پدر قربانی نذر برای بازگرداندن سلامتی خود و مبارزه با معضل قاچاق انسان

تد چکیورک روزانه رکورد منتشر شده در 3:42 PM EDT Aug 18, 2020پدر نیوجرسی بیانیه ای تاثیر ی برای محکومیت قاچاقچی

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

پدر نیوجرسی بیانیه ای تاثیر ی برای محکومیت قاچاقچی محکوم شده انسان بری چارلز "فرانک لوچسه" شیف در اوایل این ماه نوشت.

اون برنامه ريزي کرده که توي دادگاه شهرستان لنکستر در دادگاه شيف بخونه

اما وقتی زمان ش به سر آمد، او ساکت ماند، داشتن نماینده ای از دفتر دادستانکل پنسیلوانیا به جای آن را خواند.

اين چهره ي خودسر شيف بود

دانستن آنچه شیف با دخترش انجام داده بود - و اینکه او برای آن ناله صفر نشان داد - او را به این نکته خشمگین کرد که نمی داند می تواند خود را کنترل کند یا نه.

سه شنبه گفت: «نمی خواستم به تلویزیون کورت تی وی پایان دهم»

نیویورک دیلی رکورد فاش کردن نام پدر برای محافظت از هویت دختر خود را.

'زنان شجاع'

در ۱۳ اوت، شیف ۵۵-۱۴۱ سال زندان دریافت کرد، اصطلاحی که جاش شاپیرو دادستان کل پنسیلوانیا گفت که شیف را تا بقیه عمر پشت میله های زندان نگه می دارد، «قادر به صدمه زدن به هیچ زن دیگری نیست یا باعث می شود اعضای هیئت منصفه تروما در حین شهادت زنان شجاعی که برای تعریف داستان های خود ایستادگی می کنند، در مورد آن شنیده شود.»

Schiff توسط پلیس در شارژ اسناد به عنوان عضله در عملیات قاچاق دو مرد masquerading به عنوان یک سرویس اسکورت خارج از نیوجرسی معروف به "فرشتگان آدریانا" توصیف شد.

همدست او کنت جیمز کاول، ۳۶ ساله که پلیس می گوید مغز متفکر عملیات است، حکمی به ۳۹ سال، چهار ماه تا ۱۴۶ سال زندان ایالتی در فوریه صادر شد.

در سال ۲۰۱۶، دختر این مرد که توسط پلیس به عنوان قربانی #5 به یک افسر مخفی پلیس منطقه ای در ایالت یورک گفته بود که او برخلاف خواست او بازداشت شده و مجبور به روفروششدن شده بود، در سال ۲۰۱۶ در شهر یورک آغاز شد.

اداره تحقیقات جنایی پلیس ایالتی پنسیلوانیا که در کنار دفتر AG کار می کرد، در سال ۲۰۱۷ پرونده را در دست گرفت و هر دو مرد را دستگیر کرد.

قربانی #5 در دادگاه خود در سال ۲۰۱۹ علیه این زوج شهادت داد، و دادستان ها را در تامین محکومیت هر دو مرد کمک کرد.

پدر با ابراز قدردانی از پلیس و دادستان ها، گفت: تیم توسعه یافته "طرح کلی" اثبات شده در مورد چگونگی تحقیق و با موفقیت تعقیب قاچاق انسان در ایالات متحده است.

بیشتر: قاچاق انسان درست زیر بینی ما در یورک اتفاق می افتد. اينطوري ميجنگيم

'اسیر نگه داشته شده'

به عنوان پدر قربانی #5 است با محکومیت خوشحال است، او در حال حاضر خود را با اثر باقی مانده از وحشیگری دختر خود را تحمل دست و پا زدن می بیند.

سه شنبه گفت: "او دوباره در حال مبارزه است. "از نظر احساسی، جسمی، همه چیز است."

درد ندانستن دخترش، چه وحشتی ممکن است او را در روان ش کنده شود، او گفت.

در حالی که دخترم اسیر بود، که برای من ناشناخته بود، نصف شب از او تماس های تلفنی دریافت می کردم، "بابا، می تونی بیای دنبالم؟ من سردم من گرسنه ام. من ميترسم لطفا ً ميتوني بياي منو بياري؟

و تلفن گاهي خاموش ميشد گاهی اوقات حتی یک ساعت، شاید یک ساعت و نیم رانندگی می کردم، فقط برای رانندگی به تنهایی، بدون دخترم، به خاطر اینکه او یا جایی نبود که او در تلفن برایمن توصیف کرده بود یا وقتی من رسیدم تلفن را جواب نمی داد.»

بیشتر: بیمار با تلفن پرستار بیمارستان یورک را می زد و نگهبانان امنیتی را گاز می گرفت، پلیس می گفت

بیشتر: نوجوان متهم در نیوبری شهرستان تهاجم به خانه، اقدام به تجاوز جنسی به زن، پلیس می گویند

آنچه برای دخترش اتفاق افتاد در اسناد دادگاه مفصل بود. در یک حادثه وحشیانه، شیف می خواست با او رابطه جنسی داشته باشد پس از او تا به حال چندین "تاریخ" یک روز.

وقتي که اون قبول نکرد شیف همه چیز را از یک پیشخوان آشپزخانه، از جمله بطری های متعدد الکل، و خواستار او تمیز کردن آن، هیئت منصفه بزرگ ارائه می گوید.

زن شیشه شکسته و موارد دیگر را با یک سطل آب و سفید کننده تمیز کرد. شیف دوباره خواست که با او رابطه جنسی داشته باشد، و او بار دوم را رد کرد، و آن زمانی است که شیف سرش را به سطل آب سفید کننده کثیف محکم زد. او نبايد از اين حادثه زخم هاي دائمي روي پاهاش بجا بشه

پدر قربانی در بیانیه خود به طور مستقیم به شیف خطاب کرد.

بری، من فقط چند بار با تو آشنا شدم، او نوشت: "من و تو هر دو می دانیم، از لحظه ای که با شما آشنا شدم، من حتی برای یک ثانیه به شما اعتماد نکردم، و من این را به صورتتان گفتم. از لحظه ای که دخترم رو هوکردی و بهم گفت که اسم تو فرانک لوچه بود که سعی کردی از اون بحث عقب بری، می دونستم که تو شیدا بودی

او گفت که او قصد دارد تا بقیه عمر خود را صرف انجام همه چیز در قدرت خود را برای کمک به دختر خود بهبود می یابند.

بیشتر: دختر، دو مرد در تیراندازی یورک زخمی شدند، پلیس می گویند

بیشتر: 'آهسته کردن': رانندگی DUI سرعت گذشته حزب بلوک در نیویورک، دو بار، پلیس می گویند

او نوشت: «واقعاً شگفت انگیز است که روح انسان چقدر می تواند تحمل کند» دخترمن ديگه قرباني تو نيست با این حال، او یک بازمانده است. روح او خم شده است، شکسته نشده است، و من بقیه روزهای مرا در این زمین، هر چند بسیاری از آن طول می کشد، به ادبار سلامت روانی، اعتماد، و عشق به خود او را در حالی که پاره کردن ترس، عذاب و عذاب از شما می گذرد."

او علاوه بر فراهم آوردن عشق و مراقبت که دخترش نیاز دارد، گفت راه های دیگری برای مبارزه با معضل قاچاق انسان برای او آشکار شده است.

او توسط گروه های مختلفی برای ارائه مذاکرات در مورد این موضوع نزدیک شده است، و او قصد دارد برای ارتباط با قانونگذاران برای اطمینان از اجرای قانون همچنان به منابع مورد نیاز برای تحقیقات خود را داشته باشد.

تد چک یک روزنامه نگار چند سکویی جنایی/اضطراری با روزنامه ٔ نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت tczech@ydr.com 717-771-2033 و یا در توییتر در @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن