وزیر خزانه داری می گوید بیشتر COVID-19 کمک در راه

آسوشیتد پرس منتشر شده 8:11 PM EDT Jul 25, 2020مهر — وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: جمهوری خواهان تعیین شد

توسط NEWSWORLDS در 5 مرداد 1399

مهر — وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: جمهوری خواهان تعیین شد به رول بعدی COVID-19 بسته کمک های دوشنبه و مطمئن وجود دارد حمایت از کاخ سفید پس از او رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا aide ملاقات به ریز لحن $1 تریلیون پیشنهاد بود که floundered فقط روز قبل از.

Mnuchin خبرنگاران گفت: در این کنگره که گسترش انقضای بیکاری — اما کاهش قابل ملاحظه ای — یک اولویت برای مغلوب ساختن پیشی جستن. وزیر به نام $600 هفتگی کمک "مضحک" و یک عامل بازدارنده برای مردم به بازگشت به کار. او همچنین وعده داد: دور تازه $1,200 محرک چک خواهد بود که در ماه اوت است.

"ما در حال آماده به حرکت به سرعت" Mnuchin گفت: پس از او و علامت مراتع رئیس جمهور اقدام رئیس ستاد صرف چند ساعت با بدنه کارکنان در کنگره. او گفت: رئيس جمهور را "کاملا" پشتیبانی نوظهور جمهوری خواه بسته است.

بیشتر: Pa. s بیکاری چک قابل توجهی کاهش خواهد یافت پس از این هفته. آیا شما آماده ؟

بیشتر: COVID-19 نیروهای رز سفید و Rockfish, Bridgewater, رستوران ها به طور موقت نزدیک دوباره

Mnuchin را خوش بینانه ارزیابی قبل از دموکرات وزن در عموم در به روز رسانی پیشنهاد که باقی مانده تنها یک نقطه شروع در مذاکرات با مجلس نمایندگان و سنا رهبران در طرف دیگر. او گفت که او به تازگی به نام مجلس سنا و نانسی پلوسی رهبر اقلیت چاک شومر جلوتر از شاتل مذاکرات هفته آینده در گسترده تر کرد.

کاخ سفید و جمهوری خواهان مجلس سنا شد و مسابقه به تجدید قوا پس از برنامه به معرفی $1 تریلیون ویروس نجات بیل سقوط شنبه میان ایران اختلافات بیش از اندازه آن دامنه و جزئیات. انتظار می رفت را به $105 میلیارد دلار برای کمک به بازگشایی مدارس جدید پول برای ویروس تست و مزایای برای کسب و کار از جمله یک دور تازه از وام معافیت های مالیاتی و جارو مسئولیت محافظت از COVID مربوط به پرونده های حقوقی.

همانطور که جمهوری خواهان تلاش کاخ سفید تیم عنوان تفاوت با اوباما به عنوان پر از شکوفه و گفت: تهمت بود با تمرکز بر ارائه کمک.

"رئیس جمهور شده است بسیار روشن است. او می خواهد به مطمئن شوید که مردم آمریکا باید آنچه را که آنها باید در طول این زمان بی سابقه," مراتع گفت: "به مطمئن شوید که نه تنها پول وجود دارد اما این برنامه ها است."

انقضا از $600 هفتگی مزایای بیکاری افزایش بوده است جلو راندن جمهوری خواهان به عمل می کنند. دموکرات ها در حال حاضر مورد تایید خود را جارو 3 تریلیون دلار طرح از Pelosi دو ماه پیش. اما با میلیون ها نفر از آمریکایی ها در مورد به طور ناگهانی قطع کمک های اولیه شروع شنبه آینده آنها نیروبخش برای جلوگیری از اجتماعی و اقتصادی خرید اینترنتی.

کاخ سفید شناور برنامه ای برای قطع کمک های اضافی به 100 دلار در هفته در حالی که جمهوری خواهان مجلس سنا ترجیح 200 دلار با توافق کلی در مورد کنارگذاشتن تخت افزایش به نفع یکی که تضمین می کند بیش از 70 درصد از یک کارمند قبلی پرداخت.

Mnuchin همچنین گفت: $1,200 مستقیم پرداخت خواهد بود بر اساس همان فرمول از قبل کمک بیل. افراد ساخت $75,000 یا کمتر مثلا با دریافت این مبلغ و کسانی که در ساخت بیش از $75,000 دریافت کمتر از 1200 دلار بسته به درآمد خود را. افراد با درآمد بالای 100000 دلار نمی واجد شرایط برای پرداخت.

"ما اکثر آنها را در ماه اوت و کسانی که کمک خواهد کرد که مردم" Mnuchin گفت.

از مقامات دولت گفت: به طور کلی بسته های باقی مانده در $1 تریلیون ظاهرا در تاریخ همتراز با رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل اصلی پیش نویس است.

که استراتژی فعال مک کانل که آیا حمایت کامل خود را از توافق اکثریت برای اجتناب از نیاز به نیروی رای و تحمل یک شکست نتیجه. اما آن را نیز به برخی از دموکرات ها اهرم در اصرار بر اولویت های خود را به عنوان بخشی از هر گونه توافق نهایی.

مسیر پیش رو همچنان نامشخص است اما هر دو طرف شد و تقلا برای رسیدن به یک توافق تا پایان ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن