'تعهد در آمریکا: دانشگاه برکلی محدودیت police department دامنه استفاده از نیروی

ملی Black Lives Matter جنبش علیه خشونت پلیس بوده است موضعی به UC برکلی دانشگاه به عنوان چند اصلاحات در حال ساخ

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

ملی Black Lives Matter جنبش علیه خشونت پلیس بوده است موضعی به UC برکلی دانشگاه به عنوان چند اصلاحات در حال ساخته شده به UCPD محدود کردن دامنه آن و ایجاد امنیت عمومی جایگزین.

UC برکلی صدراعظم کارول مسیح فرستاده campuswide ایمیل پنج شنبه ترسیم او پیشنهاد اصلاحات برای پردیس UCPD نیروی. با توجه به ایمیل پیشنهادات ناشی از حروف و گفتگو با اعضای جامعه خواستار پاسخگویی و همچنین به عنوان توصیه از مسیح مستقل هیئت مشاوران پلیس در پاسخگویی و امنیت جامعه.

"عناصر کشور ما اجرای قانون و فرهنگ dehumanize برخی از افرادی که ایمنی و سلامتی افسران پلیس در حال سوگند یاد کرد, برای محافظت از, به خصوص جامعه سیاه" مسیح گفت: در ایمیل. "تعهد ما است."

در پاسخ به تماس برای اصلاحات کاروتید نگه می دارد در حال حاضر ممنوع از UCPD افسران عمل با توجه به مسیح ایمیل و پروتکل های پلیس و سیاست های نوشته شده به روز خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که استفاده از زور سیاست "عنوان محدود کننده ممکن است."

مسیح نیز گفت: یک تیم از متخصصان بهداشت روانی را در حال حاضر پاسخ به noncriminal تماس برای سلامتی چک و سلامت روان مداخلات اورژانس در محل حادثه.

در علاوه بر این به پرسنل تغییرات UCPD سطح نظامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت در ممیزی به دنبال "بیش از حد" تجهیزات که غیر ضروری است برای حفاظت از جامعه است. ممیزی را نیز بررسی محدوده پلیس با توجه به مسیح که گفت: در چند نقطه در ایمیل که نقش UCPD افسران خواهد بود محدود به پاسخ به جنایتکار می نامد. UCPD نیز خواهد شد نقل مکان از Sproul سالن به منظور ایجاد ساختمان — واقع در Sproul پلازا و در نزدیکی در ورودی به محوطه دانشگاه — "بیشتر استقبال."

"ما اذعان آسیب است که می تواند انجام شود توسط یک نظامی نیروی پلیس" مسیح گفت: در ایمیل. "در طول این سالها دامنه اجرای قانون رشد کرده است و از آن زمان به دوباره ارزیابی آن است."

با توجه به مسیح این تغییرات شامل خواهد شد یک زمان فشرده در حال کار با مستقل هیئت مشاوران دانش آموزان سیاه پوست, سیاه اعضای جامعه و UCPD به پیاده سازی پروتکل های جدید و اصلاحات — به ویژه ستاد جابجایی و ایجاد یک حرفه ای بهداشت روانی تیم پاسخ.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا گفت که او قصد دارد به استفاده از پلت فرم خود را به عنوان یک مدیر اجرایی در دولت های دانشجویی به تقویت سیاه صدای در گفتگو با پردیس دولت و به منظور فراهم سیاه فعالان که برای دفاع از UCPD اصلاحات برای سال, دسترسی به جلسات با مدیران.

ورا تاکید کرد که در حالی که او خوشحال است که این اصلاحات در کار مبارزه برای UCPD اصلاحات جدید نیست و انجام شده توسط نسل های بسیاری از سیاه UC برکلی دانشجویان. او اضافه کرد که او بخواهد UCPD اصلاحات شد قوی تر است.

"UCPD است نه معاف از ملی گفتگو که اتفاق می افتد در حال حاضر در مورد پلیس در ایالات متحده" ورا گفت. "ما نیاز به انجام بهتر. ما نیاز به انجام خوب ما دانشجویان و مردم است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن