حامیان آمده برای تظاهرات مسالمت آمیز در نیویورک به حمایت از سیاه و سفید زندگی و جامعه تجاوز

Kevin Moore York Daily Recordبه روز شده در 5:18 PM EDT Jun 27, 2020برای چند ماه گذشته جهان شاهد تعدادی از کشتا

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

برای چند ماه گذشته جهان شاهد تعدادی از کشتار مردم سیاه و سفید.

این حوادث زده اند یک عصب برای جوامع در سراسر کشور است. تظاهرات و تجمعات برگزار شده است در حمایت از زندگی و پلیس خواستار اصلاحات.

روز شنبه, رنگین کمان, گل رز مرکز قرار داده و در زندگی توجه به تجمع در پن پارک در نیویورک به افتخار کسانی که زندگی می کند به تازگی از دست داده. در این تجمع همچنین با تمرکز بر زندگی از دست رفته در جامعه تجاوز.

بیش از 40 نفر در حمایت از صلح آمیز رالی آغاز شده در پن پارک و راهپیمایی به گیلاس لین پارک.

معاون رئیس جمهور از رز رنگین کمان مرکز ماریا McCargo شیروانی رهبری این رویداد است.

"ما فقط می خواستم به آن را به نور چه اتفاقی می افتد در جهان ما امروز که هیچ کس واقعا صحبت کردن در مورد" شیروانی گفت. "وجود دارد تغییرات سیستمیک است که باید در جامعه ما و ما را به ادامه صحبت کردن در برابر خشونت است که اتفاق می افتد به مردم و افراد جامعه تجاوز."

قبل از ماه مارس جمعیت جمع آوری شده در پن پارک مردم تا به حال این فرصت را به صدای نگرانی های خود را درباره فجایع اخیر.

بیشتر: "جهان در حال تماشای': جمعیت جمع آوری در پن پارک به عنوان پل ادامه اعتراضات در نیویورک

شیروانی گفت: این مهم برای مردم به صحبت کردن در مورد این مسائل به خاطر آنها شده اند می ترسم به چیزی می گویند نیست.

"آن را قریب به اتفاق به دیدن این زندگی بی گناه گرفته شده بدون هیچ دلیل," او گفت:. "این درد که من احساس وصف ناپذیر است و جامعه ما نیاز به ایجاد یک تغییر."

Noel وگا جونیور یک اسپانیایی از غرب نیویورک آمد و برای نشان دادن حمایت خود را و اجازه دهید صدای او شنیده می شود.

او در مورد حادثه ای که اتفاق افتاده است به او هنگامی که او جوان تر بود.

"من تا به حال تجربه کرده نژادپرستی زمانی که من از لحاظ جسمی مورد ضرب و شتم توسط یک گروه از مردان سفید پوست که نمی مانند رنگ پوست من," او گفت:. "ما می تواند تمام تفاوت در جامعه ما و صدای ما مهم است."

او در مورد چگونگی تشویق او به دیدن تعداد زیادی از مردم که برای کمک به حمایت از این جنبش است.

"آن زمان برای برابری و نابرابری و به همین دلیل است که ما امروز در اینجا به خصوص برای transgender community," او گفت:.

شعارهای "Black lives matter, ترانس زندگی ماده" و "نه عدالت بدون صلح" پر از خیابان های نیویورک به عنوان ماه مارس ساخته شده راه خود را به خط گیلاس پارک.

در طول راهپیمایی مردم در اتومبیل بودند و بوق می زدند نشان دادن حمایت و افراد دیگر در این شهرستان شد و کف زدن و شعار همراه است.

از افسران York City Police Department کمک همراهی مردم در طول ماه مارس ،

هانا ریش از نیویورک به سازماندهی تجمع و می خواستم به بخشی از این جنبش زمانی که او کشف کرد که دومینیک Fells یک نما زن که کشته شد در فیلادلفیا بود از نیویورک.

بیشتر: نما زن در اصل از نیویورک به طرز وحشیانه ای کشته شده در, فیلادلفیا, پلیس می گویند

"من رسیده به یک زن و شوهر از سازمانها سعی کنید برای قرار دادن با هم یک راهپیمایی برای نشان دادن دومینیک خانواده که نیویورک را تحمل نمی کند که نوع نفرت" ریش گفت. "رنگین کمان گل رز بسیار مؤثر در تمایل به قرار دادن با هم یک رالی."

ریش گفت که به عنوان یک جامعه ما نیاز به انجام یک کار بهتر از گوش دادن و درک آنچه واقعا در جوامع ما.

"بسیاری از مردم تمایل به توجه به چیزی که اگر آن اتفاق نمی افتد در جامعه خود و است که نیاز به تغییر" او گفت:. "ما به گرد هم می آیند برای ایجاد یک تغییر و این جهان را به مکانی بهتر است."

چگونه رنگین کمان گل رز مرکز نهفته جامعه

رنگین کمان گل رز مرکز آغاز شد و در نیویورک در سال 2014 شروع به نیویورک برابری متحرک و به تازگی تغییر نام آن بیش از یک سال پیش.

این مرکز قرار می دهد در حوادث متعدد در سراسر جامعه برای کمک به افزایش آگاهی جامعه تجاوز.

تسلا dr rick goodman, csp, رئيس جمهور از رز رنگین کمان مرکز گفت که این سازمان در حال رشد است به تبدیل شدن به یک کامل LGBTQ مرکز منابع برای York County جامعه است.

"ما عاشق دیدن تنوع در جامعه ما و به جلو رفتن ما قصد داریم به ادامه صحبت کردن در برابر خشونت است که در جریان است در جهان امروز است," او گفت:.

"ما قصد داریم به ادامه کار با برنامه های جوانان را به مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن آنچه آنها نیاز به درک آنچه آنها در حال دیدن اخبار امروز, این واقعا مهم است که ما کمک به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است."

"به عنوان یک سازمان ما را حفظ خواهد کرد صحبت کردن و نگه دارید هل دادن تخته مدرسه به بیشتر فراگیر و استفاده از nondiscrimination و گسترش زبان شامل گرایش جنسی و هویت جنسیتی همراه با نژادی و مسائل جنسیتی."

بیشتر: نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز شعر: "امریکا است که در آن روح خود را؟'

این اولین بار است که شیروانی رهبری تجمع و او با شادی پر شده بود برای دیدن تعدادی از مردم که بیرون آمد.

"زمانی که من در جمعیت و دیدم مردم از رنگ های مختلف و نژادها و سنین مختلف آن را گرم قلب من," او گفت:. "دیدن یک گروه متنوع می خواهم که به من اجازه می دانم که مردم می خواهند تغییر اتفاق می افتد و آنها می خواهند به آموزش در مورد آنچه در جریان بوده است برای سال های بسیاری از.

"من دوست دارم این واقعیت است که افراد جوان در حال صحبت کردن بیش از حد و من فقط امیدوارم که مردم می تواند تبدیل به آگاهی بیشتری از آنچه که در جهان امروز و که صدای ما ادامه خواهد داد به شنیده می شود."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن