uc lecturers call on UC President Michael Drake for job security

دانشگاه فدراسیون آمریکایی معلمان ، یا UC - AFT ، اتحادیه ای به نمایندگی از مدرسان UC و کتابداران ، برگزار شد ک

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

دانشگاه فدراسیون آمریکایی معلمان ، یا UC - AFT ، اتحادیه ای به نمایندگی از مدرسان UC و کتابداران ، برگزار شد کاروان تجمع دوشنبه به استقبال رئیس جمهور UC مایکل دریک در امید به هل دادن او را به حمایت از استادان UC در مذاکرات قرارداد در حال انجام با دانشگاه.

تظاهرات در سراسر تمام دانشگاه های UC برگزار شد، با اهداف اصلی خود را به دست آوردن امنیت شغلی برای سخنرانان و همچنین به باز کردن درب برای مذاکرات بیشتر پایین جاده. مدرسان در حال تدریس به متخصصان واجد شرایط برای دوره تصدی و تدریس بیش از یک سوم از دوره های اعتباری در سیستم UC. به گزارش معاون رئیس جمهور برای سازماندهی دانیل شوآرل، حقوق سالانه متوسط آنها در سال ۲۰۱۸ ۲۰۲۵۵ دلار بوده است و بیش از ۳۰٪ از بیمه درمانی و مزایای دیگر محروم هستند.

کارولین لوس، مدرس دانشگاه UCLA گفت: «ایده کلی این است که ما را فراموش نکنید. "ما از تمام مدیران دانشگاه ها می خوایم که ما می تونیم گوش دریک رو داشته باشن"

اتحادیه به مدت 14 ماه با دانشگاه در مذاکرات بوده است، لوس افزود. او گفت اتحادیه پیشرفت تشویق کننده ای را قبل از اجرا به موانع با دفتر UC رئیس جمهور به دلیل عدم اطمینان بودجه ناشی از همه گیر COVID-19 ساخته شده است.

در پاسخ، اتحادیه خواسته های خود را در مورد دستمزدها و مزایا، تنها با تمرکز بر دو جنبه امنیت شغلی، جدول بندی کرد.

اول "بازاستخدام حقوق" است، که به معنی مدرسان که قبلاً در دانشگاه درس داده بودند، قبل از سایر سخنرانان درخواست کننده برای سمت در نظر گرفته می شد. اتحادیه همچنین بر قراردادهای چند ساله تمرکز دارد: اگر یک سخنران در قرارداد یک ساله مصمم باشد که به خوبی انجام شده باشد، آنها واجد شرایط قرارداد دو ساله و متعاقباً قرارداد سه ساله خواهند بود.

این اقدامات از تداوم آموزشی حمایت می کنند که برای بسیاری از دانشجویانی که مدرسان را به عنوان مربی می بینند و برای دسترسی به فرصت ها و راهنمایی ها به آنها وابسته هستند، مهم است.

"ما در درجه اول به عنوان یک "انعطاف پذیر" منبع کار، مفید برای شامل هزینه های آموزشی در حال رشد و افزایش اندازه کلاس، ادعا نامه خوانده شده در طول تجمع UC برکلی توسط سخنران پردیس و سخنگوی اتحادیه کریستال چانگ کوهن. به دانش آموزانی که همه ما تدریس می کنیم، با این حال، ما بخش مهمی از تجربیات کارشناسی آنها می باشد."

چون مدرسان به صورت کلاس به کلاس پرداخت می شوند، آنها همچنین مسئول مقدار زیادی از کار بدون حقوق، مانند توصیه های نوشتن، خدمت در کمیته های برنامه درسی و کمک به دانش آموزان با DeCals، چانگ کوهن گفت.

او افزود که سخنرانان برای زمان بر و "واقعا چالش برانگیز" کار لجستیکی انتقال به یادگیری از راه دور جبران نمی شد.

"همه کارگران UC سزاوار عزت و احترام، لوس گفت: ". ما می دانیم که UC دارای برخی از گزینه های دشوار را به عنوان ما را به آنچه به احتمال زیاد خواهد بود بحران بودجه سر, اما ما واقعا تشویق تصمیم سازان در هر سطح ... تا خدمات ضروری را که آموزش عمومی به ایالت کالیفرنیا است جدی بگیریم."

تماس با Annika Rao در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @annikyr.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن