'یک وضعیت دلخراش': Berkeley منطقه مدرسه محلی معلمان وزن مدرسه بازگشایی برنامه

به عنوان برکلی Unified School District یا BUSD آماده برای بازگشت به مدرسه فصل بسیاری از معلمان ابراز نگرانی در

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

به عنوان برکلی Unified School District یا BUSD آماده برای بازگشت به مدرسه فصل بسیاری از معلمان ابراز نگرانی در مورد بازگشت به فرد آموزش در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

BUSD در حال حاضر با برکلی فدراسیون معلمان یا BFT به منظور توسعه آموزش مدل 2020-2021 سال تحصیلی. گزینه include all-آنلاین آموزش و ترکیبی طرح که جایگزین بين فرد و آموزش مجازی و تلو تلو خوردن روز که در آن دانش آموزان را به مدرسه می آیند.

با توجه به سینتیا Allman, BFT خزانه دار و یک محلی معلم مهد کودک این منطقه است که در مواجهه با یک انتخاب دشوار بین "حیاتی تماس انسان" در فرد آموزش و ایمنی از مربیان و دانش آموزان و خانواده های آنان است.

"این یک وضعیت دلخراش برای همه درگیر" Allman گفت: در یک ایمیل. "کل جامعه متکی بر مدارس ما برای ساختار است که اجازه می دهد تا بزرگسالان به کار ... هنوز COVID-19 موارد هنوز هم در حال افزایش تست فاقد آن است PPE کمبود برچسبها دوباره و مدارس رو به کاهش بودجه به جای اینکه منابع آنها نیاز به باز کردن به طور کامل."

BUSD جامعه تعامل مدیر ناتاشا بیری گفت: نگرانی وجود دارد بیش از این منطقه نیاز به خرید الکترواستاتیک پاک کننده دست شویی ایستگاه های پلکسی گلاس تقسیم و لوازم برای فعال کردن دانش آموزان و کارکنان به کار از راه دور.

بیری اضافه شده است که این هزینه ها — که می تواند میلیون ها هزینه — همزمان با محلی کمبود بودجه ساخت انتقال به ترکیبی و یا آموزش از راه دور دشوار است.

BFT جمهور مت مایر گفت که او معتقد است برکلی معلمان باید نقش مهمی در این منطقه بازگشایی تصمیم گیری است.

"ما حمایت شده هدایت ما عضو نظرسنجی ارتباطات مستقیم با معلمان و هیئت اجرایی ما. این منطقه همچنین به دنبال معلم ورودی از طریق یک گروه مشورتی" مایر گفت: در یک ایمیل. "هر دو BUSD و BFT باید بهترین منافع دانش آموزان و مربیان در قلب است."

به گفته مایر BUSD با هدف حمایت از معلمان با شرایط بهداشتی با درخواست آنها را به ارائه اسناد و مدارک خود را در معرض خطر وضعیت. منطقه قصد دارد در صحبت با معلمان به صورت جداگانه اگر از آنها درخواست شخصی اقامت.

اخیر BFT پرسشنامه نشان می دهد که تعداد نسبتا کمی از برکلی معلمان خواهد بود قادر به بازگشت به فرد در آموزش اگر آنها داده شد گزینه است. بیش از دو سوم از BFT عضویت حال حاضر به بازگشت به کلاس های درس اگر برخی از سلامت و ایمنی مورد نیاز در حال ملاقات با توجه به بررسی Allman گفت.

بیری اضافه شده که استانداردهای بهداشت عمومی مورد نیاز اجازه می دهد تا به صورت جزئی در فرد آموزش عبارتند از: کاهش COVID-19 مورد افزایش تست در دسترس و کافی تجهیزات حفاظت شخصی برای BUSD کارکنان.

یکی دیگر از توجه به بازگشایی نقشی که برکلی مدارس در جامعه با توجه به بیری.

"موانع مهم هستند" بیری گفت: در یک ایمیل. "اما ما می دانیم که مدارس لازم است نه تنها به صورت اولیه آموزشی با هدف یادگیری دانش آموزان بلکه برای پدر و مادر/نگهبان توانایی بازگشت به کار و اجتماعی-سلامت احساسی از دانش آموزان ما."

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب