UC برکلی استادان حقوق بررسی تقاطع نژاد, عدالت کیفری

UC برکلی دانشکده حقوق برگزار مجازی پردیس مکالمه دوشنبه در بين مسابقه و سیستم عدالت کیفری. گفتگو شد livestreame

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

UC برکلی دانشکده حقوق برگزار مجازی پردیس مکالمه دوشنبه در بين مسابقه و سیستم عدالت کیفری.

گفتگو شد livestreamed در یوتیوب, با نزدیک به 100 همزمان بینندگان در اوج آن است. چهار دانشگاه برکلی استادان هر یک با تخصص های مختلف شد, ویژه در بحث.

UC برکلی دستیار جامعه شناسی استاد آرماندو لارا-Millan, برای اولین بار بود در حال حاضر.

"رابطه بين عدالت کیفری و نژاد بر اساس چه اجرای قانون رفتار به عنوان یک جرم و جنایت" لارا-Millan گفت: در را باز کرد. "پلیس در یک جامعه تصمیم بگیرد که آیا شکایت از سر و صدا و یا روزمره اختلاف می شود به رسمیت شناخته شده جرم و جنایت و این تصمیم می تواند تحت تاثیر افسران ضمنی و تعصبات."

لارا-Millan ادعا که اجرای قانون رفتار ساکنان ثروتمند مجلل محله متفاوت از ساکنان محله های فقیر.

به جوامع خاص پلیس به طور کلی مفید و قابل اعتماد لارا-Millan اضافه شده است. دیگر جوامع تجربه پلیس به عنوان یک تهدید نیروی بی رحم. در پلیس ایجاد محله شهرت و این شهرت اغلب وجود دارد در سراسر نژادی تقسیم لارا-Millan گفت.

الیزابت Semel, یک دانشگاه برکلی استاد حقوق و مدیر پردیس مجازات اعدام درمانگاه صحبت بعدی.

"مجازات اعدام به عنوان یک تمرین در سیستم عدالت کیفری شده است تحت تاثیر تبعیض نژادی," Semel گفت: در طول این رویداد. "در مستعمره ویرجینیا به عنوان مثال وجود دارد تنها یک جرم و جنایت — قتل — که یک فرد می تواند اجرا شود اما 66 که یک برده می تواند به مرگ قرار داده."

Semel اضافه شده است که در حال حاضر مجازات اعدام آمار در ادامه به بازتاب نژادی و نابرابری به عنوان سیاه و سفید آمریکایی امروز را تا 13 درصد از جمعیت ایالات متحده در عین حال 42 درصد از کسانی که در انتظار اعدام هستند.

سومین سخنران بود جاناتان سایمون یک دانشگاه برکلی و استاد عدالت کیفری قانون است.

"نژادپرستی آلوده هر جنبه ای از سیستم عدالت کیفری. ... این دو جدایی ناپذیر" سیمون گفت: در طول این رویداد. "اضافه کردن به این, در آخرین نیم قرن تلاش کرده ایم که مناسب هر بیمار اجتماعی به جعبه عدالت کیفری."

سیمون اضافه شده است که نتایج حاصل از این عدالت کیفری استراتژی شده اند "فاجعه بار است."

پس از چهار کارشناسان ارائه شده گفتگو تبدیل به یک مخاطب Q&A که در طی آن از بینندگان خواسته شده در مورد تغییرات فوری است که می تواند به کاهش سیستم عدالت کیفری نژادی مضرات.

"در شرایط فوری 'پایین آویزان میوه' اصلاحات ما باید پایان توقف و frisk, آن را به عنوان یک دعوت نامه برای پروفایل نژادی" سیمون گفت: در طول این رویداد. "همچنین پلیس نباید اعزام به جزئی جنایات و نهادهای دیگر باید در مقابله با, بهداشت روان و بی خانمانی است."

مکالمه چهارم در یک سری از دانشگاه برکلی مذاکرات در مسابقه. بعدی گفتگو به بررسی نژاد و محیط زیست و قرار است به اتفاق در دو هفته.

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن