'او به کشتن ما:' York زن می گوید, Lyft, راننده شات خواهر زاده او در پا

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 3:57 PM EDT Jul 10, 2020بحث آغاز شده و پس از هنریتا برنج گفت که او خ

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

بحث آغاز شده و پس از هنریتا برنج گفت که او خواسته بود به او اجازه رول پایین پنجره.

در ژوئن 24, برنج و او برادرزاده روزماری الیوت و مع هریس در یک Lyft در راه بازگشت از یک جمع خانواده بعد از ساعت 3 صبح آن بود که زنان در شب و آنها تا به حال شده بازی کارت و هیئت مدیره بازی از جمله انحصار است.

خودرو سرد بود. بنابراین برنج گفت: او بارها و بارها پرسید: "آقا می تواند به شما لطفا اجازه دهید پایین پنجره؟" راننده گفت: عمل مانند او را نمی شنوند ، او در نهایت آنها را قفل.

اما ناگهان برنج گفت: این مرد شروع به تماس او را احمق و احمق دوباره و دوباره. او به آنها دستور داد به خارج از خودرو در نزدیکی تقاطع شرق خیابان دانشگاه و جنوب جورج استریت در نیویورک.

برنج گفت که او و الیوت در نهایت کردم. هریس راننده گفت که او قرار بود به تماس و درخواست برای بازپرداخت از سوار-نقطه شرکت. او لحظه ای قفل شده در داخل خودرو اما پس از آن قادر به مرحله خارج. این زمانی است که مرد رسید و از جیبش یک تفنگ دستی.

"او قصد کشتن ما" برنج فکر می کردم.

بعد او اخراج یک بار. این گلوله محدود, و یک قطعه از شات زده هریس در پا.

راننده جری, Miller, 51 از 100 بلوک شرق خیابان اصلی Newburg, Cumberland County, شارژ با تشدید حمله های ساده حمله و بی پروا به خطر انداختن یک نفر دیگر در تیراندازی. او مجموعه ای به نظر می رسد برای یک جلسه مقدماتی در اوت. 13 و رایگان است در $25,000 نا امن وثیقه با توجه به سوابق دادگاه.

بخوانید: مرد متهم در تیراندازی رخ داده است که در شمال Codorus شهرستان در سال 2015

زمانی که رسیده میلر گفت: نیویورک شهرستان, عمومی دفتر مدافع او گفت: نه به صحبت با خبرنگاران. او هنوز نمی دانند اختصاص داده شده است یک وکیل.

اما میلر پس از آن اعلام کرد که او 51 و "هرگز در تمام زندگی من دستگیر شده و یا هر چیزی." او گفت که "بیش از احتمال زیاد" که انجمن ملی تفنگ خواهد درگیر در این مورد اما او نداد.

"که چون حق ندارد در گزارش پلیس" میلر گفت. "آنها فقط یک طرف."

NRA نمی تواند رسید.

اتمام: پلیس تحقیق در مورد تیراندازی و سلاح سرد در نیویورک

در یک بیانیه دانا دیویس سخنگوی Lyft گفت: ایمنی اساسی است.

"توصیف رفتار غیر قابل قبول است و نقض سخت ما هیچ سلاح سیاست برای هر دو سواران و رانندگان," دیویس گفت:. "پس از آگاه شدن از این حادثه ما به طور دائم حذف راننده از Lyft جامعه و رسیده به سوار. ما آماده هستیم برای کمک به اجرای قانون است."

بیشتر: 1 نفر زخمی در تیراندازی در نیویورک

برنج گفت: او برادرزاده رفت و به یک عضو خانواده را پس از تیراندازی و ملاقات با York City police.

اجرای قانون در زمان گزارش و عکس هریس' پا. پلیس به او گفت که عدالت انجام می شود برنج را به یاد می آورد در روز جمعه طی مصاحبه ای در Farquhar پارک در نیویورک.

Jenni Chavis, یک وکیل که به نمایندگی از خانواده گفت: او و او co-مشاور Leticia چاوز فرید در حال بررسی تمام گزینه های قانونی.

Lyft او گفت: استخدام و حفظ اشتغال برای راننده. که حتی اگر او یک پیمانکار مستقل.

گفت: Chavis: "این فرد شد تیراندازی در زنان و ارعاب آنها است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب