چرا جاروبرقی از کار می افتد؟ ال جی

زیرا در این حالت جاروبرقی به کف زمین می‌چسبد و با بیشترین توان آشغال‌ها را بالا می‌کشد. اگر جاروبرقی‌تان کار

توسط NEWSWORLDS در 2 مهر 1401
زیرا در این حالت جاروبرقی به کف زمین می‌چسبد و با بیشترین توان آشغال‌ها را بالا می‌کشد. اگر جاروبرقی‌تان کار می‌کند ولی مکش لازم را ندارد جای درستی آمده‌اید. در یک نوشته، ۵ دلیلی که باعث می‌شود جاروبرقی قدرت مکشش را از دست بدهد را بررسی و راه‌حل‌هایی را برای شما پیشنهاد می‌دهیم که خودتان می‌توانید انجام دهید.
  • حال وارد سایت بوش می شویم تا عکسهای موجود در سایت بوش دقیقا با مدل ارسالی فروشنده یکی باشند.
  • در این صورت بهتر است تا قبل از سوختن کامل موتور آن را خاموش کرده و برای عیب یابی آن اقدام کنید.
  • چنانچه لوله های جاروبرقی به هر دلیلی مسدود شوند، باید سریعا آنها را رفع انسداد کنید تا قدرت مکش دستگاه افزایش پیدا کند.
  • حال اینکه اگر با داغ شدن موتور جاروبرقی مواجه شدید احتمال خرابی ترموستات وجود دارد که بعد از آن بوی داغی در فضا می پیچد.
سلام وقت بخیر جاروبرقی پارس خزر خریدم و گارانتی داره اما راهم دوره که ببرمش برای تعمیر جارو برقی پارس خزر صداش جیغ دار شد بعدم خاموش شد و هرکار کردم روشن نشد. سلام احتمالا لبه هابی خار اهرم کم وزیاد جاروبرقی شکسته و نیاز به تعمیر جاروبرقی پارس خزر داره. اما اگر ترموستات معیوب باشد، قدرت خود را از دست خواهد داد و نسبت به کوچکترین حرارتی در موتور، فعال خواهد شد و موتور را خاموش می کند. در این صورت باید ترموستات توسط یک اهم متر بررسی شود و در صورت خرابی باید این قطعه تعویض گردد. مکش جاروبرقی گاهی به علت مسدود‌بودن لوله و یا اتصالات آن کاهش می‌یابد. درصورتی‌که با کاهش مکش جاروبرقی مواجه شدید باید به دنبال دلیل آن یا جسمی بگردید که راه ورودی را مسدوده کرده است. البته استفاده از فیلتر های دائمی نیز در بلند مدت حتی با انجام خالی کردن و شستشوی آن با از دست دادن بافت خود می تواند علت خاک دادن جارو برقی شما باشد. کاربران گرامی آی‌پی امداد توجه نمایید که اگر جاروبرقی شما مکش دارد، اما قدرت آن کم است، موارد زیر را بررسی نمایید. اگر به دنبال راهکاری برای تقویت مکش جاروبرقی خود هستید کلیک نمایید و به مطالعه این مقاله از آی پی امداد بپردازید. در ابتدا باید لوله جاروبرقی را کاملا بکشید تا بیشترین طول خود را پیدا کند و یک میله بلند را وارد آن کنید تا ببینید که چیزی در آن گیر کرده است یا خیر. اگر جاروبرقی شما کیسه قابل تعویض ندارد، محفظه آشغال را خالی کرده و با دقت آن را بشویید و صبر کنید تا کامل خشک شود. حواستان مرتبا به گرفتگی در اتصالات جاروبرقی باشد و مطمئن شوید که خرطومی یا لوله تلسکوپی هیچ گونه گرفتگی نداشته باشد. از این که ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید صمیمانه سپاس گزاریم. برای بررسی خرابی ترموستات باید دقت کنید که پس از گذشت مدت ۲۵ دقیقه اگر موتور بیش از حد داغ شد و بوی حرارت آن در فضا پیچید نشان دهنده خرابی ترموستات خواهد بود. فیلتر های جاروبرقی بعد از گذشت مدتی کثیف شده و باید آنها را بررسی و تمیز نمود. به همین علت است اگر مکش جاروبرقی ضعیف شده است و نمیدانید چرا جاروبرقی مکش ندارد حتما از طریق یک تعمیر کارعلت به رفع مشکل آن بپردازدید. اگر مدتی تقریبا طولانی از خرید جاروبرقی تان می گذرد احتمالا تصور میکنید که دیگر مکش سابق را ندارد. این مشکل حتی ممکن است در مورد جاروبرقی هایی که مدت زیادی از کار کردنشان نمی گذرد هم رخ بدهد. در چنین وضعیتی جریان برق به موتور نخواهد رسید و دستگاه روشن نمی شود و یا دستگاه حین کار خاموش می شود. توجه داشته باشید که مشکلات در سیم کشی دستگاه می تواند منجربه آتش سوزی دستگاه نیز شود. در نهایت مهم ترین علت کاهش مکش جاروبرقی ، خرابی موتور می باشد.

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر جاروبرقی (آچارباز)

با توجه به مشکلاتی که این موتور دارد، باید برای تعمیر آن کار را به یک تکنسین حرفه‌ای بسپارید. ممکن است که در بعضی از شرایط موتور ارزش تعمیر کردن نداشته باشد و مجبور به تعویض آن شوید. فیلتر جاروبرقی را به صورت مرتب تمیز کرده و در صورت نیاز تعویض کنید. برای خرید لوازم خانگی با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ژینال اقدام کنید و یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه کنید. ال جی، بوش، سامسونگ، زیمنس، دوو، فیلیپس و …کدام یک از این ها بهترین برند به شمار می روند. کیسه یا سطل زباله‌ی جاروبرقی درست متصل نشده و یا فیلترهای دستگاهتون تمیز نیستند. جاروبرقی به عنوان یک وسیله نظافتی خیلی سال است که مورد توجه قرار گرفته است. همه لوازم روزی خراب می شوند و به تعمیر احتیاج پیدا می کنند و باید در اسرع وقت تعمیر شود چون خرابی ایجاد شده باعث پریشانی می شود. جاروبرقی پاناسونیک به عنوان بهترین vacuum cleaner repair shop جاروبرقی ها محسوب می شود و انتخاب بسیار خوبی برای خرید مشتریان است. جاروبرقی یکی از وسایل خانگی مهم است، که این روزها در اکثر منازل وجود دارد، کارخانه ‌های گوناگون این دستگاه را در شکل ‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌کنند.

دیدگاه خود را ثبت کنید لغو پاسخ

اصلی ترین دلایل مکش نداشتن جاروبرقی مربوط به خرابی موتور دستگاه است. در بسیاری از موارد ممکن است ضعیف شدن موتور جاروبرقی یا خراب شدن آن باعث شود که جاروبرقی مکش کافی برای نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اصفهان کشیدن زباله ها به درون کیسه را نداشته باشد. در مواردی که موتور جاروبرقی خراب باشد، ممکن است دستگاه بعد از مدتی خاموش شده و یا جاروبرقی با سر و صدای زیادی همراه باشد.

تعمیر جاروبرقی شمال تهران

همه‌ی لوله‌ها، اتصالات و شیلنگ‌های جاروبرقی را بررسی کنید تا مو و آشغال درون آن جمع نشود. این مرکز با بیش از نیم قرن تجربه در امور خدمات و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی به مدیریت آقای مهندس اردستانی شناخته شده و در خدمت شما همشهریان عزیز و گرامی میباشد. مدرن تکنیک بیش از ۱۰۰ مرکز مجاز تعمیر و نمایندگی لوازم خانگی را در سراسر تهران دارد.

پارویی جاروبرقی بوش

Air Bumper به کار گرفته شده در جاروبرقی بوش مدل جهت حفاظت از مبلمان و دیوار تعبیه شده است. اگر تا به حال چیز زیادی در مورد برند بکو نشنیده اید به شما توصیه می کنیم تا قبل ازبررسی کیفیت جاروبرقی بکوبهآشنایی بیشتر با برند تولید کننده جاروبرقی بکوبپردازید. برند بکو همواره در تلاش است تا موتور های توانمند اما کم صدایی را در جارو برقی های خود قرار دهد. آبا توجه کرده اید که چه آشغال هایی را با جاروبرقی خانگی خود کشیده اید؟ ورود یک سکه، میخ یا اجسام نوک تیز به جارو علاوه بر آسیب رسیدن به لوله و پاکت، صداهایی غیرمعمول تولید می کند. شاید جاروبرقی در شرایطی قرار گرفته است که از جریان برق تغذیه نمی کند. ابتدا با یک فازمتر یا وسیله ی برقی دیگر پریز را چک کنید و مطمئن شوید برق ساختمان وصل است و در آن پریز جریان دارد.

تعمیر جاروبرقی آاگ در محل

آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و ... ما با نیم قرن تجربه در تعمیرات و شبکه‌ای بزرگ از تعمیرکاران متخصص در کنار شماییم تا بهترین و ارزان‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را برای سرویس تعمیر جاروبرقی اصفهان شما به ارمغان آوریم. چنانچه لوله های جاروبرقی به هر دلیلی مسدود شوند، باید سریعا آنها را رفع انسداد کنید تا قدرت مکش دستگاه افزایش پیدا کند. بررسی پر بودن کیسه جاروبرقی اولین کاری است که افراد باید اقدام به انجام آن نمایند؛ زیرا پر بودن کیسه منجر به مکش نداشتن دستگاه خواهد شد. یکی از عوامل مهمی که باعث داغ کردن موتور و یکسره شدن جاروبرقی می‌شود، عوض نکرده کیسه آن است. خیلی از مصرف کنندگان تا مدت‌ها از جاروبرقی استفاده می‌کنند، بدونه اینکه کیسه زباله آن را تخلیه و یا تعویض کنند. این کار بعد از مدتی باعث داغ شدن موتور و اجزای حساس داخلی جاروبرقی می‌شود که به مرور موجب استهلاک آنها خواهد شد. بعضی از دستگاه‌های جاروبرقی بعد از مدتی استفاده، دچار ایرادات برقی مختلفی می‌شوند که یکی از آنها یکسره شدن جاروبرقی است. در این حالت شما به محض اینکه دوشاخه سیم جاروبرقی را به پریز برق بزنید، دستگاه روشن می‌شود و عملا کلید روشن و خاموش آن کارکردشان را از دست می‌دهند.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

کیسه‌های جاروبرقی را بررسی کنید.پر بودن کیسه جاروبرقی باعث می‌شود موتور داغ شده و ترموستات‌ها وارد عمل شوند و جارو را خاموش کنند. بعضی از اوقات صدای بلند جاروبرقی ال جی، بوش، آاگ و … با لرزش بدنه‌ی جاروبرقی همراه هست، در این مواقع بخشی از بدنه‌ی جاروبرقی شما احتمالا شل شده و ممکنه باعث ایجاد سر و صدا شده باشه، در جاروبرقی‌های قدیمی این مشکل بیشتر پیش میاد. در صورتی که با رعایت موارد گفته شده، مشکل مکش رفع نشد، لازم است دستگاه از سوی کارشناس بررسی و در صورت نیاز تعمیر جاروبرقی شود. نتیجه آن بوی عجیب و ناخوشایند و جارو برقی است که از تأمین انرژی و کار مجدد آن خودداری می کند. مراحلی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل و جلوگیری از بروز مجدد آن انجام دهید. بعد از تعمیر جاروبرقی ال جی توسط افراد حرفه‌ای، تا سال‌های زیادی از خرید یک دستگاه دیگر بی‌نیاز می‌شوید و صرفه‌جویی خوبی در این زمینه صورت می‌گیرد. اگر احساس می‌کنید که فضای خانه شما بزرگ است، حتما از دستگاه‌هایی با توان بالاتر استفاده کنید تا جوابگوی نیاز شما باشد.

مسدود شدن فیلتر

کابل، سیم جمع کن، کیسه یا مخزن، برد، بدنه، ترموستات، کلکتور، زغال، موتور، برس، لوله، فیلتر و غیره از جمله قطعات بکار رفته در دستگاه جاروبرقی هستند. دستگاه در هر شکل و اندازه ای که باشد از این قطعات تشکیل شده است. اگرچه با افزایش سن یا استفاده بیش از حد ، موتور جارو برقی شروع به از دست دادن نیرو می کند و باعث ساییدگی سایر قسمت ها و ضعف مکش تمیز کننده خلا می شود. با تلاش موتور برای انجام کار ، داغ و داغ می شود و در نهایت بیش از حد گرم می شود.

دلایل خاموش شدن جاروبرقی در حین استفاده

با این کار زباله های داخل لوله بیرون آمده و گرفتگی برطرف می شود. دقت کنید که اگر لوله‌های جاروبرقی را با آب بشویید، ممکن است جاروبرقی شما بوی نا‌مطبوعی بگیرد. برس‌های جاروبرقی سری‌های اضافی جاروبرقی می‌توانند کار تمیز کردن را برای شما آسان‌تر کنند.
آخرین مطالب