'این است که به اتفاق می افتد در حال حاضر': برکلی مقامات پلیس معرفی سیاست های اصلاحات

دولت های محلی در سراسر کشور در حال پرسیدن سوال سخت در مورد پلیس پس از اخیر Black Lives Matter تظاهرات و شهر بر

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

دولت های محلی در سراسر کشور در حال پرسیدن سوال سخت در مورد پلیس پس از اخیر Black Lives Matter تظاهرات و شهر برکلی از این قاعده مستثنی است.

شهردار برکلی جسی Arreguín و شهرستان Councilmember کیت هریسون معرفی یک ضرورت مورد جمعه برای شورای شهر به رای دادن در ژوئن 9. این مورد شامل چهار سیاست های توصیه شده توسط ملی 8 نمی توانید صبر کنید, کمپین است که با تمرکز بر پلیس اصلاحات لغو و امنیت جامعه.

این اقدامات جدید شامل نیاز به د تشدید تاکتیک تنها با استفاده از نیروی کشنده بعد از استفاده از nonlethal یا کمتر کشنده نیروهای ممنوعیت تخلیه سلاح در حرکت وسایل نقلیه و نیاز به افسران به گزارش هر زمان از آنها استفاده یا تهدید به استفاده از زور در شهروندان است.

"این لحظه ای که ما نیاز به فقط می گویند" این اتفاق می افتد, در حال حاضر, "" هریسون گفت. "ما منتظرش بوده ام برای سال های بسیاری است."

با توجه به هریسون برکلی افسران پلیس در حال حاضر تنها نیاز به گزارش استفاده از زور در موارد آسیب و یا شهروند شکایت. سیاست جدید نیز نیاز به افسران توجه داشته باشید که این سطح از زور استفاده می شود و هریسون امیدوار است این کمک خواهد کرد که این شهر برای پیگیری پیشرفت در طول زمان.

برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون سفید کاهش یافته است به نظر.

بشکه در حال حاضر نهادینه شده چند تا از 8 نمی توانید صبر کنید کمپین از جمله ممنوعیت chokehold نیاز به یک اخطار شفاهی قبل از استفاده از نیروی مرگبار محدود کردن شدید ترین نوع از نیروی یکnd دادن افسران وظیفه به دخالت توقف و گزارش نیروی بیش از حد با دیگر افسران پلیس.

گروه دفاع defunding نیروهای پلیس را مورد انتقاد قرار 8 نمی توانید صبر کنید, کمپین نه به اندازه کافی شدید — طرح خود شامل اصلاحات به عنوان اولین گام و پلیس لغو بیشتر پایین خط. این countercampaign #8toAbolition استدلال می کند که چنین اصلاحات در واقع ممکن است فشار قدرت بیشتری به ادارات پلیس و فکر می کند شهرداری دولت باید سرمایه گذاری در گزینه ها باشد.

شهرستان Councilmember بن بارتلت گفت: اتخاذ 8 نمی توانید صبر کنید ابتکارات در برکلی تغییر خواهد کرد چگونه بشکه را در بودجه استفاده شده است اما نه به علم خود آن را افزایش دهد.

"ما شناسایی کرده ایم صرفه جویی در بودجه به repurpose" بارتلت گفت. "(مورد) قطعا نمی خواهد اضافه کردن هر دلار جدید به آن است."

زن سبک و جلف Calavita صندلی از پلیس بررسی کمیسیون یا PRC گفت: یک کمیته فرعی متمرکز بر استفاده از زور خواهد بود بررسی توصیه های پنج شنبه.

Calavita با تاکید بر نیاز به هوشیار در حصول اطمینان از پیاده سازی است که مطابق با سیاست های اصل در نظر گرفته شده.

"این خواهد شد که تاثیر زیادی در جامعه از نظر استفاده از زور و ضبط و استفاده از زور و افزایش شفافیت از اداره پلیس" Calavita گفت.

Calavita گفت: PRC طرح برای رای گیری در سیاست ژوئن 24, و هریسون ابراز امیدواری کرد که شورای شهر اتخاذ خواهد شد مورد قبل از آن تعطیلات تابستانی در ماه جولای و اقدامات اجرا خواهد شد به زودی پس از.

تماس با کلارا Brownstein و میله Seyoum در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن