اصلی باغ عاقل پسر

"هیچ کس تا کنون می گوید آن را بیش از حد آسان به مراقبت از باغ من" خندید معمار بیلی Goodnick میزبان از شهر تلو

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

"هیچ کس تا کنون می گوید آن را بیش از حد آسان به مراقبت از باغ من" خندید معمار بیلی Goodnick میزبان از شهر تلویزیون را محبوب باغ عاقلانه سری.

رویکرد خود را به کار با مشتریان و سر راست است. "من یک ارائه دهنده خدمات," او گفت:. "نگرش من این است که شما به استخدام برخی از بالا پایان فرد و شما خوش شانس به من. من سعی می کنم به طراحی به عنوان egolessly به عنوان امکان پذیر است. اگر من قدم بر نشیب و آنها نیاز به مهار من که خوب چون من فقط وجود دارد به ارائه خدمات. من می دانم که در مورد این مسائل ندارند."

عکس: حسن نیت ارائه میدهدبیلی Goodnick

پس از کار برای شهر سانتا باربارا پارک ها و تفریح و سرگرمی برای بیش از 20 سال Goodnick آموخته است که "ترین پارک کاشت در مورد گرفتن بیشتر قدقد برای جفتک انداختن خود را از سایت." او امر که همان فلسفه به کار با مشتریان و تدریس کلاس برای باغبان خانه که او در سراسر کشور است. "من همیشه شروع با یک اسلاید است که می گوید: ما سه گل: آن را, آن را مفید آن را پایدار — و کسانی هستند که سه touchstones برای من است."

یک سرگرم کننده و اهدا, Goodnick شروع کار خود را به عنوان یک موسیقیدان و هنوز هم انجام می دهد به عنوان درامر برای پادشاه زنبور عسل. حس خود را از طنز مشهود است از سخنرانی او عنوان: زندگی پس از چمن; چگونه برای کشتن چمن خود را بدون استفاده از بمب ناپالم; بر باد رفته: چه چیزی را با خود به خشکی زده چمن; و جنایت علیه باغبانی: زمانی که طعم و مزه بد در دیدار ابزار قدرت است.

"من یک هیولا نفس و من می خواهم برای دیدن مردم تکان و خنده به خاطر آن edutainment" گفت: Goodnick. "کسی یک بار گفت:" شما می تواند شارژ حداقل دو نوشیدنی برای سخنرانی های خود را.'"

پس از برخی از مکالمات اولیه با مشتریان Goodnick با استفاده از یک وب سایت به نام PlantMaster به ارائه یک لیست بزرگ از گیاهان که با معیارهای خود را. "شما پا شربت خانه," او به آنها می گوید. "شما نمی دانید که آنچه وعده غذایی است — شما فقط رفت و به کل مواد غذایی با $500 gift card انداخت و همه چیز را به سبد خرید که شما می خواهم. من چطور آن را تبدیل به یک وعده غذایی است."

آن را واقعا پایین می آید به آنچه که مشتری دوست دارد و چه خواهد شد کار با سایت. هر چند او به رسمیت می شناسد اکثر مشتریان لازم نیست که اپرا بودجه او بخواهید آنها را به تظاهر آنها برنده Publishers Clearing House, قرعه کشی آغاز شد. "اجازه دهید در طراحی به عنوان اگر پول هیچ شئ و اجازه دهید همه از چیزهای مختلف است که می تواند اتفاق می افتد در اینجا," او توضیح داد. "ممکن است یک ایده عالی و بدون اینکه بیش از حد وحشتناکی محدود در ابتدا که ما می تواند ساده و یا کوچک آن را به کمتر گران بعد."

او می بیند نقش خود را به عنوان یک مشکل حل و او خوشحال است که باغ ها استفاده می شود به عنوان طراحی شده از یک سال و یا تا بعد. او را نیز راضی هنگامی که گیاه انتخاب موفق شوند. "وجود دارد که تمام طرف بیولوژیک از منظر معماری و مخلوط کردن آن با سایر گیاهان است که می خواهید دو بار به عنوان مقدار آب و فاصله آنها را به درستی به طوری که شما را تا پایان با گیاهان برخورد به یکدیگر," او توضیح داد. "من در تلاش برای آن را آسان بر روی آنها را متناسب با آن شیوه زندگی خود را و همچنین افت مرده زرق و برق دار."

ببینید billygoodnick.com و waterwisesb.org/gardenwise.wwsb.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب