محققان دانشگاه برکلی کرک کربن-هیدروژن اوراق قرضه

یک گروه از محققان در دانشگاه برکلی به تازگی کشف یک فرایند به کرک کربن-هیدروژن اوراق قرضه اجازه می دهد برای اکت

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

یک گروه از محققان در دانشگاه برکلی به تازگی کشف یک فرایند به کرک کربن-هیدروژن اوراق قرضه اجازه می دهد برای اکتشاف مولکول های جدید.

پس از دهه ها تحقیق کار با کربن-هیدروژن اوراق قرضه محققان به طور غیر منتظره کشف جدید شیمیایی کاتالیست حدود یک سال پیش که اجازه می دهد تا برای واکنش به رخ می دهد خیلی بیشتر به راحتی در این بسیار قوی اوراق قرضه. کربن-هیدروژن اوراق قرضه شایع ترین پیوند شیمیایی در طبیعت اما ساختار آنها به طور معمول ساخته شده آن را بسیار دشوار است برای تغییر آنها به گفته جان Hartwig, همکاری نویسنده از مطالعه.

با توجه به Hartwig با این کاتالیست در واکنش کربن-هیدروژن اوراق قرضه می تواند رخ دهد در نرخ 50 تا 100 برابر سریع تر از آنچه قبلا ممکن است اجازه می دهد فرآیندهای که قبلا ساعت به پایان خواهد رسید در عرض چند دقیقه.

"آنچه ما انجام دادیم این بود تعریف یک ماده شیمیایی است که اجازه می دهد به صورت یک واکنش در قوی ترین و حداقل واکنشی از کسانی که کربن-هیدروژن اوراق قرضه برای فعال کردن ایجاد نوع جدیدی از مولکول" Hartwig گفت.

تلاش های قبلی در انجام واکنش بر کربن-هیدروژن اوراق قرضه بودند نه تنها کند بلکه گران تر به عنوان آنها نیاز به مقدار زیادی از مواد ارزشمند ایریدیوم, Hartwig گفت. این کاتالیزور می تواند رسیدن به واکنش های سریع تر با استفاده از مقدار کمتر ایریدیوم با توجه به اریک رومرو یکی دیگر از شرکت کننده های این پژوهش است.

این روش ارزان تر از انجام واکنش بر کربن-هیدروژن اوراق قرضه با ارزش است چرا که آن را اجازه می دهد تا برای پژوهش انجام شود با مولکول های جدید به مراتب بیشتر به راحتی رومرو اضافه شده است.

"محصولات است که می توان از این واکنش واقعا می تواند تبدیل به هر یک از تعداد زیادی از گروه های تابعی با برنامه های کاربردی در علم مواد, پزشکی, دانشگاهیان و صنعت" رومرو گفت.

با استفاده از واکنش ها را فعال کنید با این کاتالیزور برای ایجاد مولکول Hartwig گفت: محققان به طور بالقوه می تواند ایجاد انواع پلاستیک پایدار agrochemicals مورد و جدید دارویی مواد مخدر. با تجربه با مولکول های جدید در یک فرایند مشابه محققان قادر به کشف یک داروی جدید برای درمان HIV/AIDS Hartwig اضافه شده است.

رفتن به جلو هدف محققان به منظور افزایش واکنش از روند و حتی بیشتر با توجه به رومرو. شرایطی که تحت آن ممکن است واکنش های منجر به ایجاد بسیاری از انواع مولکول های رومرو افزود: بنابراین محققان قصد توسعه بیشتر موثر کاتالیزور است که می تواند کار گسترده تر انواع شرایط.

"ما بسیار علاقه مند در پیدا کردن که چرا این کاتالیزور جدید بسیار بهتر از دیگران" گفت: Raphael Oeschger یک همکاری نویسنده این تحقیقات در یک ایمیل. "هنگامی که ما می دانیم چرا این کاتالیست بسیار ویژه ما احتمالا قادر خواهد بود تا عقلانی طراحی حتی یک نسخه بهتر از آن است."

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب