'قهرمانان کارکنان Unsung': زنان برکلی UC رنگ در رهبری بحث در مورد تجارب، توانمندسازی زنان

UC Berkeley women in leadership positions discussed their experiences as campus's "unsung staff heroines" Tues

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

UC Berkeley women in leadership positions discussed their experiences as campus's "unsung staff heroines" Tuesday in a panel commemorating the centennial of the 19th Amendment's ratification, which gave white women the right to vote.

پانل بخشی از مجموعه "پردیس گفتگو" و جشن سال۱۵۰ سال زنان در دانشگاه برکلی پذیرفته شد. توسط رئیس مجلس سنای دانشگاهی الیور اورایلی اداره می شد؛ صدراعظم کارول کريست، که اولين زني است که عنوان ش را در دست دارد، سخنان يگشايي را ايراد کرد.

موضوعات عمده گفتگو در طول پانل شامل عدالت نژادی و تقاطع بین نژاد و جنسیت است.

مسیح در طول این پنل گفت: "امروز نشان از قدردانی ما از کارکنان زن است که چنین نقش فوق العاده ای به تاریخ پردیس ما بازی کرده اند، "مسیح در طول پانل گفت. "همونطور که ميدوني، ما هنوز هم يه سفر پيش رو داريم که دنبال عدالت اجتماعي هستيم. ما در این سفر با هم مسافران یکهو هستیم."

هر دو از زنان سیاه پوست در پانل، معاون معاون برکلی دانشگاه برکلی و ورود میا Settles-Tidwell و کال زنان سرمربی بسکتبال چارمین اسمیت، گفت: نژاد خود را بخش قابل توجهی از تجارب خود را به عنوان زنان در یک موسسه آموزش عالی بود.

ساکن - Tidwell توصیف می شود شک و گفت : به آرام توسط همکاران خود.

من ریشه مشکل را درک می کنم، من نیستم. ریشه مشکل گاهی اوقات نا امنی شخص دیگری است، "Settles-Tidwell گفت: در طول پانل. "من تشخیص می دهم که من برای شما بیش از حد قوی هستم، اما این به این معنی نیست که چیزی اشتباه است که قوی بودن وجود دارد."

اسمیت گفت، به عنوان یک زن سیاه پوست همجنس گرا، او تبدیل شده است به تنها فردی که هویت خود را در یک اتاق است. به عنوان اولین سیاه پوست که مقام سرمربی بسکتبال زنان را در دست دارد، افزود که به دلیل هویتش احساس «تعهد» می کند، بلکه افتخار می کند که بازیکنانش را توانمند کند تا زنان قوی باشند، حرف بزدند و هر کاری که می خواهد بکنند.

همچنین او گفت بازیکنان ش یک شورای عدالت نژادی ایجاد کرده اند و به مبارزه برای پاسخگو نگه داشتن دیگران ادامه خواهند داد.

اگر نظرم را به صورتی بیان کنم که باعث کوچک شدن من در اتاق نشود ... پس ممکن است من برخی از کلمات منفی دیگر در ارتباط با من که مردان نمی دریافت کنید، "اسمیت در طول پانل گفت: "من و فاز نمی کند. من می دانم که من و آنچه من باور دارم."

در طول پنل، رئیس دانش آموزان سانی لی بر چالش های که زنان ی که کودکان با آن مواجه هستند متمرکز شده است. او گفت بزرگترین چالش او کار در نقش رهبری در حالی که برای دکترا خود را هنگامی که پسر اول خود به دنیا آمد، اما آن را آموخته تاب آوری او که او هنوز هم استفاده می کند.

معاون رئیس دانشگاه و مدیر کمک های مالی و بورسیه کروز گریمالیدو همچنین گفت داشتن پسرش تاثیر زندگی خود را، علاوه بر هویت خود را به عنوان یک زن لاتین. او گفت این همکار با هویت های مشابه و تجارب که کمک به او احساس اعتبار و قدرت است.

به عنوان یک زن رنگ، به خصوص به عنوان یک زن آسیایی آمریکایی شناسایی شده، دیده نمی شود، شنیده نمی شود، احساس نالایق و نامرئی ... من فکر می کنم این چیزی است که همه ما می توانیم در این پانل ارتباط داشته باشد، "لی در طول پانل گفت. "(یافتن) سیستم پشتیبانی خود را. ... ما هنوز به هم متصليم خانه است، خانه ای پیدا کنید."

کیت فینمن سردبیر اجرایی اخبار است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب