ماموریت رز ماکارونی را همه گیر افزایش

فقط با آلی آرد سمولینا و آب خود را به عنوان دستور العمل ماموریت رز ماکارونی بنیانگذار و رئیس noodler مایکل گلی

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

فقط با آلی آرد سمولینا و آب خود را به عنوان دستور العمل ماموریت رز ماکارونی بنیانگذار و رئیس noodler مایکل گلیزر است که واقعا هنوز مطمئن شوید که چه چیزی باعث می شود خود را fusilli casarecce و ده دیگر پاستاها خیلی خوشمزه است.

"این عشق مت آن را دوست دارم" او به من می گوید از طریق تلفن با شنیدن لبخند. "من هیچ ایده چه چیزی باعث می شود آن را خوب است. اما از آن زمان آزمایش. این است همین روند را برای سال ها و سال ها و سال ها."

کسانی از ما خوش شانس بدانید گلیزر و همسرش, وال Selvaggio, سقوط در عشق با تازه خود را, دست, رشته فرنگی سال پیش. بسیاری از دیگران به یک طعم و مزه خود را از طریق پاپ آپ ناهار و شام در یک آشپزخانه صنعتی در Funk منطقه و سابق Goodland آشپزخانه در شهر Goleta. طرفداران که بازگشت به شکوه ایسلا ویستا روز از اواخر دهه 1990 را به یاد اولین تجسم زمانی که گلیزر متعلق به ماکارونی 101 در گوشه ای از Embarcadero del Norte و سویل bottlecap را بازی شیر یا خط از SOS سبز.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما تنها در طول COVID-19 گیر زمانی که ما بیشتر به خوردن آنچه که ما خودمان را آماده در خانه انجام ماموریت رز ماکارونی به طور رسمی بسته بندی محصولات شرکت. اجاره فضا در اواز یا موسیقی دو نفری غذا شرق هیلی خیابان جایی که او در خانه یک نام تجاری جدید دستگاه ماکارونی که او خریداری شده پس از 20 به علاوه با استفاده از یکی اصلی گلیزر در حال حاضر ارائه می دهد یک ماکارونی باشگاه به صورت هفتگی یا ماهانه تحویل. همیشه در حال تغییر محصولات از جمله حدود 15 اشکال مختلف و همچنین کرم های گیاهی و سس — می توان از طریق دستور مزرعه سبد آلی محلی برداشت و تحویل مزرعه جعبه جمعی و شخم زدن-به-ایوان و وجود دارد وانت ایستگاه در این آثار بیش از حد.

کسب و کار مواد غذایی اجرا می شود عمیق در گلیزر خون. در حال رشد در فیلادلفیا خانواده اش متعلق به یک توزیع مواد غذایی انبار. "ما تا به حال این ساختمان عظیم در یک سوپر ریگ gnarly بخشی از شهر," او توضیح داد. "آن یک زمین بازی برای ما است." او به یاد می آورد حلق آویز با منفی که کار از تسمه نقاله و خنده در کمتر از چاپلوس نقاشی های دیواری در مورد عمو Joel ناخوانا در اصطبل.

در سال 1993 او به سانتا باربارا برای حضور در کالج شهر اما واقعا به ادامه مطلب مراجعه کنید سپاسگزار مرده را نشان می دهد. زندگی در دل پلایا در I. V. تمایل او را برای یک باغ اغلب با Selvaggio در کنار او. "منابع غذایی از آن باغ شد, آغاز حرکت برای من" او توضیح داد: "درک چگونه به رشد مواد غذایی خود را و سپس با بهره گیری از پاداش و طعم دهنده از آن است."

او شروع به کار در ماکارونی 101 در سال 1996 و پس از آن خریداری کسب و کار در سال 1998 اما آشکارا اذعان می کند که تعداد زیادی از نوشیدن منجر به مرگ آن در سال 2001. (او مدت طولانی از معامله مشروبات الکلی به صورت یک عادت است.) او سپس مشغول به کار در "تقریبا بیش از حد بسیاری از رستوران ها به تعداد و به یاد داشته باشید" از جمله یک به نوبه خود در ظهور و تجلی عیسی در غرب خیابان ویکتوریا با آشپز مایکل گودمن که پس از تبدیل شدن به یک معمار. "بود که قطعا عمیقی شش ماه و یا آن شد و گفت:" گلیزر که معتقد است که اولین بار او را خوب ناهار خوری کار می کنند. "آن را به کمک شکل که من تبدیل شد و حتی کسانی که من در حال حاضر."

در سال 2002 زن و شوهر نقل مکان کرد به گرجستان که در آن گلیزر با حضور در مدرسه آشپزی در حالی که همچنین کار در Woodfire کوره و ریتز-کارلتون در آتلانتا. "آن را مانند به نظر می رسید که دست در تجربه به مراتب outweighing کلاس دانش" گفت: گلیزر که چرا او نمی گرفتن یک مدرک است.

آنها در آمد از طریق سانتا باربارا در راه به یک عروسی در سال 2006 و گلیزر به یاد می آورد بازدید از جمعه بازار کشاورزان در خیابان دولت. "ما آرزو به عقب بر گردیم او گفت:" بنابراین آنها که در آن سال.

او باز آشپز در Couchez, عجیب و غریب خوردن-فانتزی-غذا و نوشیدنی-کوکتل-در-تخت مفهوم است که نمی آخرین طولانی در Funk منطقه. "آره من بخشی از آن فاجعه" بستری گلیزر که پس از آن هم یکی دیگر از عمر کوتاه فرفره در چهار فصل Biltmore فقط به عنوان رکود اقتصادی پرورش سر خود را. "من نمی ماند بسیار طولانی در مشاغل," او گفت:. "من به آنچه که من می تواند از آن را دریافت کند و پس از آن حرکت می کند."

در سال 2010 پس از یک سال به نوزاد پسر, لوکا, گلیزر شروع به ساخت ماکارونی دوباره در یک آشپزخانه صنعتی در شرق Yanonali خیابان — بسیاری از آن به لس آنجلس رفت و مواد غذایی — در حالی که همچنین در وعده ناهار و شام. که رسمی زادگاه ماموریت رز پاستا اما او نقل مکان کرد و به Goodland آشپزخانه در Goleta در فوریه 2018. ماکارونی بود که هسته اصلی خود را آخر هفته شام وجود دارد بیش از حد در بخش به دلایل اقتصادی. "من هرگز نمی دانستند چه در حال اتفاق در شام" او گفت:. "شاید می شد و دو نفر شاید می شد و 20 اما از آن آسان بود به اندازه کافی به ماکارونی."

عکس: Daniel Dreifussماموریت رز ماکارونی را بسته بندی شده رشته فرنگی و سس

او رو به بوت شدن از آن محل در سال گذشته راه را برای لیمو و گشنیز — که باز در دسامبر اما نمی زنده ماندن همه گیر و پذیرایی گیگ برای Sonos متوقف شده در مارس 10 زمانی که این شرکت آغاز خود را قرنطینه. زمانی که پناهگاه در محل سفارشات پایین آمد به بقیه از ما بودند فورا ضربه زدن بر روی درب خود را برای ماکارونی. من یکی از سینه به عنوان ماکارونی است که فوق العاده آسان به طبخ — فقط چند دقیقه در آب جوش شور حتی زمانی که یخ زده — و شگفتی خوشمزه است. بچه ها من نمی تواند به اندازه کافی دریافت کنید.

به خاطر دارم که من برای اولین بار طعم شاید یک دهه پیش. من تعجب که چگونه خوب ماکارونی خواهد بود و رشته بودند وحی حتی فقط با کره چیزی بسیار ساده و در عین حال رضایت بخش در بافت و عطر و طعم. در حال حاضر من ترکیب ماموریت رز پاستا را با سس بیش از حد — pasilla شیلی کرم پیاز کاراملی و اپپلوود بیکن کره و گوجه فرنگی و گیاه به نام فقط سه — اغلب با خود من اندکی پیشرفت مانند تکه های پنیر موزارلا در بوداده فلفل قرمز کرم یا Calabrian شیلی کره روی بخار پز ذرت.

"سس بالقوه بی پایان است" گفت: گلیزر که همچنین باعث می شود طعم پاستا مانند فلفل قرمز دودی فتوچینی و لیمو-فلفل لینگوینی. "من هرگز کسی نمی خواهم که pasilla شیلی کرم به جز پسر من است."

عکس: Daniel Dreifussماموریت رز ماکارونی را با طعم کره

خود کسب و کار پررونق در ماه مارس زمانی که در مزرعه سبد آلی گفت: آنها می توانند حرکت بسیاری از ماکارونی خود را از طریق تولید و خدمات تحویل. "پس از آن snowballed گفت:" گلیزر. "به وضوح وجود دارد میل به آن است." سایر خدمات بالا برده سفارشات به طور قابل توجهی و ماموریت رز ماکارونی نیز ارائه در لس آنجلس.

در ماه آوریل پس از 21 سال با استفاده از همان دستگاه که برنز اکسترودر می افزاید: به ماکارونی کمی متخلخل چسب بافت گلیزر خریداری یک دستگاه جدید. آن را در حال حاضر استارت از 90 درصد از رشته فرنگی به جز زن و شوهر, سبک او را در یکی از قدیمی.

پس از سالها تهدید به "واقعا این کار" گلیزر خوشحال است که شلوغ کسب و کار. اما او همه را با غلات از خاموش کردن نمک. "است که آن را یک ناهنجاری" او تعجب با صدای بلند. "چگونه بسیاری از مردم که در حال تحویل گرفتن هستند رفتن به ادامه گرفتن جعبه زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت؟" در این نقطه است که می داند هر چیزی ؟

در ضمن رشته در حال جریان است و همیشه وجود دارد یک چالش برای مقابله با, آیا آن را در گرما و رطوبت و یا چیزی بیشتر مرموز در هوا است که باعث می شود یک ماکارونی کار بهتر از دیگری در هر روز داده می شود. گفت: گلیزر "هر دسته ای برای من یک فرصت یادگیری."

ببینید missionrosepasta.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن