UC برکلی به برگزاری ترکیبی برای ترم پاییز سال 2020

UC برکلی خواهد شد برگزاری یک هیبرید ترم در پاییز با برخی از کلاس های حضوری و فعالیت اما اکثر خدمات و دوره های

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

UC برکلی خواهد شد برگزاری یک هیبرید ترم در پاییز با برخی از کلاس های حضوری و فعالیت اما اکثر خدمات و دوره های آموزشی آنلاین در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به دانشگاه برکلی بخش امور دانشجویی وب سایت در کلاس های حضوری انجام خواهد شد برای دانش آموزان در محوطه دانشگاه با تعداد دانش آموزان در کلاس محدود بهداشت عمومی و تراکم ساختمان دستورالعمل. دانش آموزان را نمی توان مورد نیاز برای هر کلاس در فرد به "تمام وقت وضعیت" و دانشگاه اداره خواهد شد که به اتمام دوره راهنمای که با کلاس ارائه خواهد شد فرد در ماه ژوئیه با توجه به وب سایت.

همه در شخص آموزش تحویل داده می شود از راه دور زیر شکرگزاری شکستن به کاهش COVID-19 قرار گرفتن در معرض از سفر با توجه به وب سایت.

آیا "عبور/بدون رمز عبور" درجه بندی گزینه ای خواهد بود که به طور پیش فرض به عنوان آن را برای بهار سال 2020 ترم هنوز به تعیین خواهد شد اما تصمیم گرفته خواهد شد توسط پردیس دانشگاهی سنا که این ترم در حال پیشرفت است, با توجه به وب سایت.

"هدف ما این است که به بهترین دانش آموزان حمایت علمی خود سفر" این سایت متحده است.

UC برکلی نیز در حال توسعه یک "ترم در ابر" برنامه است که عبارتند از "دروازه" دوره های آموزشی برای کمک به دانش آموزان تکمیل عمده و وسعت مورد نیاز از راه دور. با توجه به امور دانشجویی وب سایت دوره های آموزشی در این برنامه ارائه خواهد شد تقریبا به طور کامل.

پردیس قصد دارد به ارائه مسکن به 6,500 دانشجويان در دانشگاه اقامت سالن. این اتاق خواهد بود محدود به یک یا دو اشغال با توجه به امور دانشجویی وب سایت. حرکت-ins به دانشگاه خواهد بود مبهوت ابتدا در اوایل ماه اوت برای جلوگیری از شلوغ حرکت می کند-در روز است.

با توجه به امور دانشجویی وب سایت دانشگاه به احتمال زیاد قادر به ارائه در پردیس مسکن برای همه دانشجویانی که درخواست — کسانی که دارای "بیشترین نیاز برای زندگی جسمی در دانشگاه" از جمله کسانی که تجربه مسکن ناامنی و ناتوانی و دیگر امکانات رفاهی خواهد بود اولویت بندی در سالن محل اقامت انتساب روند. بازگشت دانش آموزان که در حال حاضر دریافت مسکن ارائه می دهد را نیز در اولویت قرار گیرد.

UC برکلی کارکنان در دسترس خواهد بود برای کمک به دانش آموزانی که نمی دریافت مسکن قرارداد پیدا کردن مسکن پردیس.

فضا در یکی از اقامت سالن خواهد بود این سایت متعلق به قرنطینه یا جداسازی اهداف است. همه دانش آموزان از بازگشت به محل اقامت و سالن مورد نیاز خواهد بود برای آزمایش COVID-19 بلافاصله قبل یا پس از آنها وارد و منزوی به مدت هفت تا ده روز پس از حرکت خود را ،

برای ورودی سال اول و تاریخ و انتقال دانشجویان خرس طلایی جهت گیری و گرفتن یاطاقان های خود را برنامه برگزار خواهد شد در شخص است. اگر سقوط برنامه تغییر به دلیل افزایش COVID-19 گسترش و یا بدتر شدن اطلاعات مقدماتی فعالیت خواهد شد موکول به آینده ترم با توجه به امور دانشجویی وب سایت.

UC برکلی صدراعظم کارول مسیح و UC برکلی کشيش و اجرایی معاونت پل Alivisatos خواهد شد برگزاری یک "پردیس گفتگو" livestream ژوئن 17 برای پاسخ به سوالات عمومی در مورد سقوط برنامه ریزی است.

تماس با سباستین کاهیل و کیت Finman در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن