عکس فوری املاک و مستغلات کالیفرنیا

توسط استاچی کاپلان2020 رئیس جمهورانجمن سانتا باربارا از انجمن® بررسی از REALTORS کالیفرنیا® گرفته شده بیش از

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

توسط استاچی کاپلان
2020 رئیس جمهور
انجمن سانتا باربارا از انجمن®

بررسی از REALTORS کالیفرنیا® گرفته شده بیش از آخر هفته و داده ها در خود همه گیر نشان داد نشانه های مثبت برای بازیابی که در آن بازار مسکن باقی می ماند یک نقطه نسبتا روشن. با این حال، عوامل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد اثرات رکود اقتصادی همچنان به سنگینی بر سرعت بهبودی، حتی در بازار مسکن ریسک.

تقاضای خریدار، به ویژه در کالیفرنیا، بسیار پرشور باقی مانده است. وام مسکن برنامه های کاربردی در سراسر کشور بیش از 20٪ بالاتر از 2019 سطح.  درخواست برای نمایش در کالیفرنیا بیش از 90٪ بالاتر از آنها در این زمان در سال گذشته، با وجود محدودیت های COVID. خریداران را به فرایند مجازی و سازگار و راحت تر حرکت به جلو برای خرید حتی از دور.

و با این حال، حتی به عنوان بازار مسکن کالیفرنیا و اقتصاد می بیند نشانه هایی از زندگی، چالش های ما با آن مواجه هستند بسیار در حال انجام است. اخیرا ً داده های منتشر شده در سه ماهه دوم نشان می دهد که اقتصاد قراردادی ۳۲.۹٪ — بزرگترین کاهش سه ماهه در تاریخ ثبت شده است. در مقابل، اقتصاد ایالات متحده در طول رکود بزرگ سال ۲۰۰۹، کمتر از ۱۸٪ در هم می خورد.

موجودی مسکن یک مانع برای بازیابی کالیفرنیا باقی می ماند—به خصوص در میان چنین تقاضای قوی. فهرست جدید پایین 6.8 ٪ در هفته گذشته بود و اساسا تخت برای 3 هفته قبل بود. و با تعداد مرگ و میر مرتبط با COVID در کالیفرنیا هنوز هم در حال افزایش و بازار املاک و مستغلات مواجه با محدودیت های مداوم است که آن را به چالش کشیدن برای لیست و فروش خانه ها، موجودی به احتمال زیاد برای مدت نزدیک افسرده باقی می ماند.

بنابراین، حتی به عنوان کالیفرنیا همچنان به پیشرفت، آن را حیاتی است که ما خوی خوش بینی خود را با واقع گرایی. بسیاری از کالیفرنیایها می خواهند بخرند: خانه شان اکنون مهم تر از همیشه است با توجه به اینکه مردم وقت زیادی را در آن جا می گذراندند؛ آنها انعطاف پذیری بیشتری با تصمیم مسکن خود را به دلیل بسیاری از حال حاضر می تواند از خانه کار; نرخ پایین هستند و افزایش قابل توجهی به استطاعت ارائه شده است.

اطلاعات نشان می دهد که موجودی در نزدیکی پایین رکورد، خانه ها در حال فروش بسیار سریع، و شواهد حداقل تخفیف در خانه معمولی وجود دارد. افزایش تقاضا در بالای موجودی مسکن موجود کم است به احتمال زیاد در بهبودی است که بسیار کندتر از ما امیدوار بودند و در آن نه به عنوان خریداران بسیاری قادر خواهد بود برای دریافت به مالکیت خانه به عنوان مورد نظر. اگر شما به فکر فروش هستید، اکنون زمان خوبی برای اقدام با کمک REALTOR ® است، که می تواند شما را از طریق دستورالعمل های ایمنی و آخرین فن آوری های مجازی برای بازاریابی و تکمیل یک فروش راه برویم.

تماس بگیرید REALTOR ® امروز اگر شما به فکر فروش برای پیدا کردن ارزش خانه خود را در بازار امروز.  تماس با انجمن سانتا باربارا از REALTORS ® در sbaor.com برای دایرکتوری خانه باز مجازی.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن