UC برکلی دانشجویان و مدرسان برخورد با مشکلات از راه دور امتحانات

در ق posts published دوشنبه, چند UC برکلی دانشجویان ادعا که آنها به دروغ متهم به سوء رفتار علمی. علوم کامپیوتر

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

در ق posts published دوشنبه, چند UC برکلی دانشجویان ادعا که آنها به دروغ متهم به سوء رفتار علمی.

علوم کامپیوتر 188 دانش آموز ویویان Lu ارسال شده در r/برکلی subreddit برای درخواست کمک با یک اتهام نادرست عدم صداقت علمی اتهام گفت: در این پست که او تقلب در کلاس را امتحان نهایی. لو گفت که او با دریافت یک ایمیل با اتهام یکشنبه از CS 188 استاد Satish رائو.

"وجود دارد مقدار زیادی از استرس و تلاش برای کشف کردن که چگونه من رفتن به قادر به دفاع از خودم" لو گفت.

لو داده شد گزینه ای را برای راه اندازی یک جلسه با مربيان ديگر قبل از درگیر شدن با این مرکز برای دانش آموز انجام شده است. قبل از نشست برنامه ریزی شده بود, اما, Lu دریافت ایمیل دیگری که اعلام کرد که شواهد نشان می داد یک اشتباه ساخته شده بود در مورد او.

در علاوه بر این به Lu, دیگر, دانشگاه, دانشجویان, که اظهار نظر در پست, گفت: آنها در شرایط مشابه ادعایی که شواهد قوی نیست به اندازه کافی به حکم اتهام عدم صداقت علمی است که آنها دریافت کرده بود.

"آنها شروع به پریدن تفنگ قطعا در ارسال این ایمیل" لو ادعا. "آنها قطعا باید بیش از این و مطمئن ساخته شده است که شواهد واقعا 100% قبل از متهم دانش آموزان است."

رائو ادعا کرد که آن مشکل بود که مربیان مجاز به ناظر از راه دور امتحانات این بهار. حتی پس از طراحی حسابهای 188 امتحان نهایی در این راه ساخته شده است که همکاری بین دانش آموزان سخت تر رائو گفت: ناتوانی ناظر قرار داده شده دانش آموزان در یک "وضعیت غیر ممکن است."

"(دانش آموزان) احساس بسیار راحت زمانی که آنها می آیند به ما proctoring" رائو گفت. "من به آنها بگویید:" ما در حال وجود دارد به تماشای شما ما وجود دارد به ریشه برای شما.' این همان نوع از محیط زیست ما می خواستیم به انجام با زوم proctoring."

رائو افزود که او تا به حال به ثبت نام علمی تر سوء اعترافات بیش از این آزمون نهایی دوره از او در 20 سال گذشته از آموزش.

برای گرفتن پتانسیل تقلب CS 188 مدرسان در مقایسه با همه امتحانات و محاسبه شباهت نمرات یک روش پردیس مهندسی برق و علوم کامپیوتر مدرسان طراحی و توسعه در پاسخ به این کنترل از راه دور شرایط. این روش در میان دیگران منجر به تماس با دانش آموزان بودند که اعتقاد به تقلب در امتحان است.

رائو گفت: پاسخ توسط نگران متهم دانش آموزان او را عصبی و پس از بررسی شواهد و مدارک با CS 188 آموزش دستیاران در حدود 70% موارد در "پایین" شواهدی که موجود کمتر-اساسی موارد پاک شد.

"من ساخته شده یک اشتباه در ارسال این ایمیل" رائو گفت. "من به سرعت سعی به کاهش استرس در آنها است."

حدود 90 ٪ از همه علمی سوء موارد برای کلاس رسیده بود جامد به عنوان نتیجه گیری از چهارشنبه.

UC برکلی است تایید علمی سوء دستورالعمل در این زمان خواهد شد اما با استفاده از یک نیروی کار به راهنمای آینده ترم پاییز.

"یک گروه کاری متشکل از اعضای هیئت علمی و مدیران در حال توسعه دستورالعمل برای سقوط راهنما" گفت: پردیس سخنگوی آدم Ratliff یک ایمیل به در. "کار خود را به شدت تحت تاثیر استاد و دانشجو تجربیات در طول بهار سال 2020 است."

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن