UC برکلی برنامه های جایگزین ساختارهای برای سقوط باشگاه فعالیت

UC برکلی سقوط باشگاه ها و فعالیت های تغییر داده شده است برای انطباق با دستورالعمل در میان زمان COVID-19 بیماری

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

UC برکلی سقوط باشگاه ها و فعالیت های تغییر داده شده است برای انطباق با دستورالعمل در میان زمان COVID-19 بیماری همه گیر.

پردیس به دنبال خواهد داشت بهداشت عمومی دستورالعمل برای سقوط و در حال حاضر تعیین آنچه بازگشت به مدرسه به این معنی دانشجویی جلسات و رویدادها با توجه به پردیس سخنگوی آدم Ratliff. تا بیشتر دستورالعمل گروه های دانشجویی را تشویق به برگزاری جلسات مجازی و فعالیت برای ترم آینده.

"ما می دانیم که همه دانش آموزان را از لحاظ جسمی بود در نزدیکی دانشگاه" Ratliff گفت: در یک ایمیل. "فعالیتهای مجازی ارائه عادلانه و فراگیر تجربه برای کسانی که از جامعه ما است که نمی توان در اینجا در فرد است."

پردیس سازمان هایی مانند مهندسی شورای دانشجویی یا ESC را تا به حال به آمده تا با طرح های به انطباق با دستورالعمل های جدید.

در میان چیزهای دیگر, ESC کار خواهد کرد در مقابله با BIPOC نژادپرستی در پردیس مهندسی جامعه و اتصال دانش آموزان در گیر با توجه به رئیس جمهور کانی Mi.

"ما می دانیم که بسیاری از اعضای جامعه که به صورت فوق العاده ای در تلاش جدید در دنیای مجازی" Mi گفت. "این (حقوق صاحبان سهام و ورود) کمیته همچنین امیدوار به همکاری با دانشکده فنی و مهندسی به جمع آوری و ایجاد منابع بیشتر به اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان دسترسی به لزوم آموزش آنلاین ابزار"است.

Mi نیز گفت: این شورا تشکیل شده است از یک برنامه نظارت متصل شود که دانشجویان جدید با upperclassmen در طول این "غیر معمول" ترم اول.

UC برکلی مدل سازمان ملل متحد و یا UCBMUN نیز متناسب با تغییر در ترم پاییز فعالیت با کاهش الزامات عضویت از حد معمول بدون سقوط حق و انعطاف پذیری بیشتر برای کاربرانی که مایل به غیر فعال کردن برای این ترم.

"پس از UCBMUN یکی از سفر های رقابتی سازمان ملل متحد تیم در مدار, باشگاه ما است که به ویژه تحت تاثیر این ویروس گفت:" رئیس جمهور جسیکا وانگ در یک ایمیل. "رزرو اتاق برای جلسات اجازه داده شد تا جلسات ما باید به طور مجازی در حال حرکت رو به جلو است."

گروه تمرکز بیشتر بر آموزش های داخلی و فرصت های توسعه حرفه ای توسط فارغ التحصیلان و همچنین داشتن یک استخدام آنلاین جدول زمانی با مجازی اطلاعات جلسات و drop-ins.

برای دانش آموزان علاقه مند به پیوستن به سازمان های, استخدام, رویدادهای برگزار خواهد شد تقریبا.

به جای سنتی در فرد سقوط Calapalooza وجود خواهد داشت مجازی tabling فرصت با توجه به Ratliff.

"حرکت صعودی از برنامه ریزی یک رویداد مجازی این است که ما قادر خواهد بود به جای همه کسانی که می خواهند به شرکت" Ratliff گفت: در ایمیل. "ما در شخص سقوط Calapalooza محدود به 500 گروه های دانشجویی با توجه به فیزیکی tabling ظرفیت در بالا و پایین Sproul میدان."

علاوه بر این برای کمک به باشگاه ها حرکت سال آینده رئیس ستاد برای ASUC دفتر رئیس جمهور Johnny Nguyen گفت: در Facebook پیام است که او در روند تشکیل یک باشگاه مجازی تعامل با دیگر ASUC رهبران.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن