South Central Pa. بخش گردشگری همچنان امیدوار پس از همه گیر محلی سفر

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 12:05 PM EDT 28 مه سال 2020این که زمان از سال دوباره زمانی که خانوا

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

این که زمان از سال دوباره زمانی که خانواده ها شروع به دنبال گزینه برای تابستان تعطیلات خانواده.

در این سال برنامه های سفر سفر خواهد نگاه بسیار متفاوت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما این بدان معنا نیست که وجود ندارد فرصت را به سعی کنید چیزی جدید و نزدیک به خانه.

با وجود این اثرات موج دار شدن از اقامت در خانه سفارشات و بسته شدن در اقتصاد گردشگری محلی نمایندگان بر این باورند جنوب پنسیلوانیا مرکزی منطقه منحصر به فرد قرار به جذب بازدید کننده های دور و نزدیک پس از محدودیت ها برداشته.

در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

آژانس های گردشگری در فرانکلین لبنان و نیویورک و آدامز استان ها در حال حاضر آغاز شده تخمگذار طرح در مورد چگونگی کمک به بازدید کنندگان و کسب و کار در مناطق خود به عنوان کاهش تلاش های شل.

جانت Pollard, مدیر اجرایی, Franklin County Visitors Bureau گفت: آنها باید مقدار زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان و مردم محلی به طور یکسان.

"با قوی تفریحی محصول که فرانکلین کانتی است و ما آماده هستیم برای کمک به مردم لذت بخش staycation هستید باشد سالم و فقط کاوش با خیال راحت" او گفت:. "ما بسیاری از فضاهای باز. من می خواهم بگویم که تاریخ ما است قلاب, اما تفریح و سرگرمی است که واقعا ستون فقرات محصول است."

از دست داده گردشگری: گردشگری تعداد در حال حاضر حذف به طور قابل توجهی در گیتزبرگ برنامه های ساخته شده برای تابستان

بازگشایی پارک های تفریحی: بلیط برای بازگشایی روز در شانگهای دیزنی توچال فروش; ویدئو نشان می دهد که بازدید کنندگان چه انتظار

جنیفر Kuzo رئیس جمهور از سفر لبنان دره گفت: گردشگری محلی است آنچه مردم به دنبال آن هستند.

"همانطور که ما در ملاقات با سفر حرفه ای در مهمان نوازی در سراسر کشور, در سراسر کشور و حتی در سراسر جهان از طریق مشاورین ما در حال شنیدن است که محلی و منطقه ای سفر خواهد بازیابی سریع تر — بین المللی مسافر در حال رفتن داخلی," او گفت:.

Chrissy Tobias ارتباطات متخصص در کاوش York تکرار آن احساسات.

"ما بدیهی است که با تمرکز بیشتر بر روی جامعه محلی" او گفت:. "این فرض در میان گردشگری جامعه است که رانندگی road trip نوع سفر در حال رفتن به اولین نوع از موج از مردم که در حال بیرون رفتن است."

نوریس گل رئیس جمهور از مقصد Gettysburg گفت که اگر چه آنها را دیده ام 95% کاهش در درآمد و همه گیر است اثرات ناهمواری طریق خود را شلوغ فصل مکان هایی مانند Gettysburg خواهد بود قادر به بهبود سرعت بیشتر از بیشتر.

"صنعت گردشگری به عنوان یک کل را واکنش بسیار سریع تر از برخی دیگر از صنایع" او گفت:. "مقصد مانند Adams County واقع خواهد شد دوباره بجای اول برگشتن سریع تر از برخی از دیگر مقصدهای چرا که ما در عرض 300 مایل شعاع 60 میلیون نفر است."

فعالیت تشویق

فعالیت در فضای باز هستند و چه آژانس های گردشگری در این منطقه در حال تشویق و جنوب پنسیلوانیا مرکزی دارای مقدار زیادی از گزینه های منحصر به فرد — پیاده روی ناهار خوری و شکار لاشخور گنجانده شده است.

"ما بیش از 4000 هکتار از شهرستان پارک در نیویورک شهرستان و نیز وجود دو دولت پارک" Tobias گفت. "من فکر می کنم آن را سرگرم کننده برای گرفتن takeout منظور رفتن به یک پارک گسترش یک پتو و یک کمی پیک نیک با خانواده است."

نگاهی به staycation هستید: تابستان است خستگی لگد در حال حاضر ؟ Franklin County یک محل عالی برای staycation هستید

"مزارع از آدامز کانتی و محصولات کشاورزی که ما فقط شگفت انگیز" گل گفت. "آیا مردم محلی و یا بازدید کننده به بچه های جوان را به کشاورزی مناطق و در واقع تجربه چه وطنی و به انتخاب خود بسیار فوق العاده است."

Kuzo نوشت: یک کتاب کودک در سال گذشته با عنوان "ماجراهای لبنان لیلی" در مورد یک گاو است که سفر از طریق لبنان و دره هدف قرار دادن نقاط مختلف. در این سال آنها در حال تبدیل ماجراجویی خود را به یک شکار روبنده.

"ما در حال استفاده از مکان های که در حال برجسته در کتاب" او گفت:. "برای اولین بار از آن خواهد شد مجازی و سپس از آن خواهد شد در واقع drivable به دیدن تمام این مکان به عنوان آسان برجسته لبنان دره."

تری بردی دبیر مطبوعاتی وزارت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی گفت: کاوش در پنسیلوانیا پارک ایالتی است که یک تجربه شبیه هیچ دیگر است.

"من به این می گویند — مردم در پنسیلوانیا در حال jaded آنها نمی دانند چه چیزی ما را در اینجا," او گفت:. "ما 121 پارک دولت در مجموع بیش از 300 ، 000 هکتار است. ما 20 دولت جنگل های مناطق در مجموع بیش از 2.2 میلیون هکتار است. که باور نکردنی برای یک صنعتی دولت است. فکر می کنم که منظورم از ما واقعا خوش شانس."

با احتیاطی مناسب در محل و مجموعهای از فعالیت های منطقه ای سفر جاده ای می تواند درمانی برای تب کابین.

Franklin County

  • عمومی: Cowen به فاصله پارک ایالتی کالدونیای پارک ایالتی مونت آلتو پارک ایالتی رنفرو موزه و پارک
  • غذا و نوشیدنی: باد می وزد Knoll, بستنی, Roy Pitz دم شرکت Gearhouse دم شرکت Jan Zelle شراب Greencastle قهوه سرخ
  • تاریخ: Franklin County نظامی نوین از تاریخ 9/11 جانبازان پارک دوچرخه سواری & رانندگی تور فرانسه و هند جنگ سایت

لبنان دره

  • عمومی: Swatara امور خارجه پارک یادبود Lake State Park, Coleman, پارک یادبود وسط نهر حیات وحش منطقه
  • مواد غذایی: لبنان بولونیا, Opera, Fudge, Wertz آب نبات
  • تاریخ: کرن آهن کوره اتحادیه کانال تونل خود هدایت مرکز شهر لبنان تاریخچه و معماری تور

شهرستان نیویورک

  • عمومی: Gifford Pinchot پارک ایالتی Codorus State Park, Samuel S. Lewis State Park
  • مواد غذایی: مارتین تنقلات اسنایدر را هانوفر Perrydell مزرعه و لبنی
  • تاریخ: کشاورزی و صنعتی, موزه, نیویورک تاریخچه مرکز

Adams County

  • آزاد: این Gettysburg ملی نظامی Park, Pine Grove کوره State Park
  • مواد غذایی: آقا اد فیل و موزه آب نبات Emporium, Appalachian دم شرکت – میدان Hickory پل مزرعه, رستوران, Gettysburg ادی را
  • تاریخ: Gettysburg, رانندگی, تور, تاریخچه و ثابت تاریخی Gettysburg تور پیاده روی

Carley Bonk است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن