قصه گوهای پروژه به جریان نشان می دهد هرگز در مورد از دست دادن

میشل راجرز ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 4:45 PM EDT Jun 9, 2020تندرست. دوره نقاهت. کمک گرفتن و گرفت

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

تندرست. دوره نقاهت. کمک گرفتن و گرفتن با آن.

این قصه گوهای پروژه را جشن می گیرند تابآوری در همه اشکال آن در طول یک نمایش در ژوئن 11 از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

"به دلایل بسیاری در حال حاضر احساس می کند مانند زمانی که ما می تواند با استفاده از داستان معنی دار, انعطاف پذیری در برابر سختی از همه نوع, گفت:" مگان Finnerty, بنیانگذار و مدیر سرایان پروژه. "ما خیلی خوش شانس قصه مایل به آسیب پذیر و صادق است."

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه سرایان پروژه جریان نشان می دهد بخشی از آن فصل مجازی در 8 p. m. EST در چهار شنبه, ژوئن 11.

این سری به نام "زندگی می کنند در خانه خود" نقاشی شده است صدها هزار نفر از نمایش ها پس از debuting در مارس 2, زمانی که COVID-19 همه گیر شروع به بسته شدن سالن که در آن فرد نشان می دهد که تا به حال شده است در سراسر کشور برگزار شد. نشان می دهد که در حال حاضر جاری در سرایان پروژه Facebook صفحه و کانال یوتیوب.

این "تابآوری" نشان می دهد از ویژگی های یکی از قصه گوهای پروژه جوانترین پیشگویان, 14-سال-جک Florez از شهر فینیکس, آریزونا که به اشتراک گذاشتن یک داستان در مورد زندگی خود مبتلا به فلج مغزی. او می گوید که این پیام را در داستان خود را ساده است.

"راستش فقط به هرگز و سعی در نگه داشتن" او گفت:. "حتی اگر زمان می تواند دشوار است, به خصوص در حال حاضر قدرت از طریق زندگی کنید و سعی کنید به نگه داشتن یک چشم انداز مثبت است."

شاعر شادی جوان نیز از ققنوس دارای یک داستان در مورد آینده خود را به عنوان خانواده گی و غم و اندوه پس از مرگ مادر بزرگ خود را.

"من دوست دارم داستان سرایی" جوان گفت:. "این به ما کمک می کند به یاد داشته باشید این موضوع از بشریت است که متصل به ما کمک می کند تا به حاشیه رانده شده مردم در مبارزه با راه های که در آن ما اغلب به تصویر کشیده که کمتر از دیگران است; این کمک می کند تا ما روشن راه نفرت و ظلم و ستم نشان می دهد تا در زندگی ما به عنوان به خوبی به عنوان راه ما عشق و تجربه شادی."

تماشا کنید: آمریکایی ها بگویید داستان های شخصی به ما از طریق coronavirus قرنطینه

هر دو قصه مانی Sepulveda, 75, از La Quinta, کالیفرنیا, و رایان Kitchell, 40, از تمپه, آریزونا گفت: آنها می خواهم این ایده از مجازی را نشان می دهد. نه تنها وجود دارد بالقوه برای رسیدن به مردم بیشتر با داستان, اما آن را بی خطر ترین راه اتصال در طول بیماری همه گیر.

"من موافقت برای این قالب خاص به دلیل شرایط دیکته مسئول مردم در خانه بمانند" گفت: Sepulveda یک بازنشسته "و این است راهی برای اجازه دادن به مردم صرف یک ساعت یا پس از فکر کردن در مورد ما Coronavirus همه گیر اما همچنین گوش دادن به داستان های واقعی است که باید به شکل دیگر مردم زندگی می کند و چگونه ما را از طریق برخی از لحظات که به ما مکث و یا به ما یک مانع برای غلبه بر."

Kitchell یک نیروی دریایی کهنه کار و صاحب کسب و کار گفت که او امیدوار است داستان سفر خود را از طریق پست پس از سانحه اختلال استرس پس از مستند جنگ و سال های درمان آن را در زمان برای دریافت از طریق آن طنین انداز خواهد شد.

"کمک نمی خواهد سقوط در دامان خود, متاسفانه," او گفت:.

مشاوره: "تبدیل به خود شما بزرگترین و بلندترین مدافع است."

بیننده می تواند علامت گذاری تقویم خود را تنظیم زنگ هشدار و یا توجه داشته باشید قرار دادن در یخچال و فریزر خود را و سپس اتصال به قصه گوهای پروژه 's یوتیوب و یا Facebook صفحه به تماشا و نظر زندگی می کنند.

خط ژوئن 11

  • جک Florez, 14 از شهر فینیکس, آریزونا.
  • رایان Kitchell, 40, از تمپه, آریزونا.
  • مانی Sepulveda, 75, از La Quinta, کالیفرنیا.
  • شادی E. جوان 35 از شهر فینیکس, آریزونا.
  • براد اشمیت, 54, از, Nashville, Tennessee.

نیاز به دانستن

  • چه: قصه گوهای پروژه زندگی می کنند در خانه خود "تابآوری"
  • زمان: 5 p. m. PDT/8 p. m. EDT در چهار شنبه, ژوئن 11
  • که در آن: قصه گوهای پروژه Facebook و YouTube
  • بیشتر: اتمام سرایان پروژه پادکست


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب