امروز ما درود می فرستم کسب و کار است که در حال بازسازی امریکا و گرفتن یک نگاه اجمالی در چه بعدی

نظرشیدا پارکر و مایکل Wynegar ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 6:02 PM EDT 28 مه سال 2020هنگامی که ما ز

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

نظر

هنگامی که ما زنگ زد در دهه جدید در سال جدید بعد از پنج ماه پیش از آن بعید است که هر یک از ما می تواند داشته باشد fathomed که در پایان ممکن است ما خواهد بود صحبت کردن در مورد بازسازی امریکا است.

اما این چیزی است که ما انجام می دهند.

ایالات متحده آمریکا در مورد به تجربه جامع ترین و اقتصادی بیداری پس از جنگ جهانی دوم است. پس از ماه های اقتصادی مستند ساحل به ساحل ما در آستانه "بازگشایی" اقتصاد ما.

کروناویروس در Pa.: در اینجا چگونه زادگاه خود روزنامه است که در پاسخ به بحران

در زمان بحران: ما در حال ساخت ما coronavirus پوشش رایگان و حفر عمیق به شما خدمت می کنند بهتر

جوامع York, هانوفر, لبنان و چمبرسبورگ هر خدمت توسط یک سازمان خبری است که بخشی از گانت را در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه 260 اخبار روزانه سازمان. شبکه ما در یک موقعیت ایده آل برای یک نیروگاه پلت فرم است که می گوید داستان از امریکا برای بازسازی اقتصاد است.

در روزنامه امروز و در سراسر وب سایت ما شما را پیدا خواهد کرد مجموعه ای از داستان است که نشان می دهد چگونه در کسب و کار و همسایگان در حال حفر عمیق به بازسازی در این صورت از coronavirus. با این بازسازی امریکا پروژه ما قصد داریم برای نشان دادن محلی و منطقه ای و ملی در محدوده جایی که هستیم و جایی که ما ممکن است در روزهای آینده و هفته.

ما امیدواریم که برای کمک به شما را بهتر درک آنچه اتفاق می افتد با رستوران ها, بهداشت و درمان, آموزش, املاک, خرده فروشی, موسسات, فروشندگان خودرو, مالی, سرمایه گذاری, گردشگری, و, هنر و سرگرمی ها و بیشتر.

افرادی که کار در هر یک از بخش ها در حال پیدا کردن راه هایی برای زندگی و رشد با COVID-19 زندگی در پس زمینه.

ما می توانید تعداد دفعات مشاهده بر روی خلاقیت و نبوغ کودک و نوجوان از جوامع ما و در سراسر کشور برای غلبه بر این نسل بزرگترین چالش است. ما اخبار سازمان های متعهد به ادامه پوشش همه گیر را به عنوان خوانندگان به وضوح در حال تبدیل شدن به ما داده دو رقمی و در برخی موارد سه رقمی دیجیتال رشد ما شاهد در میان خواص در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

ما تبلیغات بخش متعهد به کمک به کسب و کارهای بزرگ و کوچک, دریافت, مثبت, روشنگر پیام به محلی ما مخاطبان است.

ما آگهی کارکنان به رسمیت می شناسد که کسب و کار در راه های بسیاری در حال رفتن به محوری قابل توجهی آیا آن را به طور موقت یا دائم. ما در اینجا برای کمک به دریافت کلمه چون ما می دانیم که ما می تواند رسیدن به محلی قابل توجهی مخاطبان بهتر از هر خروجی دیگر در این منطقه است.

ما می خواهیم به بخشی از راه حل برای بازسازی جامعه ما که همه حساب شده است را ویران کرد.

ما شما را تشویق به رسیدن به با ایده های داستان به ما اخبار گروه (news@ydr.com کارآمد ترین وسیله ارتباطی به خصوص در حالی که ما از خانه کار می کنند). و ما شما را تشویق به رسیدن به منطقه ای ما تبلیغات مدیر مایکل Wynegar در mwynegar@localiq.com به کار کردن بهترین راه است که چاپ دیجیتال و رسانه های اجتماعی می توانید پیام خود را از یک جامعه به دنبال ما برای که در آن برای رفتن آنچه را که در آن به خوردن و چگونه برای کمک به.

این است که جامعه ما است. ما زندگی می کنند قابل توجه تقریبا بی سابقه ای در تاریخ است. ما بهتر با هم کار از کار جدا کنید.

تمام کارکنان چمبرسبورگ افکار عمومی Hanover Evening Sun, لبنان, اخبار روزانه و ثبت نیویورک روزانه متعهد به خدمت به جوامع ما. ما درک مشترک ما خوانندگان و بینندگان و تشکر از شما برای حمایت خود را. ما برنامه ریزی برای بازگشت به حمایت و پشتیبانی شما را به بهترین از ما توانایی.

و اگر شما در حال حاضر مشترک شدن در روزنامه های محلی خود را, ما شما را تشویق به ما امتحان کنید. از حمایت شما بسیار مهم است برای بقای ما. ما نیاز شما برای کمک به ما کمک می کند شما و هر کس در جامعه است.

مایکل Wynegar منطقه ای تبلیغات مدیر LOCALiQ. You می تواند او را در رسیدن به mwynegar@localiq.com. شیدا پارکر سردبیر اجرایی برای این York Daily Record/یکشنبه اخبار, Hanover Evening Sun, لبنان, اخبار روزانه و چمبرسبورگ افکار عمومی. شما می توانید او را در رسیدن به rparker@gannett.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن