شنبه COVID-19 روز رسانی: 21 موارد جدید بیشتر در سانتا ماریا

سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت گزارش اضافی 21 COVID-19 موارد شنبه هشت که زندانیان در لامپوک زندان فدرا

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا کانتی عمومی وزارت بهداشت گزارش اضافی 21 COVID-19 موارد شنبه هشت که زندانیان در لامپوک زندان فدرال.

باقی موارد یک فرد زندگی در سانتا باربارا; یک فرد زندگی در مناطق unincorporated از Sisquoc, Casmalia, Garey, Cuyama جدید Cuyama و گوادلوپ; 10 نفر زندگی می کنند در سانتا ماریا; و یک مورد هنوز در حال بررسی محل.

سانتا ماریا همواره دیده می شود بیشتر موارد بیش از هر منطقه دیگر در شهرستان. روز دوشنبه در بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg گفت: پدیده "واقعا متوقف کرد" و در روز سه شنبه گفت: این بخش می تواند با همکاری نزدیک با سلامت و محلی مقامات شهرستان در سانتا ماریا برای درک علت. او گفت: وجود دارد هیچ آشکار اتصال به تعداد بیشتری از موارد در این شهرستان با وجود این بخش در جستجوی یک جمعیتی اتصال مانند نژاد و قومیت و سطح درآمد و شغل.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اضافی 21 نفر گزارش روز شنبه افزایش این شهرستان به طور کلی تعداد موارد مثبت به 1,517. حذف زندانی و موارد زندان 432 نفر بهبود یافته اند و 56 نفر هنوز هم ویروس. از کسانی که دوره نقاهت 28 نفر در خانه هستند; یکی دیگر از 28 نفر در حال نقاهت در بیمارستان, 11 که در بخش مراقبت های ويژه و هشت در حال بررسی اطلاعات است.

در هر شهرستان به روز رسانی های اخیر در موارد در لامپوک, زندان, 448 زندانیان را بازیافت; 519 فعال ویروس; و یکی از مورد انتظار است. اداره فدرال زندانها هنوز عقب نگه داشتن هر گونه اطلاعات در کجا یا چگونه زندانیان در حال نقاهت. زندانی مورد تعداد داده ها از وزارت بهداشت نیز به تعویق افتاد. با توجه به BOP سایت 778 زندانیان به طور فعال باید COVID-19 و 150 زندانی را بازیافت.

قابل توجه دیگر ویروس آمار

  • این ویروس آلوده مردان بیش از زنان در شهرستان سانتا باربارا. از شنبه فقط 250 شهرستان کل 1,517 موارد گزارش شده هستند. مردان حساب از 1 ، 252 از موارد باقی مانده 15 ناشناخته است. در لامپوک, زندان, به احتمال زیاد می تواند توان به برخی از این اختلاف به دلیل آن تنها خانه های زندانیان مرد.
  • مراقبت های بهداشتی کارگران در حال گرفتن آمار ، تا کنون 72 نفر که در کار مراقبت های بهداشتی در سانتا باربارا را آزمایش مثبت برای ویروس.
  • میانسال مردم قرارداد این ویروس در نرخ بالاتر از سایر گروه های سنی از جمله سالمندان مسن تر که در نظر گرفته می شود در میان بیشترین آسیب پذیر است. از کل شهرستان موارد 691 مردم بین سنین 30-49; 464 مردم بین سنین 50-69; و 252 نفر بین سنین 18-29. فقط 80 نفر بالای سن 70 و 30 نفر در زیر سن 18 سالگی باید آزمایش مثبت برای COVID-19.

در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن