موتور سیکلت ساز Harley-Davidson زدم S&P 500 با یک معیار کلیدی برای بازار سهام ایالات متحده

ریک Barrett Milwaukee Journal Sentinelمنتشر شده 8:20 AM EDT Jun 18, 2020Harley-Davidson, Inc. حذف شده از شاخص

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

Harley-Davidson, Inc. حذف شده از شاخص Dow Jones و S&P 500 لیست یک معیار کلیدی برای سهام ایالات متحده اما تحلیلگران می گویند سرمایه گذاران بیشتر در مورد هارلی سهم قیمت و عملکرد شرکت.

داو جونز اعلام کرد که این حرکت دوشنبه گفت که هارلی و S&P 500 شرکت Nordstrom, Inc. و داد Data Systems Corp. خواهد حرکت به S&P MidCap 400 لیست. هارلی حرکت خواهد کرد به S&P MidCap 400 GICS موتور سیکلت تولید کنندگان زیر شاخص صنعت.

Harley-Davidson گسترده عملیات مونتاژ در شهرستان نیویورک.

بیشتر: Harley-Davidson به قطع 118 مشاغل در Springettsbury

بیشتر: Coronavirus نگرانی ها: هارلی دیویدسون تولید در نیویورک به طور موقت به حالت تعلیق مدیر عامل شرکت می گوید:

بیشتر: آنچه ما در مورد هارلی دیویدسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت پله پایین

S&P 500 مشاهده شده است به عنوان یک معیار مهم و شاخص برای بازار سهام ایالات متحده. متشکل از 500 شرکت در سراسر طیف گسترده ای از صنایع شاخص قطاری از پالس از آمریکایی های شرکت های بزرگ اقتصاد است.

هارلی Nordstrom و داد جایگزین خواهد شد در فهرست شاخص S&p500 با زمان S&P MidCap 400 شرکت های فن آوری های تایلر, Bio-Rad Laboratories و Teledyne فن آوری.

تغییرات موثر خواهد بود قبل از باز کردن معاملات در ژوئن 22.

در 2019, Harley-Davidson آن دیدم موتور سیکلت فروش در ایالات متحده رها کردن برای پنجمین سال متوالی و آن جهانی دوچرخه حمل و نقل در پایین ترین سطح در یک دهه.

برای اولین بار مالی سه ماهه من در این سال هارلی گزارش کاهش فروش و درآمد و گفت: راه اندازی یک جدید استراتژیک برنامه ریزی و صرفه جویی در پول نقد به عنوان موتور سیکلت فروش کاهش یافت و در سراسر جهان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت همچنین کاهش سود خود به 2 سنت به اشتراک گذاری از 38 سنت و گفت که در مذاکرات با بانک عمده ایالات متحده برای تضمین 1.3 میلیارد دلار در نقدینگی.

برای بسیاری از سرمایه گذاران شدن هارلی بازگشت به قدرت مالی است که به مراتب مهم تر از این که آیا آن را در S&P 500 با توجه به ادوارد جونز تحلیلگر برایان Shultz.

"کوتاه مدت آن می تواند فشار را به سهام" اما در دراز مدت آن را بیشتر نمادین Shultz گفت.

وجود دارد برخی از صندوق های سرمایه گذاری و برخی از برنامه های بازنشستگی که تنها می تواند سرمایه گذاری در S&P 500 سهام. بنابراین بودن در لیست حذف یک بخش کوچک از سرمایه گذاران گفت: George V. ریس جمهور از GVR مدیریت سرمایه گذاری شرکت ، در دو رودخانه.

"من فکر نمی کنم آن را قابل توجه" Reis گفت. "من حدس می زنم آن را ممکن است تاثیر بر قیمت سهم برای یک یا دو روز. پس از آن من فکر نمی کنم آن را می سازد هیچ تفاوت."

"وجود دارد بسیاری از شرکت ها هستند که در S&P 500 که از اهمیت," او اضافه شده است.

هارلی راه اندازی کرده است یک مجموعه ای از اقدامات است که در نهایت منجر به برنامه ریزی استراتژیک برای شرکت. آن را اشاره به برنامه ریزی به عنوان Rewire. در میان اهداف این است که "...تنظیم مجدد عامل شرکت مدل به منظور کاهش پیچیدگی تیز تمرکز و افزایش سرعت تصمیم گیری."

این نوع از تغییرات و سازگار سودآوری آن چیزی هستند که سرمایه گذاران در مورد مراقبت از, با توجه به Reis.

دوشنبه زیر اعلام هارلی سهام بسته در $25.02 پایین شش سنت. بیش از 52 هفته سهام داد و ستد شده در یک محدوده از $14.31 به $40.89.

از شرکت های جایگزین, هارلی, Nordstrom و داد داده ها در سیستم های S&P 500, Bio-Rad Laboratories بر اساس هرکول, کالیفرنیا., توسعه تولید و بازار محصولات برای زندگی و علوم بالینی تشخیصی بازار. Teledyne فن آوری مستقر در هزار اوکس کالیفرنیا در هوافضا و دفاع صنایع الکترونیک. تایلر فن آوری مستقر در پلانو در صنعت فناوری اطلاعات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن