UC برکلی ایمیل کلمه عبور به بیرون درز از وب سایت های شخص ثالث UC برکلی هک نمی

یک لیست از ایمیل و کلمه عبور برای دانشگاه برکلی حساب به نظر می رسد به گردان رسانه های اجتماعی اما با توجه به پ

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

یک لیست از ایمیل و کلمه عبور برای دانشگاه برکلی حساب به نظر می رسد به گردان رسانه های اجتماعی اما با توجه به پردیس سخنگوی جانت گیلمور لیست است نه به عنوان آن به نظر می رسد.

شایعات شروع به گسترش در بعد از ظهر جمعه در رسانه های اجتماعی است که هزاران نفر از دانشگاه برکلی حساب های ایمیل و کلمات عبور به بیرون درز شد publicly. با توجه به گیلمور این لیست نیست از طریق پردیس این سیستم ها و دانشگاه بود نه هک. او گفت: به جای این اطلاعات از وب سایت های شخص ثالث و وسایل دیگر.

"متاسفانه این غیر معمول نیست و پردیس آن را گفته و وجود دارد بسیاری از هکرها و بد بازیگران در سراسر جهان گردآوری فهرستی از در معرض نام کاربری و کلمه عبور و به اشتراک گذاری آنها وجود دارد." گیلمور گفت: در یک ایمیل.

با توجه به گیلمور برخی از مردم خود استفاده CalNet کلمه عبور ID که همان کدهای برای شخص ثالث وب سایت حساب. او افزود: با این حال که کمتر از 80 از حساب های درگیر مطابق با عبارت بوده است فارغ التحصیلان حساب.

پردیس مدیران آن آگاه شد از نشت در اوایل هفته و پس از آن آنها مسدود نهفته حساب و باعث شد این افراد به تغییر کلمه عبور خود را.

"اعضای دانشگاه برکلی جامعه هستند خاطر نشان کرد هرگز خود را به استفاده از CalNet passphrases به عنوان کلمه عبور برای حساب های دیگر," گیلمور " در ایمیل.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن