UC سیستم عبور مرخصی خانواده سود برای مراقبان

سیستم UC مصوب جدید مرخصی خانواده بهره مند است که به اثر در تاریخ 1 ژوئیه 2021. هشت هفته از پرداخت, ترک ارائه خ

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

سیستم UC مصوب جدید مرخصی خانواده بهره مند است که به اثر در تاریخ 1 ژوئیه 2021.

هشت هفته از پرداخت, ترک ارائه خواهد شد برای UC علمی و کارکنان به زمان برای مراقبت از یک کودک و یا به طور جدی بیمار عضو خانواده است. سیاست تضمین می کند که UC کارکنان را دریافت حداقل 70 درصد از دستمزد خود را در طول این زمان.

UC برکلی دانشکده حقوق کارکنان راشل DeLetto گفت: او هفت ماه باردار هنگامی که او کشف کرد که او تا به حال هیچ پرداخت مزایای ترک به عنوان یک کارمند UC سیستم.

DeLetto گفت که او شروع به انجام تحقیقات حقوقی و متوجه شدم هیچ دلیل UC سیستم نمی تواند اتخاذ سیاست های شبیه به بقیه از دولت است. تیم او پس از آن ایجاد یک گزارش که جزئیات مسائل را با سیاست های فعلی و نشان می دهد راه برای تغییر پوشش ارائه شده توسط سیستم UC.

با توجه به DeLetto در مقایسه با شرکت های عمومی در کالیفرنیا, قبلی UC سیاست تنها ارائه شده پرداخت مزایای ترک برای نمونه از آسیب های فیزیکی و 40 درصد پرداخت برای یک هفته.

کارکنان دریافت می تواند تا شش هفته مرخصی با حقوق برای ناتوانی جسمی تنها اگر آنها تصمیم گرفتند به مکمل بیمه از کار افتادگی که کارکنان مجبور به پرداخت از جیب.

DeLetto گفت: مکمل بیمه نامه تا به حال خود را بازیابی میکند. مادران باردار می تواند تنها در صورتی که تصمیم گرفتند در قبل از آنها باردار شد که بسیاری از چپ غافل مادران بدون مزایا. سیاست نیز پوشش نمی دهد شرایط مانند رحم جایگزین تصویب یا نگهداری.

با توجه به DeLetto زمانی که او ابراز نگرانی در مورد پرداخت مزایای مرخصی به همکاران بسیاری از آنها بی اطلاع بودند از مشکلات آن برای ایجاد خانواده جدید.

"ما فقط واقعا شوکه" DeLetto گفت. "هیچ کس به نظر می رسید به در نظر گرفتن این به طور جدی در همه."

برای بسیاری از والدین شاغل در سیستم UC عدم مزایای قابل توجهی آنها را مجبور به تجدید نظر در کار در دانشگاه DeLetto اضافه شده است. بسیاری از مردم او صحبت کرد به نظر ترک و یا سمت چپ این دانشگاه به دلیل مشکلات آنها مواجه شده در مورد مسائل مانند پیدا کردن مناسب خدمات مراقبت از کودکان و یا رو به مالی امکان داشتن یک خانواده بزرگتر.

در حالی که DeLetto خوشحالم که این دانشگاه در حال حاضر کار به تغییر سیاست های خود او معتقد است که تنها "حداقل" به دست آمد. DeLetto اضافه شده که هشت هفته از مرخصی با حقوق است که هنوز هم ناکافی در مقایسه با چگونه شدید اثر زایمان یا تطبیق با یک خانواده جدید است.

"اگر وجود دارد این است که همیشه رفتن به حتی نزدیک به برابری جنسیتی در محل کار وجود دارد کاملا به حمایت بیشتر برای کار خانواده" DeLetto گفت. "است که شامل زمان پرداخت کردن."

در طول سال آینده افراد از جمله علمی و پرسنل دانشکده رهبران و کسانی که در منابع انسانی رهبری در سراسر UC سیستم ادامه خواهد داد برای نهایی کردن سود جزئیات.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن