تام Fruin 'استتار خانه' در ارریو Burro

نورانی ساختار جعلی از اصلاح پلکسی گلاس است که در حال حاضر adorning ورود به ارریو Burro ساحل. به نام "استتار خا

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

نورانی ساختار جعلی از اصلاح پلکسی گلاس است که در حال حاضر adorning ورود به ارریو Burro ساحل. به نام "استتار خانه" این شی d'art ایجاد شده توسط مجسمه ساز تام Fruin به عنوان بخشی از آیکون سری و آورده بود به شهر سانتا باربارا شهرستان اداره فرهنگ و هنر (SBCOAC) در همکاری با بخش خدمات اجتماعی اداره فرهنگ و هنر و پارک های بخش.

Fruin کالیفرنیا بومی و UCSB آلوم در سطح بین المللی تحسین شده برای کار خود را از جمله Watertower سری که متشکل از آب برج (همانطور که از اسمش پیداست) در بالای شهر نیویورک پشت بام و دیگر شهرهای ایالات متحده و "Kolonihavehus" باغ ریختن — یکی دیگر از قطعه ای از آیکون سری ساخته شده از حدود 1000 قطعه از جنس پلکسی گلاس. هر دو در حال حاضر بر روی صفحه نمایش در بروکلین نیویورک که در آن هنرمند زندگی می کند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Fruin که در تماس خود را "تکه تکه" منابع مواد برای "استتار خانه" از upcycled پلکسی گلاس جمع آوری شده در خارج از یک بسته چینی رستوران در بروکلین. از جنس پلکسی گلاس و ورق بود "حق رنگ و پرنیان: فرهنگی, رنگارنگ ساخته شده از تکه های او گفت:" در مصاحبه اخیر خود با مستقلو قطعه در حال حاضر می ایستد قوی با وجود آن "ریشه فروتن." دقیق بینندگان ممکن است حتی متوجه خوانا علامت های باقی مانده در مجسمه سازی.

Moniker "استتار خانه" ممکن است به نظر می رسد در تضاد با توجه به این چشم نواز vividness از مجسمه سازی. توضیح نام منشاء Fruin گفت که زمانی که او طراحی شد و قطعه "یک طرف بود و پر جنب و جوش تر راستا رنگ و دیگر [بود تصور] با بیشتر باتلاقی, طبیعی, blues و greens." در حال حاضر این مجسمه چیزی جز پردهی در اطراف آن. آن را زیبا و قابل توجه standout.

"استتار خانه" بینندگان ارائه می دهد کاملا متفاوت بصری تجربیات بسته به زمانی که آنها آن را ببینید. در طول روز این عمارت دودی از درخشش نور خورشید قوی کردن رنگی پلکسی گلاس; پس از غروب آفتاب آن را روشن است از درون و می درخشد مانند یک فانوس دریایی.

Fruin معتقد است "کار طول می کشد [در] های مختلف هویت بر اساس زمان دوره," او گفت:. "استتار خانه" می تواند به عنوان یک مهلت از جنجال و هیاهو از زندگی فعلی به عنوان تماشاگر در تعامل با قطعه در حال ارائه یک "شخصی حاضر به تأمل در آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر در جهان" او اشاره کرد. قبل از ورود در سانتا باربارا "استتار خانه" ایستاده در مقابل لاگونا بیچ شهرستان سالن. این قطعه خواهد شد نقل مکان به Elings پارک در پایان ماه اوت و باقی می ماند وجود دارد از طریق اکتبر.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن