'هری پاتر' نیاز ندارد J. K. Rowling دیگر

J. K. Rowling, ubiquitously شناخته شده به عنوان نویسنده "هری پاتر" سری تبدیل شده اخیر موضوع گفتگو برای او ژوئن

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

J. K. Rowling, ubiquitously شناخته شده به عنوان نویسنده "هری پاتر" سری تبدیل شده اخیر موضوع گفتگو برای او ژوئن 6 جیر critiquing پزشکی مقاله که با استفاده از عبارت "افرادی که عادت ماهانه" یک نظر که بیشتر تأکید او اعتقاد است که تغییر جنسیت وکالت تضعیف زیست شناسی. او دو برابر کردن این نظرات در یک مقاله منتشر شده در این هفته در وب سایت شخصی, ابراز نگرانی "جدید trans فعالیت" در حالی که به طور همزمان ادعا به عشق مردم تغییر جنسیت. به خصوص با توجه به زمان در سراسر کشور تظاهرات علیه سیستمیک قتل سیاه نما مردم این اظهارات الهام گرفته اند انتقاد گسترده.

شایان ذکر است که رولینگ واقعا آوردن هر گونه دیدگاه های جدید به مکالمه نما به رسمیت شناختن. او استدلال همان حدیثی و بی اساس نقاط صحبت کردن که "فراجنسیتی-انحصاری فمینیست های رادیکال" باید ذکر شده برای سال. بر خلاف او مقاله ادعا می کند که هیچ آماری پیوند بین trans-فراگیر حمایت و افزایش تجاوز جنسی در حمام عمومی. به طور مشابه, بی اساس است این ایده که gender-neutral زبان در مراقبت های بهداشتی به نوعی پاکسازی بیولوژیکی واقعیت زن سالم مردم و "افرادی که عادت ماهانه." رولینگ خودخواسته شهادت برای تراجنسی پردهی عنوان فمینیسم به مدت طولانی بیگانه نیست ناچیز تجاوز+ بخشی از "هری پاتر" fandom.

اما این نظر از کی رولینگ نیست تعجب آور است. در تأمل در سری اصلی وجود مطلق عدم تنوع تقریبا با هیچ شخصیت از رنگ و بدون کانن تجاوز+ شخصیت های ترک متنوع نمایندگی به طرفداران تصورات. حتی شخصیت های موجود از رنگ در حال آشکار کلیشه; را مفرد شرق آسیا, شخصیت بسیار خلاقانه به نام چو چانگ که تعریف ویژگی ها خجالتی بودن و هوشمند است. نیز وجود دارد جن بانکداران که به تصویر کشیده شده به عنوان قلاب-بینی و حریص (صفات است که بسیاری از آنها انتقاد به عنوان ضد سامی کلیشه). اما رولینگ آشکار تعصبات آیا آنها برای اطلاعرسانی یا مردم رنگ ندارد متزلزل طرفداران تعهد به این سری فقط تعهد خود را به او. بسیاری از طرفداران شده اند سریع برای محکوم کردن رفتار او اغلب لغو دنبال کردن او و یا امتناع از خرید جدید "هری پاتر" کالا.

فن ایجاد داستان و هنر مسلما نگهداری این مجموعه زنده به جای رولینگ ادامه اضافات بسیاری از طرفداران را به طور کامل باطل سهم خود را در خارج از اصلی نوشتن است. به جای ادامه به حمایت از کی رولینگ طرفداران قهرمان یکی دیگر از تصورات خارج از "کانن" تشکیل شده در این کتاب ایجاد خود را "headcanons." در انجام این کار بسیاری از طرفداران به خصوص کسانی که از نسل جوان بدون شک محکوم کی رولینگ.

با توجه به این شکاف در درون فن جوامع — با مخاطبان جوان recontextualizing عجیب و غریب و BIPOC نمایندگی در یک طرف و طرفداران دفاع از رولینگ قدرت از سوی دیگر -- آن را سخت به چشم پوشی مرکزی سوال: آیا طرفداران حتی نیاز رولینگ کنه ؟ رولینگ "لغو" است و مسلما یکی از برجسته ترین مطالعات موردی در Roland Barthes' "مرگ نویسنده" ایده این است که یک نویسنده از دست می دهد تمام قدرت در تفسیر کار خود را هنگامی که خواننده می شود دست خود را بر روی آن. اساس این ایده ساده است: کتاب وجود داشته باشد برای خوانده می شود نه به سادگی نوشته و حفظ شود. این ناهماهنگی بین رولینگ سیاست های شخصی و محبوب تفاسیر از منی او کار است که به سادگی اخیر نبرد در یک جنگ طولانی برای خلاق مالکیت از فرهنگ پاپ — که رولینگ به نظر می رسد به از دست دادن.

تقریبا هر شکل عمومی حرفه ای متصل به رولینگ کار سریع برای فاصله خود را از نظرات خود را با بسیاری از تماس های خلاقانه قدرت قرار می گیرد و به دست تجاوز+ طرفداران. دانیل رادکلیف با صدور قوی به خصوص بیانیه در ژوئن 8, سرمقاله, برای ترور, پروژه غیر انتفاعی است که فراهم می کند مداخله در بحران برای تجاوز+ جوانان است. او می نویسد: "اگر شما یافت هر چیزی در این داستان که طنین انداز با شما و کمک به شما در هر زمان در زندگی خود را -- پس از آن است که بین شما و این کتاب است که شما به عنوان خوانده شده و آن مقدس است. و به نظر من هیچ کس نمی تواند لمس است." به طور مشابه, Emma Watson, Rupert Grint, "فوق العاده جانوران و که در آن به آنها را پیدا کنید" ستاره Eddie Redmayne و بازیگران دیگر از "هری پاتر" فیلم تکرار رادکلیف سخنان خود اظهاراتامید به تصریح و عجیب و غریب طرفداران این سری است که آنها را در استقبال از fandom با وجود نویسنده اصلی تعصبات. این outpour از بازیگران متضاد بیانیه بیشتر تأکید چگونه از لمس رولینگ سخنان هستند و چگونه او در حال حاضر باقی مانده است قادر به متقاعد کردن طرفداران که هنگامی که قدرت در کلمات او.

در نهایت رادکلیف بیانیه ماهرانه آدرس رولینگ درک ناقص از هر دو فمینیسم و نویسندگی. به یک اندازه رولینگ نشان داده است او را "فمینیسم" است و نه در خدمات از بین بردن تمام جنسیتی تعصب بلکه در حفظ خود. مانند دیگر trans-انحصاری فمینیست های رادیکال او استدلال نگه دارید و هیچ هدف دیگر از به هم بزنید ترس و ننگ. اما به لطف در دسترس جوامع آنلاین طرفداران قادر به اتصال به یک دیگر به لذت در رولینگ این نسخهها کار میکند بدون نیاز به دخالت او در همه. شاید یک پوشش نقره ای وجود دارد نویسنده ناخواسته disownership از سری: رولینگ نظرات فقط شتاب خود را به شیرجه رفتن ربطی زمانی که او نیت ممکن است به محوری خودش را به کانون توجه یک بار دیگر.

تماس با زیتون گرایمز در [email protected].

تماس با Caitlin کلر در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن