دانش آموزان ارائه رایگان تدریس خصوصی

از آنجا که مدارس بسته در سراسر کشور دانش آموزان مواجه شده اند بی شمار چالش های تطبیق جدید آموزشی پارادایم. یک

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

از آنجا که مدارس بسته در سراسر کشور دانش آموزان مواجه شده اند بی شمار چالش های تطبیق جدید آموزشی پارادایم. یک مشکل حاد با حرکت به کلاس های آنلاین است که فقدان یک در یک زمان برای دانش آموزان است. وارد سانتا باربارا آفتاب آموزگار.

تاسیس شده توسط کیت مدرسه دوم Lesley دراکر برنامه رایگان تدریس خصوصی به K-8 کلاس. دراکر به شدت احساس است که تدریس یک قطعه مهم از آموزش و پرورش پازل است که گم شده است پس از مستند. "آموزش و پرورش از تمام این دانش آموزان نباید در انتظار قرار داده," او گفت:. دراکر ایده برای شروع سانتا باربارا آفتاب آموزگار پس از خواهر کوچک او آمد تا او را برای کمک با مشق شب ریاضی. "زمانی که من متوجه شدم که هر بچه یک خواهر و برادر بزرگتر که می تواند کمک کند که آنها در تلاش بودند." به گفته دراکر بسیاری از والدین به اشتباه در مورد $0 برچسب قیمت اما او اصرار دارد که آن را به عنوان ساده به عنوان دانش آموزان انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به دانش آموزان دیگر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


از طریق یک شبکه آموزگار — که تگرگ از سانتا باربارا بالا, San Marcos بالا و متوسط College @ SBCC و کیت مدرسه — گروه ارائه می دهد ساعته جلسات درسی هر روز در مورد موضوعات مختلف از فیزیک به تاریخ ایالات متحده است. آفتاب آموزگار در اصل کارکنان با دراکر را در دایره خود را از دوستان است اما پس از رشد به عنوان مردم بیشتر رسیده اند برای کمک به.

دراکر لذت می برد کار با بچه ها او آموزگار که از محدوده 2 تا 8 درجه است. در حالی که او خودش را می بیند به عنوان یک معلم او نیز احساس می کند مهم این است که او را به ارائه نوع همکار در سطح کمک شده است که از دست رفته از مدارس بسته شده است. هر چند فارغ التحصیلی دبیرستان است که چندین سال دور هنوز هم برای دراکر او امیدوار است او را شادی را برای کمک به افراد جوان و اعمال آن در زمینه آموزش و یا اطفال.

ببینید facebook.com/pg/sbsunshinetutors/services.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن