UC شورای علمی خواستار اصلاحات رادیکال از UC نیروی پلیس

این UCPD است که نیاز به یک "رویایی و تحول" تجدید ساختار در پی ملی Black Lives Matter جنبش UC شورای علمی گفت: د

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

این UCPD است که نیاز به یک "رویایی و تحول" تجدید ساختار در پی ملی Black Lives Matter جنبش UC شورای علمی گفت: در نامه ای ژوئن 29.

شورای علمی ریاست Kum-Kum Bhavnani است اجرایی بازوی UC علمی سنا یک بدن اعضای هيئت علمی از سراسر UC سیستم. آن نامه خطاب به UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP تشریح پنج توصیه های کلیدی برای بازسازی. را برشمرده نقاط شامل defunding UCPD و توزیع این منابع به توسعه روش های دیگر از پردیس ایمنی سرمایه گذاری در رفاه به حاشیه رانده شده گروه های دانشجویی و ممنوعیت سلاح گرم به عنوان استاندارد تجهیزات پلیس.

در این نامه همچنین خواستار انحلال هر گونه مشارکت یا توافق با غیر UC سازمان های اجرای قانون و همچنین اجرای این توصیه ها در یک دوره سه ساله همکاری نزدیک با گروه های که به طور سنتی جامعه با پلیس است.

"دانشگاه کالیفرنیا دفتر رئیس جمهور با قدردانی از توصیه های UC را شورای علمی و آنها را تحت نظر گرفتن" گفت: UCOP سخنگوی Stett هالبروک در ایمیل.

هالبروک افزود که دولت این است که در ادامه به پیدا کردن راه هایی برای اطمینان از ایمنی عمومی از طریق مکالمات با دانشگاه ها و اعضای جامعه.

Bhavnani و همکاران ذکر شده در این نامه مورد مسائل مختلف با UCPD فعلی رویکرد پلیس مانند "ناراحت تعامل" بین پردیس افسران و دانشجویان یا استادان رنگ نظامی و استفاده بیش از حد از زور در محوطه دانشگاه تظاهرات.

"سنا شده است نگران UCPD برای چندین سال" گفت: Oliver o'reilly صندلی از دانشگاه برکلی شاخه علمی سنا. "با تظاهرات زیر جورج فلوید قتل و افزایش آگاهی از بی عدالتی اجتماعی و خشونت پلیس این زمان آمده بود به موضع."

O'reilly افزود که موارد خشونت پلیس رخ داده بود در دانشگاه UC در اوایل سال 2011.

توصیه های کشیده شده از شهادت از دانشجویان و استادان سراسر UC سیستم با توجه به این نامه و برای رسیدن به هدف گسترده تر تغییر از "باریک-با مته سوراخ و فن اصلاحات" از گزارش قبلی در مورد UC پلیس.

UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar بیان توافق با توصیه و به نام برای dismantlement از UCPD در بیانیه ای در تاریخ 2 ژوئن. Sarveshwar اضافه شده که UCPD حضور در پردیس استمرار یک محیط خصمانه برای دانش آموزان کمتر از رنگ به خصوص دانش آموزان سیاه پوست.

O'reilly گفت: او را درک نگرانی از کسانی که احساس می کنند که خلع سلاح پلیس را در پردیس کمتر امن به عنوان دانشگاه برکلی دارای نرخ جرم و جنایت بالا.

او خواست مخالفان با این حال برای قرار دادن خود را در کفش از اعضای جامعه سیاه و سفید بودن سوال در مورد حضور خود در محوطه دانشگاه توسط افراد مسلح به افسران.

"من امیدوارم که آنها پس از آن متوجه است که بهتر سیستم ایمنی عمومی و پشتیبانی به اجرا" o'reilly گفت.

با توجه به o'reilly, اگر توصیه های در حال اجرا را در مشاوره نزدیک با دانشگاه گروه و اضافه کردن به موجود UCPD اصلاحات اعلام کرد در ماه گذشته توسط صدراعظم کارول مسیح است.

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن