به عنوان NASCAR بازگشت و پس از coronavirus shutdown, Fox Sports مدیر آرتی Kempner پیاده سازی تلویزیون طرح

فرانک مارتین دلاور اخبار مجلهمنتشر شده 11:25 AM EDT مارس 16 سال 2020آرتی Kempner می داند چه چیزی در خطر است.Ke

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

آرتی Kempner می داند چه چیزی در خطر است.

Kempner مدیر Fox Sports' پوشش NFL و نسکار زندگی می کند که در ویلمینگتون گفت: ورزش جهان خواهد شد تماشای یکشنبه هنگامی که نسکار می شود اولین ورزش حرفه ای به بازگشت به عمل زندگی می کنند در روز یکشنبه.

قهرمانان واقعی 400 برگزار خواهد شد در دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی در فاکس روز یکشنبه در 3:30 p. m. این اولین زنده رویداد ورزشی در ایالات متحده پس از ورزش جهان اساسا تعطیل دو ماه پیش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

KELCE می آید پاک: Eagles' Jason Kelce برخی از افکار در یک Jason پیترز بازگشت و اگر Andre دیلرد آماده است تا بیش از

"برای من این مهم ترین رویداد منفرد است که من تا کنون درگیر شده و من انجام داده ام سوپر کاسه و کارشناسی ارشد و NCAA قهرمانی" Kempner گفت. "آنچه ما با نسکار و چگونه ما در مورد انجام آن می توانید مجموعه ای از تن با ما چگونه انجام ورزش پخش حرکت رو به جلو در طول بیماری همه گیر.

"ما باید به این حق است."

برای Kempner که شامل ایمنی فاکس تیم تولید رانندگان و خدمه.

تا حدی که وجود خواهد داشت چند تغییرات در چه صورتی برگزار می شود و تلویزیونی شروع با این واقعیت است که وجود خواهد داشت نه هر گونه طرفداران در می ایستد. که به احتمال زیاد این مورد را از طریق پایان ماه ژوئن اگر نه دیگر.

خلاق تمرینات: Eagles' فلچر Cox برخی از مشاوره برای تیمی که اصلا بدنسازی در خانه

نسکار تغییر برنامه خود را به طوری که همه از نژاد برگزار می شود از طریق اواخر ماه ژوئن در جنوب شرقی. در حال حاضر این بدان معناست که مسابقات در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در همان محل را برای برخی از نژادها از دست رفته از مارس 15 از طریق پنج شنبه.

مسابقه برنامه ریزی شده برای 3 مه در دوور جاده سریع السیر بین المللی یکی از کسانی بود که به تعویق افتاد. هیچ کلمه ای وجود دارد با این حال اگر که خواهد بود ساخته شده است. دوور فراز در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای میزبانی Drydene 400 on Aug. 23.

که همچنین بدان معنی Kempner نمی خواهد بازگشت به ویلمینگتون تا اواخر ماه ژوئن است. او سوار به دارلینگتون و با اکثر سالن در عرض سه ساعت رانندگی تا پس از آن او را فقط از جایی به جای.

Kempner گفت: عدم طرفداران نمی تواند به عنوان یک موضوع در نسکار به عنوان دیگر ورزشی مانند فوتبال شد.

"است که احتمالا حداقل تاثیرگذار جمعیت تجربه چون ماشین را خیلی سر و صدا" Kempner گفت. "این تنها دلیل که چرا این امر می تواند کمتر از یک فرآیند دشوار است و کمتر تاثیرگذار برای بیننده."

به امید شانس: مور: برت براون امیدوار Sixers فرصتی برای پایان کار

Kempner گفت: نسکار آشنایی خود را به اجتماعی فاصله زیرا رانندگان خود را در ماشین. آنها همچنین مسابقه لباس کلاه و دستکش به طوری که آنها در حال افشای پوست برهنه به دیگران است.

این همین کار را با خدمه گودال که لباس و دستکش و به احتمال زیاد مجبور به پوشیدن نوعی از کلاه یا پوشش به عنوان آنها در حال کار بر روی اتومبیل.

اما تلویزیون پخش متفاوت خواهد بود.

Kempner گفت: به طور معمول وجود دارد 16 تولید مردم در سایت برای یک مسابقه. او خواهید بود تنها یک روز یکشنبه. در پخش کامیون به طور معمول وجود دارد 8-10 افراد مشغول به کار در کنار هم. Kempner گفت: وجود خواهد داشت دو – او مدیر فنی – و می توان آنها را در فاصله شش فوت از هم جدا.

اگر یک شخص ثالث مورد نیاز است که فرد می تواند در پشت شش فوت دور.

تهیه کننده و دستیار تهیه کننده, مدیر دانشیار مسابقات تکنسین و گوینده از جمله جف گوردون خواهد شد کار از شارلوت. آنها هر دو از هم جدا شوند حداقل شش فوت و یا کار از راه دور.

"از(گوینده) را در محیط زیست خود را با اجتماعی فاصله پروتکل در محل به طوری که هیچ کس در حال رفتن به در کنار یکدیگر" Kempner گفت. "تهیه کننده در حال رفتن به برقراری ارتباط با من در همان راه به جز که او را به نشستن در کنار من است. بنابراین آن را می شود بسیار جالب است."

علاوه بر این وجود دارد که تنها یک فرد پخش در سایت. بقیه را در فاکس استودیو در لس آنجلس. همان درست است برای پخش اپراتورهای تولید نوار افراد و گرافیک با مردم است.

در همه Kempner گفت: به جای داشتن 150 نفر در یک سایت برای یک مسابقه پخش خواهد شد وجود دارد در مجموع حدود 75 گسترش در سراسر سه سالن های مختلف همه با اجتماعی فاصله پروتکل در محل.

"ما در حال کاهش در تجهیزات فقط به این دلیل که ما نمی توانیم همه چیز را از آنجا که ما نمی تواند به عنوان بسیاری از مردم برای حفظ همه امن" Kempner گفت. "من فکر می کنم برای بیننده در خانه من فکر می کنم آنها هنوز هم از همان نوع تولید است که آنها استفاده می شود.

"این چیزی است که ما وظیفه. ما قصد داریم به کمتر تجهیزات. آن را برای رفتن به متفاوت اما بیایید نشان می دهد که شبیه نسکار در روباه و استاندارد است که ما برگزار می شود سال است."

همه از این نیست بی سابقه است.

Kempner گفت: فاکس و شبکه های دیگر انجام داده اند, جام جهانی فوتبال و المپیک telecasts که در راه با یک خدمه در سایت و دیگران از جمله برخی از گوینده, کار در خارج از استودیو در ایالات متحده است.

"شما نمی خواهید به پرواز 500 نفر به روسیه" برای جام جهانی 2018 در فوتبال. "با تکنولوژی شما می توانید تعداد زیادی از این از خانه است."

که نیاز به تشدید شد با این بیماری همه گیر.

Kempner فاکس گفت: برنامه ریزی شده بود راه هایی برای بازگشت به ورزش همیشه از جهان ورزش تعطیل در ماه مارس است.

او گفت که او با افتخار این طرح برای نسکار و از آن چیزی است که سایر رشته های ورزشی و شبکه های دیگر می توانید استفاده کنید به عنوان مثال اگر و هنگامی که طرفدار ورزشی مانند MLB NBA و NHL بازگشت و همچنین به عنوان NFL و کالج فوتبال در فصل پاییز.

"این ها چیزهایی هستند که ما در مورد صحبت کردیم برای سال انجام شده است به یک اندازه" Kempner گفت. "اما بسیاری از اوقات مسائل خارج از کنترل شما واقعا باعث شود شما به تغییر و تکامل را به سرعت.

"این چیزی است که ما به دنبال در حال حاضر. ما به تحول در جهت انجام شغل ما است."

که یکشنبه آغاز می شود.

تماس با فرانک مارتین در mfrank@delawareonline.com. در توییتر دنبال کنید @Mfranknfl.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب