'این ویروس در حال اجرا شایع در سانتا باربارا شهرستان

وقتی پرسید که برای رای دادن به پزشکان' نگرانی در مورد COVID در یک مقیاس از 1 تا 5 دکتر دیوید فیسک پاسخ داد: "آ

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

وقتی پرسید که برای رای دادن به پزشکان' نگرانی در مورد COVID در یک مقیاس از 1 تا 5 دکتر دیوید فیسک پاسخ داد: "آن را در 10." فیسک ارشد بیماری های عفونی پزشک برای کلبه سلامت و سپس افزود: "طوفان ابرها در حال جمع آوری است. این ویروس در حال اجرا شایع است. این افزایش بسیار به سرعت به نقطه ای که در آن رای مثبت اعداد در حال نزدیک شدن به 1 از 10. که به طور چشمگیری بالاتر نسبت به ما 1 از 100 رای مثبت فقط یک ماه پیش."

در شهرستان سانتا باربارا, که بیشترین تعداد موارد جدید در سانتا ماریا شد هیچ چیز برای جنوب ساکنان شهرستان به احساس راحت در مورد فیسک اضافه شده است. "وجود دارد بسیار گرم و فعال در روند بیماری اتفاق می افتد در جنوب شهرستان نیز هست."

بالا بردن زنگ سطح برای پزشکان و پرستاران است که در روز چهارم جولای تعطیلات — که از فردا شروع می شود — عادی جشن با خانواده و دوستان خود در حیاط خلوت بزرگ کباب. "ما تا به حال بیماری خوشه های مرتبط با کباب و آتش در سانتا باربارا شهرستان و سراسر کشور" فیسک گفت. چهارم می آید در میان افزایش مورد تعداد سه تا چهار هفته بعد از تعطیلات روز یادبود دیدم که مقدار لذت بردم سواحل پارک ها و مسیرهای پیاده روی.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"COVID بسیار فعال در جامعه ما در حال حاضر که مردم از همه سنین در حال گرفتن بیمار" Fisk رفت. "اگر شما در عرض شش متر از کسی که نمی شود زندگی می کنند در دیوار خود را, شما باید یک فاصله فیزیکی دور و ماسک می پوشند." هر چند خطر وضعیت به خصوص برای افراد مسن تر — پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ — "افراد جوان هنوز مرگ در این بیماری," او گفت:.

فیسک صرف بیشتر از روز خود را در کلبه را در بخش مراقبت های ويژه. اوایل در سانتا باربارا COVID تجربه او بود, سرد, سطح سر و صدای حمایت قوی عفونت اقدامات هنگامی که آنها لازم شد اما نه زودتر از موعد; تست که تست شد; ساختمان موجودی از دنده محافظ برای افزایش اجتناب ناپذیر در موارد. در حال حاضر او شاهد بحرانی در مردم از همه سنین که نیاز به ICU مراقبت در تمام سطوح. "بسیاری از بیماران به بیمارستان آمده چرا که آنها مشکل تنفس از اکسیژن به اندازه کافی وارد شدن به جریان خون از ریه ها," او توضیح داد. دیگر عوارض جدی رخ می دهد پزشکان کشف کرده اند در ماه های گذشته از جمله لخته شدن خون.

"لخته در قلب آن را سخت برای قلب برای پمپ کردن خون. آنها می توانند فرم در پاها و حرکت به مغز یا ریه ها باعث سکته مغزی و یا ساخت آن را سخت تر برای نفس کشیدن." بازیابی از روی لئامت دادن در ICU و یا بر روی یک دستگاه تهویه دشوار است برای هر بیمار است. "ضعف عضلات ناشی می شود بسیار به سرعت در حال" دکتر زد "و همچنین اختلالات به تحرک و عمل و هماهنگی است." او گفت: تقریبا هر بیماری که نیاز به ICU مراقبت از ایجاد مسائل مهم مبتلا به PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) برای بیماران.

به عنوان ویروس گسترش از ریه ها آن را آلوده بسیاری از نقاط بدن با طولانی آسیب. "ما در حال حاضر تنها به یادگیری بیشتر در مورد عوارض است که توسعه از جمله مشکلات عصبی" فیسک گفت.

آنچه که همه به معنی برای آخر هفته طولانی و فراتر از آن است که coronavirus است که هنوز به پشت سر ما. فعالیت ها قرار داده است که مردم بیشتر در معرض خطر کسانی هستند که عبارتند از تماس نزدیک برای بیش از 15 دقیقه. "Striding گذشته کسی در پیاده رو, حتی اگر آنها در حال ریختن virus است به احتمال زیاد منجر به دستیابی به ویروس" فیسک گفت. "اکثر موارد به دست آورد در خانواده و منبع دیگری است که در محل کار است. اما اقلیت قابل توجهی از کلی موارد هیچ منبع شناخته شده."

آن را تبدیل به خوبی مستند شده است که COVID مثبت بیماران نشان می دهد هیچ نشانه برای چند روز فیسک اشاره کرد که در طی آن آنها در حال ریختن ویروس ها و به طور بالقوه انتقال آن به دیگران است. "شما باید به یاد داشته باشید," او گفت: نیاز به پوشیدن پوشش صورت. "شما می توانید آن را از افراد دیگر و یا حتی بدتر, شما می توانید از ناخواسته گسترش آن به شخص دیگری است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن