بارگذاری, بلند کردن اجسام می تواند مدیون CA $م 413, UC Berkeley, مطالعه می یابد

یک مطالعه منتشر شده پنج شنبه توسط دانشگاه UC برکلی مرکز کار تحقیقاتی و آموزش و پرورش داشت که $413 میلیون دلار

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

یک مطالعه منتشر شده پنج شنبه توسط دانشگاه UC برکلی مرکز کار تحقیقاتی و آموزش و پرورش داشت که $413 میلیون دلار بودجه اضافی می تواند در کالیفرنیا صندوق بیمه بیکاری اگر Lyft و بارگذاری طبقه بندی رانندگان خود را به عنوان کارکنان از سال 2014 تا 2019.

این مطالعه مدعی است که Uber و Lyft misclassified رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل است که کارکنان این شرکت روز پس از دولت دادستان کل واصل طرح دعوی در دادگاه علیه این شرکت است. شرکت ها از نظر قانونی موظف به پرداخت یک درصد از حقوق و دستمزد به مالیات ایالتی و فدرال بودجه ای که Lyft و بارگذاری نداشته اند را برای خود رانندگان درآمد.

در بیانیه ای, بلند کردن اجسام, سوال پژوهش, اعتبار دانشگاه برکلی کار مرکز انگیزه و نتیجه مطالعه است. Uber تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

"این به ویژه مهم است در زمانی که سهم زیادی از رانندگان را از دست داده اند کار به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بحران گفت:" کن Jacobs, UC برکلی کار مرکز صندلی و همکاری نویسنده این مطالعه یک ایمیل به در. "بیمه غرامت کارگران از کارگران اگر آنها را تبدیل به بیمار یا مجروح در کار است."

از آنجا که بیمه بیکاری کمک های مالی جمع آوری شده در اولین $7,000 هر یک از کارکنان باعث می شود محققان با استفاده از ادبیات موجود به منظور برآورد تعداد Lyft و رانندگان بیش از 7000 دلار و تعداد کسانی که کمتر با توجه به Jacobs.

استیسی چاه سخنگو برای محافظت از برنامه های مبتنی بر رانندگان و خدمات ائتلاف نیز مورد تردید انگیزه مطالعه و UC برکلی کار مرکز.

"این آخرین ناقص 'مطالعه' بیشتر نشان می دهد که برکلی کار مرکز را به خوبی مستند شده است عدم دقت علمی و غلط, حمایت از سیاست هایی که در نهایت به دور کالیفرنیا توانایی برای انتخاب به عنوان پیمانکاران مستقل," چاه اتهام یک ایمیل به در. "آنها با استفاده از فرضیه ها به قرعه کشی معیوب نتیجه گیری."

Jacobs, اما معتقد است که این مطالعه یک "جامد" روش تحقیق که "خود ایستاده."

در روز سه شنبه کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا و شهرستان وکلای سراسر کشور شکایت کردن اجسام و بارگذاری به اتهام "misclassifying" رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل به موجب 2019 AB 5.

Lyft و بارگذاری را طبقه بندی این کارگران جلوگیری از آنها را از واجد شرایط برای مزایای بیمه بیکاری با توجه به آزادی مطبوعات از دفتر دادستان کل است.

"گاهی اوقات آن را طول می کشد یک بیماری همه گیر به لرزش ما را به درک آنچه که واقعا معنی و کسی که رنج می برد عواقب" بکررا گفت: در آزادی مطبوعات. "این فقط این کارگران که از دست بدهند. مالیات دهندگان آمریکایی تا پایان نیاز به کمک به حمل بار که Uber و Lyft نمی خواهید قبول است."

تماس با رابسون سویفت در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @swift_robson.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن