های اجتماعی به خوردن سخت شراب سیب شراب در منوی جدید Mela آشپزخانه

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 3:42 PM EDT Jul 17, 2020دونالد هافمن یک مهندس هسته ای برای بسیاری

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

دونالد هافمن یک مهندس هسته ای برای بسیاری از زندگی خود را هرگز اگر او را شراب ساخت کسب و کار خود و یا باز کردن یک رستوران است.

اما زمانی که او جدید تنها مالک جک Hard Cider و محصولات خود را در ماه دسامبر 2018 او می دانست که او می خواست چیزی از کیفیت.

"من نمی خواهم به شکست, شکست گزینه نیست برای من و من هرگز شکست خورده در هر چیزی ... پس من با خودم فکر کردم اگر من فروش این من هرگز نمی خواهد می دانم آنچه که من می تواند با آن انجام می شود," او گفت:.

او برای اولین بار شنیده ام در مورد جک Hard Cider از پسرش, Jefferson که به کالج رفت با مالک سابق جاناتان Patrono.

جاناتان Patrono آغاز جک Hard Cider در سال 2008 با کمک خواهر خود پولی Patrono و همسر ملیسا Patrono. آنها شروع به فروش جک Hard Cider محصولات که شامل سیب و شراب در هاوزر و مستغلات کارخانه شراب سازی در خانواده مزرعه میوه در Biglerville. پس از 10 سال آن را ورشکسته شد به دلیل مسائل خانواده.

در تلاش برای کمک به Patrono خانواده هافمن به توافق پیشنهاد جک را سخت شراب برای کمک به تحریک علاقه.

"وجود دارد تعدادی از شرکت های بزرگتر که شد دنبال و علاقه مند در مناقصه و خرید جک Hard Cider اما قصد خود را به شکستن آن تا انحلال با نام تجاری و تجهیزات. آنها هرگز قصد بیشتر جک Hard Cider چون رقابتی سیب به آنها گفت:" هافمن, 70, مریلند.

هافمن که هرگز حتی سعی سیب قبل از تصمیم به شرکت در این چالش حتی اگر او مطمئن نیستید از هزینه.

او همچنین تصمیم به باز کردن یک رستوران جدید که در آن مردم می توانند لذت بردن از محصولات با مواد غذایی خوب است. آن را به نام میله آشپزخانه — میله بودن ایتالیایی برای اپل — و آن را در واقع 1865 Gettysburg ایجاد درایو در Gettysburg, سایت, سابق فرانک تئاتر است. این برنامه ریزی برای باز کردن در اوت. 7.

بیشتر: هنگامی که هانوفر-Adams مدارس برگزاری مراسم فارغ التحصیلی?

بیشتر از لبنیات انبار به برگزاری کنسرت تاریخی انگلوود انبار آماده برای باز کردن در هرشی

و خانواده آغاز شده است که جک را سخت شراب است هنوز هم درگیر با محصولات.

"من نشستم با آنها و اولین چیزی که آنها در مورد صحبت شد و شور و هیجان خود را و تعهد به این و من با خودم فکر کردم" خوب, این امر می تواند احمقانه به ایجاد یک تغییر.' آن را مانند من شرکت های بزرگ در می آیند و خرید کوچکتر و سپس آنها را پرتاب کردن همه چیز خوب, همه دلایل که چرا آنها آن را خریداری و آنها تعجب می کنم که چرا آن را با شکست مواجه," او گفت:.

پولی Patrono در حال حاضر مسئول رسانه های اجتماعی و بازاریابی و جاناتان Patrono مدیر فروش و عملیات.

"بنابراین در حال حاضر ما باید جک را سخت سیب و کار ما برای دونالد هافمن بنابراین نقش منتقل کرده اند کمی, اما آن را هنوز هم خیلی عالی است و من هنوز هم خوش شانس هستم که او را نگه داشته من و جاناتان در" پولی Patrono گفت.

برای ایجاد رستوران هافمن در آورده Adams County حرفه ای که در حال آگاه در رستوران پخت و پز و مهمان نوازی. با همکاری هافمن پولی Patrono, جاناتان Patrono جاش Fidler برنت گولدینگ و ماریا گرگ, این تیم گرد هم آمدند برای ایجاد میله ،

بیشتر: چک کردن میله آشپزخانه در Facebook یا جک را سخت شراب سیب در وب سایت خود را

در محل آنها در حال حاضر تولید و بسته بندی جک را سخت شراب و شراب تحت شرکت اتمی سگ.

هافمن انتخاب نام شرکت برگزاری است که نظارت جک را سخت شراب سیب شراب خود را و میله آشپزخانه به افتخار چهارم پیت بول به نام نیکلاس که دیده می شود اتمی سگ برچسب با یک چشم آبی و یک چشم سبز.

هافمن صاحب اکسل, خدمات, شرکت, جهانی مهندسی هسته ای شرکت مشاوره است که با این نسخهها کار با هر تاسیسات هسته ای در آمریکا و 27 کشور. او همچنین در مورد پرشور نجات pit bulls. او در حال حاضر دارای چهار نجات و یک است که به تازگی به تصویب رسید.

"من دیده ام هرزه بد آنها جایی که آنها در واقع در بعضی از نقاط حتی مجاز است. اکثر سگ به طور معمول به دنیا بد (اما) مردم آنها را بد ... این نیست که همه سگ آن را سزاوار نیست من آرزو می کنم من می توانم آن را انجام دهید برای هر نژاد سگ در جهان است اما این یک کمی سخت است بنابراین من با تمرکز بر آنهایی که به نظر می رسد به بدترین هرزه," او گفت:.

هافمن می خواستم برای انتقال است که پیام خود را از طریق نام شرکت به دلیل او می خواهد برای نشان دادن Gettysburg جامعه آنچه که او را همه چیز در مورد از گرفتن بروید.

"آنچه ما می خواستیم به انجام بود به مشتریان ما را به درک کنند که ما در مورد بیش از فقط ساخت شراب و شراب و فروش آن بیش از فقط ساخت مواد غذایی و فروش آن است. همه ما در مورد یک شهروند یک شرکت و یک جامعه شهروند به کار با آنها در مراقبت از تمام حیوانات و تنها راه ما می تواند انجام دهد این است که به وضوح به عنوان مثال منجر شود" هافمن گفت.

بیشتر: "فرصتی را برای موفقیت': PA تصویب مشروب مجوز به 2 آینده هانوفر رستوران

بیشتر: پلیس ایالتی انتشار هفتگی مشروب مجوز نقض آمار در میان COVID-19 همه گیر

میله آشپزخانه: در مورد رستوران و سرآشپزها

در Mela, آشپزخانه, مهمانان لذت بردن از یک بازی گاه به گاه, پنسیلوانیا, آبجوسازی-سبک پرنیان با اشتراک گذاری گزینه های غذایی مانند antipasti, charcuterie غذاهای دریایی برج ناپلی به سبک پیتزا و بیشتر.

این سبک از مواد غذایی ساخته شده است برای تشویق اجتماعی گفت: Fidler اجرایی آشپز.

"چرا که این راهی است که ما عشق را به خوردن و ما می توانید بیرون بروید و واقعا قرار دادن یک hurtin' در مواد غذایی و ما فقط سفارش به صورت جدول در همه جا. ما می خواهیم برای تشویق این نوع از ناهار خوری به دلیل آن را فقط بهتر است سعی کنید کمی از این کمی سالاد درست مثل شما را در خانه انجام," او گفت:.

همانطور که برای COVID-19 گیر Fidler گفت: این تیم در نظر گرفتن این موضوع "بسیار جدی" و آنها را به انجام آنچه آنها می توانند برای تنظیم مدل خود را به نگه داشتن مردم امن در حالی که هنوز هم اجازه می دهد آنها را برای به اشتراک گذاشتن تجربه ناهار خوری با هم.

"رستوران ها در حال حاضر همیشه ذاتا تنظیم شده اما ما میخوایم همه کسانی که مقررات و تنها کافی است آن را در فراوانی و پس از آن برنامه های آموزشی ما در حال حاضر واقعا تکرار در شستن دست ها, کارکنان, پوشیدن ماسک خود را در همه زمان ها و بهداشت و شیوه های پاک کردن نقاط تماس و درب در فرکانس بیشتر آن را تغییر دهید و در پایان ما," Fidler گفت.

بیشتر: Adams Co. کلانتر, بسته به اين آزمون مثبت نتایج جستجو برای COVID-19

بیشتر: شمال جورج خیابان را به صورت هفتگی در فضای باز ناهار خوری ساعت همراه 'رستوران ردیف'

این گروه قصد دارد در دادن کسانی که در انتظار در خط در خارج گزینه سفارش نوشیدنی و داشتن برخی از پاپ کورن به جویدن در آنها به عنوان منتظر جداول خود را. خارج ناهار خوری نیز یک گزینه است.

Fidler مالک سابق Fidler و شرکت Biglerville که تعطیل در سال 2018 است. او در آغاز خود را حرفه ای کار کردن در زیر یونانی آشپز سپس او در Gary اوون میخانه ایرلندی در Gettysburg و پس از Fidler و شرکت بسته او در Gearhouse دم شرکت در چمبرسبورگ.

"این فقط یک ترکیبی از 20 سال کار در یک محل که در آن ما می توانیم با کمک دونالد هافمن, ساخت رویای ما, آشپزخانه, رویای ما, تجهیزات. آن را فقط آن را یک رویا اساسا قادر به گرفتن همه که تجربه 20 سال گذشته قرار داده و آن را به چیزی است که رفتن به یک محل خاص در جامعه فقط شگفت انگیز است برای من" Fidler گفت.

هر دو Fidler و گولدینگ, the chef de cuisine گفت: آنها در حال هیجان زده از این فرصت آنها در حال حاضر در بسیاری از آشپزخانه را به الکل است که جفت با مواد غذایی خود را.

"در یک رستوران معمولا مردم در حال آوردن چیزهای به شما و یا شما در حال مزه کردن آن و تلاش برای کشف کردن آنچه شما می توانید با آن انجام دهید. اما در این سناریو ما قادر به گرفتن همه چیز و طعم آن و مهندس آن بیشتر به آنچه که ما در حال حاضر در حال تلاش برای انجام. بنابراین آن است که واقعا منحصر به فرد و خوش شانس وضعیت" گولدینگ گفت.

مشتریان در بسیاری از آشپزخانه خواهد بود قادر به انتخاب از جک سخت شراب سیب, طعم اتمی سگ و شراب و کوکتل و آبجو. تمام سیب ساخته شده است پنسیلوانیا سیب و شراب ساخته شده است که از پنسیلوانیا کالیفرنیا و اورگان انگور.

"این تغییرات در کل بازی. ... ما شده است از جمله در همکاری نزدیک با (جو Cuneo-Tomasi شراب ساز) که وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از زیر-تولید و است که شما فقط می توانید در این taproom خواهد شد و این زوج با این مواد غذایی به طور مستقیم و مهربان بودن معکوس مهندسی به مواد غذایی و همچنین" Fidler گفت.

بیشتر: "این یک احساس هیجان انگیز': هانوفر خشم اتاق اجازه می دهد مهمان به انتشار ناکامی

بیشتر: Trickling چشمه لبنیاتی به مجلس تحت مالک جدید پس از رسوایی مالی

گولدینگ شروع به کار به عنوان یک آشپز خط را در 20s خود را در رستوران ها در سراسر Adams County است. او یک فرانسوی و Pennsylvania Dutch cooking پس زمینه و کار با اندرو کمی در شپرد عمارت در هانوفر قبل از آنها بسته است. او همچنین شروع یک رستوران در نشویل, تنسی, با نام Josephine.

"امید ما شده است به نوع ارائه چیزی متفاوت است که ما می خواهیم مردم قادر به آمدن به اینجا و خوردن و غذا و تجربه و احساس بهتر زمانی که آنها را ترک و از آنها زمانی که آنها در آمد. بنابراین آیا آن را از طریق مانند ارائه سبک غذایی است که فقط به عنوان انجام فراهم می کند و فقط به اندازه معاش بلکه ارائه یک تجربه با افرادی که آنها ناهار خوری با" گولدینگ گفت.

این تیم به دنبال این یک جای خوب برای مشتریان به غذا خوردن و برای کارکنان به کار در. گرگ مدیر گفت که میله آشپزخانه ارائه خواهد شد غیر رستوران سنتی با ساختار یک نکته استخر به اشتراک گذاشته شود با همه کارکنان بیشتر دستمزد عادلانه برای سرور و زمان پرداخت کردن و مزایا برای کارکنان تمام وقت.

"ما خوش شانس دونالد در سر این شرکت و حمایت خود را در ایجاد یک محیط کاری بهتر برای کارکنان ما. ما می خواهیم کارکنان به احساس به عنوان افتخار از این پروژه به عنوان ما هستند. ... و ما باز به هر گونه پیشنهادات را که Mela یک محل عالی برای کار و یک تجربه بزرگ برای مشتریان" گرگ گفت: در یک ایمیل.

آنها نه در حال حاضر اما گرگ گفت: آنها به احتمال زیاد شروع به استخدام دوباره هنگامی که ظرفیت محدودیت برداشته می شوند.

بیشتر: South Central Pa. بخش گردشگری همچنان امیدوار پس از همه گیر محلی سفر

هافمن گفت که کسانی که به میله ها "برای درمان هستند."

"من می خواهم مردم بدانند که زمانی که آنها می آیند و ... آن را برای رفتن به یک کاملا متفاوت و منحصر به فرد و هیجان انگیز و تجربه فوق العاده" هافمن گفت. "ما امیدواریم که به همه چیزهایی که ما معتقدم که ما می تواند بود و اگر ما می خواهیم به می دانم به طوری که ما می توانید شکل و خارج چگونه خواهد بود."

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب