Strava موج: ورزش برنامه باعث می شود برای محبوب قرنطینه دانلود

Strava تناسب اندام-پیگیری برنامه در درجه اول مورد استفاده برای ضبط داده ها برای دوچرخه سواری, دویدن و شنا اتحا

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

Strava تناسب اندام-پیگیری برنامه در درجه اول مورد استفاده برای ضبط داده ها برای دوچرخه سواری, دویدن و شنا اتحاد پیوست خمیر ترش استارت و زوم در COVID-19 کوتاه لیست برندگان. با همه گیر داشتن بسته ورزشگاه در سراسر جهان است و روزانه زمان روی صفحه نمایش متوسط به بالا که تا کنون Strava پلت فرم در تقاطع ورزش و شبکه های اجتماعی به دست آورده قابل کشش در میان قرنطینه ورزشکاران است.

Strava را دریافت کرده اند بیش از دو برابر از ژانویه مسلما یکی از آخرین عادی سال در ایالات متحده قبل از همه گیر و استفاده از آن بیش از سه برابر شده پس از شروع در سراسر کشور مستند. ابداع یک "شبکه های اجتماعی برای ورزشکاران" دونده جهان Strava یک Instagram-esque رابط کاربری آن است که فقط. مانند بسیاری دیگر از بهداشت و درمان و تناسب اندام, برنامه Strava دارای قابلیت GPS برای ردیابی یک مسافت پیموده شده در مسیر و انشعابات و همچنین به عنوان توانایی برای اندازه گیری ضربان قلب و کالری سوخته. این برنامه را شخصی راه اندازی است که ترکیبی از رسانه های اجتماعی را فریب با ورزشکاران رقابتی طبیعت قرار داده Strava پیش از بسته.

پس از اتمام یک فعالیت را اجرا سوار یا شوی دست و پا زدن — بله یک شوی دست و پا زدن (و آن را حتی بیشتر عجیب و غریب از 32 فعالیت های است که می تواند ثبت شده در Strava) — ورزشکاران می توانند تمرین که پس از آن نشان می دهد تا در پیروان خود را' اس. کاربران می توانند اضافه کردن یک عنوان عنوان و عکس و یا تگ خود را ورزش mate باید آنها را فراموش کرده ام برای ضبط. شبیه به Facebook, پیروان می تواند مانند یک فعالیت با دادن یک دوست "تجلیل" و می توانید نظرات در پست های مختلف. قابل مقایسه با توییتر, کاربران می توانید هر کدام از حساب های آنها لطفا از ورزشکاران مانند ultrarunner پیت Kostelnick و بیس بال افسانه اوراق قرضه Barry که بچه که به نحوی به پایان رسید تا بر روی سکو پس از هر دبیرستان آهنگ دیدار.

کاربران همچنین می توانید آهنگ های فردی خود را بهبود بیش از چندین ماه که آیا از طریق بهترینها شخصی برای فواصل مختلف و یا از طریق ثبت در Strava را مشخص "بخش" — محبوب بخشهایی از مسیرهای پیاده روی و یا جاده ها که تجمع رهبران هر بار یک ورزشکار کامل است که خاص کشش. پیش بینی فرود در آن بخش از رهبران بدون شک باعث عجله آدرنالین است که قرنطینه شده است وجود ندارد.

شاید Strava ترین موقع امکانات هستند آن چالش ها و باشگاه های که کاربران می توانند با پیوستن به. ماهانه چالش های طیف وسیعی از توضیحی حوادث مانند ژوئن 5K (run a 5K در ماه ژوئن) به شدید تر محاکمات مانند ژوئن دوچرخه سواری کوهنوردی چالش (چرخه در مجموع 7,500 متر در ارتفاع در ماه ژوئن). چون Strava اطلاع کاربر دنبال زمانی که آنها عضو یک باشگاه و یا یک چالش ورزشکاران پاسخگو هستند و با انگیزه به دنبال از طریق.

باشگاه ها و چالش های ایجاد شده در نور از شیوع کروناویروس اخیر و اعمال خشونت پلیس کسب Strava خود تجلیل. مشوق هایی را تشویق تمرینات در هر اجتماعی فاصله و قوانین باید به دست آورد پشتیبانی برای زندگی مهم مبارزات. در حالی که وجود داشته اند نسخه های متعدد از COVID-19KM چالش (ورود به 19 کیلومتر اجرا) که Strava باشگاه SOLOdarity چالش های ذکر شده در برنامه را به عنوان "یک تعهد ساده برای فعال ماندن, ماندن متصل شده و به عنوان یک شهروند خوب" نیاز به فقط 10 دقیقه از کل فعالیت در یک ماه. چالش همراه بود Strava را SOLOdarity تصویری پروژه که اسیر دلگرم نگاه اجمالی از برنامه را به کاربران پیدا کردن راه های خلاقانه برای فعال ماندن در خانه.

به طور مشابه, Strava را 5K برای مقدم و صعود برای Covid امداد چالش های مطرح شده اند بیش از 150.000 دلار برای برنامه های مانند با لينک مستقيم امداد و سازمان بهداشت جهانی است. در حمایت از سازمان های مردمی پس از کشتن جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسران پلیس اوکلند را Move4TheMovement باشگاه به تازگی اهدا $1 به مردم صبحانه اوکلند برای هر مایل وارد شده توسط اعضای آن در Strava برای یک هفته جمع آوری و در مجموع $11,585.

این که آیا آن را فراهم می کند کاربران انگیزه بیشتری برای مبارزه با قرنطینه 15, خروجی دیگری برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و یا مسیرهای جدید برای سر-پاکسازی اجرا می شود در طول این زمان بی سابقه از عدم قطعیت Strava است بدون شک گسترش آن در جامعه به عنوان جهان به دنبال بازگشت به حالت عادی. آمده سپتامبر و اکتبر خواهد تعداد شرکت کنندگان در Strava ماهانه چالش مطابقت با کسانی که از آوریل و مه ؟ برای بهتر یا بدتر فقط زمان خواهد شد بگویید.

Allie Coyne می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب