامات عنوان شده علیه او گفته برگ

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

یک پن Township مرد اتهامات عنوان شده علیه او گفته برگزار شد 2 ساله اش را زیر آب داغ تا زمانی که پوست کنده از پسر انگشتان با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

شین داگلاس مک کینزی, 31, از اولین بلوک از بک آسیاب جاده است به اتهام دو فقره از تشدید حمله و یک تعداد از به خطر انداختن رفاه کودکان است. هر سه به اتهام جنایات هستند.

همانطور که از سهشنبه مک کینزی باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در 100.000 دلار وثیقه آزاد شد. او برنامه ریزی شده است برای یک جلسه مقدماتی قبل از منطقه قاضی Jeffrey A. Sneeringer در جولای 21, با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد جزئیات

حدود 7:30 p. m. در ژوئن 23, پن Township پلیس در پاسخ به اولین بلوک از Meadowview درایو به صورت یک گزارش از 2 سال که سوخته بود.

هنگامی که وجود دارد "پلیس مشاهده شده قربانی را در دست راست به چهار رقم سوخته با پوست sloughing کردن انگشتان دست, همه راه برای به دست به طور مساوی" با توجه به اسناد و مدارک.

به عنوان پسر بود و پرواز با هلیکوپتر به بیمارستان جانز هاپکینز کودکان سوختگی در بالتیمور پلیس شروع به تحقیق و تفحص است. آنها به زودی متوجه شدند که مک کینزی شده بود به تنهایی با پسر بچه قبل از صدمات خود را.

طی مصاحبه ای با پلیس مک کینزی گفت: او به ارمغان آورد و قربانی برای سینک آشپزخانه برای تمیز کردن و بازی پس از او تف آب در اسباب بازی های خود و طبقه.

مک کینزی گفت: او در سمت چپ این پسر به تنهایی با آب به دلیل او تا به حال به ادرار کردن و هنگامی که او آمد این پسر دست قرمز.

'نام خود را نمی خواهد به یاد': مرد می شود زندگی در زندان را برای کوه گرگ قتل

در غرب ویرجینیا: جدید آزادی آتش سوزی فراری دستگیر, پلیس می گویند

"هنگامی که مواجه با حقایق در مورد دمای آب و سوختگی متهم اظهار داشت که نسخه اصلی رویدادهای او گزارش شده بود دروغ" اسناد وزارت امور خارجه.

مک کینزی پس از آن گفت: زمانی که او کشف کرد که قربانی شده بود تف بر روی اسباب بازی های خود و طبقه او او را برداشت و آن پسر و سپس تف در صورت خود را.

مک کینزی "فقط جامعی" با در نظر گرفتن قربانی به نزول عطف در آب داغ و نگه داشتن دست خود را زیر آن. او گفت که او بارها و بارها برگزار پسر دست در آب کشیده و آن را برای یک زمان کوتاه و سپس از آن برگزار شد در زیر آب دوباره.

"در برخی از نقطه متهم کردند که او را دیدم پوست در حال سقوط کردن قربانی و متوقف شد" اسناد وزارت امور خارجه.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن