'گسترده ای از ایران را تحت گردد و اگر ناقص 'گرگ و میش منطقه' بیعت

درجه: 3.5/5.0 آن را سخت به دست بالا گرفتن نفوذ "منطقه گرگ و میش" در داستان های علمی تخیلی معاصر. یکی به راحتی

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

آن را سخت به دست بالا گرفتن نفوذ "منطقه گرگ و میش" در داستان های علمی تخیلی معاصر. یکی به راحتی می تواند نقطه به نقطه آن جانشینان معنوی در مجموعه ای مانند "آینه سیاه" و آن 2019 راه اندازی مجدد به ریاست وحشت مدرن سنگین وزن Jordan Peele. اما اصلی نشان می دهد عناصر کلیدی آن گلچین ساختار اتمسفر قدم زدن و "اخلاقی از داستان" final act — ساخته شده تقلید "منطقه گرگ و میش" واجد شرایط subgenre خود را دارد.

را وارد کنید "گسترده ای از شب." با وجود این فیلم را تزئین اجرا در سال 2019, indie در, جشنواره مدار — برنده جایزه تماشاگران برای بهترین روایت از ویژگی های در Slamdance میان چند نامزد — بدبینانه بینندگان می تواند foreseeably برس این فیلم مستقل به عنوان دیگر فقط در شلوغ "منطقه گرگ و میش مطلب" زمینه است. اما حتی اگر آن را کاملا هرگز فرار مظاهر آن ژانر "گسترده از شب" است که هنوز هم در بسیاری از توجه خانم های محترم پیروزی microbudget فیلمسازی و چشمگیر برای اولین مدیر اندرو پاترسون.

"قریب به اتفاق از شب" عبارتند از دبیرستان ارشد و برق و اپراتور پری (سیرا McCormick) و مشهور محلی رادیو میزبان اورت (جیک هوروویتس) به عنوان آنها را رهگیری و بررسی عجیب و غریب فرکانس رادیویی به ظاهر به موج اخیر موضعی قطع برق. طول کل آن در زمان اجرا, "گسترده از شب" با استفاده از این جستجو نه تنها به عنوان یک روایت وسیله بلکه به عنوان یک راه برای کشف آن جنگ سرد دوران شهر کوچک تنظیم می باشد. بسیاری از طرح توسعه به عنوان جفت خود را از آگهی درایو در سراسر شهر در آن قرض گرفته شده هادسون هورنت مصاحبه حومه محلی و حفر کردن سرنخ در کتابخانه محلی.

دقیق انرژی است که می رود به تهیه این تنظیمات قرار داده جلو و مرکز فیلم بلند پروازانه فیلمبرداری به راحتی آن را بزرگترین دستاورد. "قریب به اتفاق از شب" است که به لبه بسته بندی شده با طولانی ردیابی عکس. آن دوربین می نشیند و بی وقفه پایین cul-de-کیسه بین خانه و از طریق ویندوز بافی, بین شخصیت آنها را به عنوان راه خود را در اطراف خیابان های خالی و شلوغ دبیرستان ورزشگاهها. فیلمبرداری است و حتی بیشتر خیره کننده مصرف این فیلم بودجه کوچک به حساب: این توالی هنوز تحت تاثیر قرار دادن حتی زمانی که در برابر حفره دار فیلم با نمایی بیشتر بودجه.

همچنین شایان ستایش است که این فیلم را فیلمنامه آن را احساس می کند, punchy, سریع و فوق العاده مدرن است. پری و اورت زحمت quips به گزاف گویی و شوخ گفت و گو کردن هر یک از دیگر در حتی بیشتر دنیوی از فعل و انفعالات. خود را در شیمی است که به سادگی عفونی; نیز وجود دارد یک درجه از ظرافت به مک کورمیک و هوروویتس را تحویل که مشخصه این دو منجر به عنوان افراد است. نیازمند به رسمیت شناختن رهبری اورت را حقه باز شوخ طبعی; ترس از شخصی منسوخ شدن انگیزه پری را بی شرم کنجکاوی. فیلم دیگر شخصیت های اصلی همه ساکنان همان شهر نیز احساس جذاب و آلی, پخش شایعات بی اساس و تشکیل خرده کینه.

با این فیلم نقاط قوت به حساب اما کاستی های آن روشن شده: برای همه از آن به خوبی گردد قطعه "گسترده شب" به نظر می رسد به تلاش برای پیدا کردن چیزی بیشتری را با آنها انجام دهد. این فیلم فریم های خود را به عنوان یک قسمت از یک "منطقه گرگ و میش" رحم جایگزین است که به ارمغان آورد تا حدودی distractingly به تمرکز چندین بار در طول آن زمان اجرا. اما جالب اینجاست که می افتد کوتاه در تحویل آن در چه ساخته شده است "منطقه گرگ و میش" پس به یاد ماندنی و مشهور — است که "اخلاقی" در پایان هر قسمت.

قطعا وجود دارد یک محل برای کمتر روایت رانده و بیشتر شخصیت محور داستان های علمی تخیلی — که "قریب به اتفاق از شب" در نهایت به نظر می رسد برای هدف — اما با چسبیدن به طوری شدیدا به این فریم دستگاه ایجاد یک حس پیش بینی معمولی "منطقه گرگ و میش" نتیجه یکی است که این فیلم با رشد کمتر و کمتر علاقه مند به پایان تساوی نزدیکتر است. این ناهماهنگی در علاوه بر این به متاسفانه نازک فتنه در پشت آن مرکز تحقیقات باعث می شود این فیلم را پایان احساس می کنم تا حدودی ناخواسته به عنوان اگر "گسترده شب" به پایان می رسد تا کنون که بدون رسیدن به یک نتیجه واقعی.

همه چیز در نظر گرفته, محض ویژگی های استعدادهای درخشان بر روی صفحه نمایش در طول "گسترده از شب" مارکس از آن به عنوان قطعه ای موثر از فیلمسازی حتی اگر وجود دارد اتاق را برای بهبود در آن روایت اعدام است. در واقع آن موفقیت های ساخته شده از همه بیشتر نفس با توجه به کوچک آن بودجه و وضعیت به عنوان یک کارگردان اولین. با فرهمند آگهی های آلی دوره تنظیم و به سادگی باور نکردنی فیلمبرداری "گسترده از شب" است که هنوز هم یک دستاورد شگرف در مستقل فیلمسازی به خوبی مستحق ستایش آن را به دست آورده است.

تماس با زیتون گرایمز در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب