شهر Goleta در حال حاضر پذیرش برنامه های کاربردی برای دو پارک و تفریح و سرگرمی کمیسیون معاملات از جمله یک دانشجو

شهر Goleta است که به دنبال دو Goleta ساکنان به خدمت در پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسیون. این جای خالی شامل یک

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

شهر Goleta است که به دنبال دو Goleta ساکنان به خدمت در پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسیون. این جای خالی شامل یک دانشجو موقعیت. خدمت به ساکنان Goleta به عنوان یک پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسر یک فرصت بزرگ به درگیر در پروژه های معنی دار است که تاثیر مستقیم بر کیفیت زندگی در جامعه ما است. برای دانش آموز کمیسر آن را نیز بزرگ, کالج, رزومه ساز و خدمات اجتماعی فرصت است. کمیسیون توصیه می کند شورای شهر در تمام مسائل مربوط به پارک ها و فرصت های تفریحی در Goleta از جمله کسب و توسعه و نگهداری و بهبود این شهر پارک های عمومی, تفریحی, خدمات و فضاهای باز.

پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر جوآن Plummer گفت: "پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسیون متعهد و پرشور در مورد آنچه انجام می دهند زیرا آنها درک نقش مهمی که در پارک ها و فضاهای باز را در یک جامعه و به نفع آنها به ما ساکنان."

فقط برخی از پاداش های اخیر پروژه های پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسیون که شامل ایجاد و تکمیل جانی D. والیس محله پارک نوسازی ورزشی زمینه پشت Goleta Valley Community Center, پارک, امکانات و زمین های بازی کارشناسی ارشد برنامه ریزی و طراحی باغ جامعه ساخته شود در سال آینده.

سابق پارک ها و تفریح و سرگرمی دانشجویی کمیسر نورا کلی گفت: "من قادر به دیدن جامعه از طریق یک لنز است که افراد بسیار کمی سن و سال من هستند قادر به تجربه و این همه به دلیل پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیسیون. آن شادی را به دیدن بسیاری از پیشرفت های به زندگی می آیند و برای دیدن تمام برنامه های در محل برای آینده. من نمی توانم صبر کنید تا دوباره یک روز و دیدن همه از پروژه های این کمیسیون تا به حال دست به ایجاد."

برای واجد شرایط بودن متقاضیان باید در Goleta را در محدوده شهرستان. برای دانش آموز موقعیت متقاضی باید بین سن 15 تا 21. هر کمیسر منصوب شده است برای یک دوره چهار ساله به غیر از دانش آموز کمیساریای که منصوب شده است برای یک سال است. جلسات برگزار می شود هر دو ماه در اولین چهارشنبه هر حتی ماه در 6:00 p. m. و در حال حاضر در حال برگزار شد تقریبا. پارک ها و تفریح و سرگرمی اعضای کمیسیون جبران در نرخ از $50 در هر جلسه. دانش آموز کمیسر ممکن است را انتخاب کنید به چشم پوشی از او جبران خسارت و دریافت خدمات اجتماعی اعتباری به جای.

برنامه های کاربردی می توانید به صورت آنلاین تکمیل و در https://tinyurl.com/goletaboards-commissions و باید فرستاده شده توسط دوشنبه, اوت 10. اطلاعات اضافی را می توان ارائه شده توسط ایمیل cityclerkgroup@cityofgoleta.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن