کالی Uchis به ارمغان می آورد daydreams به زندگی 'به احساس زنده'

امتیاز: 5.0/5.0 برای مبارزه با بلوز پناه در محل و بالا بردن طرفداران او در طول بیماری همه گیر کوروناویروس کلمب

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

امتیاز: 5.0/5.0

برای مبارزه با بلوز پناه در محل و بالا بردن طرفداران او در طول بیماری همه گیر کوروناویروس کلمبیا-آمریکا R&B خواننده کالی Uchis منتشر شد آخرین EP احساس زنده بودنیک پروژه کوچک او تا به حال مشغول به کار برای یک زن و شوهر از روز. با همکاری در آهنگ های محبوب مانند دانیل سزار "شما" و بازدید از خود مانند "Tirano" (با عنوان "مستبد" در زبان انگلیسی), Uchis شده است یار از R&B ، Uchis سبک امضای ویژگی های '60s-الهام خواننده با حروف درشت, تخیلی, شعر و ملودی رویایی. در احساس زنده بودن, Uchis به بررسی مفاهیم از عشق به خود و اختراع مجدد در حالی که به طور همزمان بازی در اطراف با رویکرد موسیقی و بازبینی آهنگ های قدیمی تر.

"عسل عزیزم(خراب!)" یک شیرینی شیرین به آن به عنوان Uchis آواز می خواند در مورد شگفتی از اینکه زیاده روی و نازپرورده در ارتباط است. او خواننده اکو کسانی که از کیت بوش به عنوان Uchis مردد در اطراف او بالا محدوده سوپرانو. آهنگ منحصر به فرد در مقایسه با Uchis' آثار قبلی — Vida Por و انزوا که در آن با بهره گیری از عناصر مصنوعی بسیار برجسته تر در آن ملودی که شبیه یک جعبه موسیقی. دام سبک باس زمینه آهنگ و ایجاد یک دوگانگی با گناه undertones. این آهنگ بر اساس یک زودتر پیگیری Uchis تشکیل شده در سال 2013 با عنوان "عسل عزیزم" و وقتی که در مقایسه این دو آهنگ Uchis رشد به عنوان یک هنرمند مشهود است.

"فرشته" در ضمن هیپنوتیزم با یک e-دختر پرنیان و آرام هیپ هاپ تن. زبان-در-گونه شعر مانند "شما فقط یک دارو می شود, پابلو اسکوبار?" و افکار پوچ-esque فضای مشخص نماید. مانند "عسل عزیزم(خراب!)," آهنگ یک بازسازی از یک unreleased آهنگ "پابلو اسکوبار." شعر innovatively اتصال بودن بالا با تجربه مذهبی شادی و سرخوشی, نقشه کشی, تشابه با شعر مانند "من خود را فرشته کوچک نوزاد پسر,, ما قصد داریم کتاب مقدس."

"من می خواهم جنگ (اما من نیاز به صلح)" است standout آهنگ از EP با فوق العاده, آمریکای لاتین-الهام ریتم و نکات مرکس در پس زمینه. به عنوان آهنگ پیشرفت به کر ریتم برجسته تر می شود. نمایشی متفکر پیانو یادداشت تکمیل ملودی و اضافه کردن عمق به آهنگ. شعر ترانه اکو Uchis' قوی حس استقلال و اعتماد به نفس او به عنوان croons "زمان بیش از حد با ارزش و صبر نازک/ ذهن من و روح من است که سلاح هسته ای است."

به احساس زنده's عنوان آهنگ به ارمغان می آورد EP به یک رضایت اوج جشن سوزاندن پل در روابط سمی و اهمیت خود قدردانی با خواننده یادآور کایلی مینوگ. Strumming از ویولن سل ضرب نوک انگشت یا ناخن آغاز song ایجاد یک فضای سینمایی برای این قطعه. موضوع اصلی این آهنگ است که اولویت خود در ارتباط و انجام چه چیزی بهترین را برای بهداشت روانی فرد با وجود آنچه که دیگران فکر می کنم. Uchis نشان می دهد او اعتقاد و ابراز وجود به عنوان او آواز می خواند "من عاشق شما و فقط برای شما به نوبه خود به یک دشمن/ من عاشق بوی شما burnin' آخرین پل با من." این آهنگ نشان دهنده Uchis' پذیرش پایان دادن به چیزهایی که برای او خاطر خود و کشتن یک رابطه, در سفارش به احساس دوباره زنده.

Uchis ثابت کرده است او خلاقیت و تعهد به موسیقی خود را از طریق به احساس زنده. تمایل او به خودش را دوباره اختراع و ساخت موسیقی او را به چیزی دیدنی و جذاب نشان می دهد که چگونه معتبر از یک هنرمند Uchis واقعا و ارتفاعات جدید است که او را در رسیدن به در آلبوم بعدی خواهد بود یکی برای ستاره.

تماس با لونا خلیل در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب