راهنمای Clog به سفر جاده ای کامل

فقط به خاطر اینکه شروع سال مدرسه متفاوت تر از هر چیزی که قبلا تجربه کرده بودیم، هنوز هم می توانیم تمام توان خو

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

فقط به خاطر اینکه شروع سال مدرسه متفاوت تر از هر چیزی که قبلا تجربه کرده بودیم، هنوز هم می توانیم تمام توان خود را برای لذت بردن از این چند هفته آخر تابستان انجام بگیریم! هیچ چیز تابستان را بیشتر از یک سفر جاده ای خوب ol' فریاد می زند، و این شکل از سفر مناسب برای این تابستان به طور خاص است چرا که اگر به درستی انجام شود، شما در تماس با افراد کمتر و مکان های کمتر به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به این ملاحظات، ما در Clog تصمیم به جمع آوری چند نکته مورد علاقه ما را به سفر جاده ای خود را به عنوان صاف که ممکن است!

طرح، طرح و برنامه

در حالی که ما اعتراف می کنیم که سفرهای جاده ای خود به خود می تواند بسیار سرگرم کننده تر از آنهایی که شما برنامه ریزی هفته ها یا ماه ها در پیش، برخی از فکر باید به حتی بیشتر خار از سفرهای لحظه ای قرار داده است. همیشه ایده خوبی است که حداقل حس کنید که در چه مسیری می روید و در صورت اتفاق ات در مورد هدایت شما کدام جاده های اصلی را در نظر می گیرید.

آوردن تنقلات

بسته به جایی که سفر می کنید، می توانید در طول بزرگراه های طولانی و بدون هیچ غذایی در دید گیر کنید. کمی ناخوشایند تر از ماشینی است پر از آدم های خشمگین، که در آن کیف میان وعده شما می آید! سفر به فروشگاه مواد غذایی خود را در آماده سازی برای سفر خود را تضمین خواهد کرد که همه کامل و محتوا باقی می ماند تمام وقت.

چیزی آماده برای گوش دادن به

هنگامی که شما صرف ساعت در پایان در ماشین، گفتگو تنها می تواند شما را تا کنون. سعی کنید پادکست podcast برای تحریک بیشتر گفتگو و یا یک لیست پخش به شما در آن خلق و خوی آفتابی تابستان. هیچ چیز مانند کمربند کردن کلمات به آهنگ های مورد علاقه خود را در جاده باز وجود دارد!

نترس که یه سری توقف کنی

تا آنجا که مشتاق شما ممکن است برای رسیدن به مقصد خود، توقف تصادفی شما را در طول راه هستند که چه خواهد شد سفر خود را واقعا به یاد ماندنی. بازدید از کسب و کار محلی به شما احساس واقعی تر از منطقه شما در حال سفر در و می تواند شما را در برخی از جهات شما نمی دانید قبل از نقطه. نه به ذکر است که خارج شدن از ماشین برای دراز کردن پاهای خود را ضروری است برای اطمینان از راحتی همه در تمام راه!

در حالی که هیچ دستور العمل تنها برای سفر جاده ای کامل وجود دارد -- که بخشی از آنچه باعث می شود سفرهای جاده ای بسیار هیجان انگیز -- ما امیدواریم که این راهنمایی به شما چارچوب برای یک تجربه شگفت انگیز! پس برو اون بيرون و از آخرين روزهاي آزاديت بيشتر استفاده کن

تماس با بئاتریس آرونسون در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن