UC برکلی جوامع محکوم ریاست جمهوری اعلام تعلیق ورود برخی از چینی بین المللی فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت صادر شده اعلام مارس 29 تعلیق ورود برخی از دانشجویان بین المللی از

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت صادر شده اعلام مارس 29 تعلیق ورود برخی از دانشجویان بین المللی از چین به دنبال یک ویزا برای کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل در ایالات متحده است.

اعلام امر به دانشجویانی که شاغل هستند و یا کسانی که به انجام تحقیقات برای اشخاص با روابط چین "نظامی-مدنی fusion استراتژی" است که کسب و انحراف از فن آوری نظامی برای این کشور و پیشرفت و با توجه به اعلام. UC دفتر رئیس جمهور سخنگوی Stett هالبروک گفت: در وسیعترین مفهوم, اعلام, به طور بالقوه می تواند ممنوعیت تمام علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی, چینی, دانشجویان فارغ التحصیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تماس گرفت به نظر, اما آن دفتر مطبوعاتی است که به طور موقت بسته و از فشار زمان.

"متاسفانه ما قادر به تعیین که چگونه بسیاری از چینی ما دانشجویان بین المللی را متاثر از رئیس جمهور اجرایی اقدام" هالبروک گفت: در یک ایمیل.

مدیر برکلی بین المللی دفتر Ivor امانوئل گفت: دفتر اطلاع دانش آموزان چینی در مورد اعلام.

سقوط پذیرش نباید نهفته و اعلام به احتمال زیاد نمی خواهد که یک اثر بین المللی دانش آموزان داده می شود دیگر محدود شرایطی با توجه به Emmanuel.

"(دانشجویان بین المللی) به طور طبیعی ناراحت و نگران اعلام" امانوئل گفت: در یک ایمیل. "دانش آموزان می خواهم به می دانم که اگر وجود تحت پوشش اعلام که این امر تاثیر خود را در آینده برنامه سفر."

با توجه به شهروند و پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو خواهد یانگ بین المللی دانش آموزان چینی در حال حاضر از طریق چک های پس زمینه گسترده و باید دوباره برای ویزا در هر زمان آنها مجددا ایالات متحده که بسیاری قادر به انجام زیر اعلام.

چینی دانشجوی کارشناسی ارشد دیلن پان مشترک نگرانی های مشابه به یانگ مورد اعلام و اضافه کرد که این به معنی اجرای آن معلوم نیست.

"این جدی هویت مبتنی بر اتهام ضمنی اعلام شده در برابر چنین یک گروه از دانش آموزان از یکی خاص ملت اما با هیچ شواهدی در همه" پان اتهام یک ایمیل به در.

هر دو ظرف و یانگ در حال بالا بردن سطح آگاهی با نوشتن به اتحادیه ها و UC برکلی صدراعظم کارول مسیح در مورد وضعیت و به دنبال راه های بیشتری برای اقدام است.

ASUC سناتور منتخب ساموئل پنگ, 16 دیگر ورودی ASUC سناتور و پنج فارغ التحصیل نصرالله منتشر شد بیانیه درخواست از جامعه دانشگاه ایستاده با جامعه بین المللی است.

"این بیانیه همچنین کاهش بیشتر دانشجویان بین المللی ثبت نام در UC برکلی و نهادهای دیگر در سراسر ایالات متحده" پنگ گفت: در یک ایمیل.

با توجه به ASUC سناتور منتخب رکس ژانگ دانش آموز مقامات دولتی' بیانیه محکوم به "بیگانه بديع" است که آنها ادعا می کنند اعلام پیداست که او گفت: اکثر دانشجویان بین المللی در حال کار به سمت آینده خود را به تقویت نظامی چینی.

این بیانیه همچنین خواهان UC سیستم برای حمایت از دانشجویان بین المللی که تحت تاثیر قرار در تلاش برای حفظ هر یک از پردیس های گوناگون جوامع ژانگ اضافه شده است.

"جامعه بین المللی بخش مهمی از جامعه دانشگاه. من امیدوارم که مردم ایستاده در همبستگی با ما به عنوان متحدان و حمایت از ما" ژانگ گفت: در یک ایمیل. "ما با هم قوی تر هستند."

تماس با Shylie Ati و ورونیکا Roseborough در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن