UC برکلی علوم محیط زیست دانشجویان تحصیلات تکمیلی تماس برای ضد نژادپرستانه عمل

به رهبری دانشجویان فارغ التحصیل تنوع شورای اسلامی در علوم محیط زیست, سیاست و مدیریت و یا ESPM گروه به نام ضد ن

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

به رهبری دانشجویان فارغ التحصیل تنوع شورای اسلامی در علوم محیط زیست, سیاست و مدیریت و یا ESPM گروه به نام ضد نژادپرستانه عمل از آن دانشکده در دادخواست نوشته شده در دوشنبه.

در بیانیه این شورا برشمرد خاص مراحل عملی اعضای هیات علمی و کارکنان می تواند به بهبود تنوع سهام و ورود به ویژه برای دانش آموزان است. این مراحل شامل اضافه کردن حداقل 50% سیاه محققان و پژوهشگران از رنگ به همه علوم محیط زیست دوره های آموزشی' syllabuses و نیاز سالانه ضد نژادپرستانه و اطرافیان آموزشی دانشکده با توجه به درخواست.

این درخواست در حال حاضر 96 امضا از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در ESPM بخش با توجه به ESPM دانشجوی کارشناسی ارشد ویتنی Mgbara.

"این گروه به عنوان یک کل است که انجام می شود بسیار کمی برای خنثیسازی سیستمیک ضد سیاه نژادپرستی و پرورش فراگیر محیط کار برای دانش آموزان" اتهام درخواست.

Mgbara گفت که او و دیگر دانش آموزان در تنوع شورا پیش نویس طومار خطاب به ضد نژادپرستانه عمل دانشکده باید با توجه به آنها احساس تنوع سهام و ورود در ESPM بخش بوده است "فقیر" در طول سال.

با توجه به تجربیات خود از اعضای تنوع شورای تصمیم به نوشتن نامه به دولت در مورد آنچه که آنها از دیدن در این بخش Mgbara اضافه شده است.

"ما واقعا می خواستم به فشار برای یک نامه از دانشکده به ESPM جامعه محکوم کردن خشونت پلیس و نژادپرستی و نشان دادن حمایت برای دانش آموزان از رنگ" Mgbara گفت. "به خصوص دانش آموزان سیاه پوست که احتمالا واقعا صدمه دیده و اشتباه در مورد آنچه در جریان است در حال حاضر."

در این نامه خواستار این بخش به انتشار یک لیست از اقدامات آن را به آدرس ضد نژاد پرستی و خواسته های این شورا در ماه ژوئن 30.

در پاسخ به خواسته های خاص در نامه به استاد و گروه صندلی ESPM پائولو D'Odorico تشکر تنوع شورا برای رسیدن به دانشکده.

D'Odorico اشاره کرد که او می خواست برای تعامل با دانش آموزان و جامعه در تلاش خود را برای اولویت بندی شمول است.

"این گروه در حال کار بر روی برخی از این نقاط به عنوان به خوبی به عنوان دیگر طرح های ما پرداختن به حقوق صاحبان سهام و ورود اولویت" D'Odorico گفت: در یک ایمیل به نقل از پردیس سخنگوی جانت گیلمور.

شورای اذعان D'Odorico بیانیه و نیز حمایت از فردی اعضای هیات علمی با توجه به Mgbara.

Mgbara اضافه شده است که این دانشکده به اطلاع تنوع شورای ایمیل که گروه در حال تهیه پیش نویس یک پاسخ رسمی به مراحل عملی این دانش آموزان مشخص شده در خواسته های خود را.

"شده است وجود دارد سطح علمی پاسخ که در حال نشان دادن حمایت برای نامه" Mgbara گفت.

دیگر دانشجویان در یکپارچه زیست شناسی گیاهی میکروبی زیست شناسی و شیمی بخش, در میان دیگران, ارسال نامه به دانشکده خود را برای درخواست مشابه ضد نژادپرستانه و اقدامات دادخواست اشاره کرد.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن