پوشش گیاهی آتش نزدیک تر مسا

[به روز رسانی 1:00 بعد از ظهر] تهاجمی پاسخ توسط آتش بر روی زمین با کمک یک آب انداختن هلیکوپتر در هوا متوقف شده

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

[به روز رسانی 1:00 بعد از ظهر] تهاجمی پاسخ توسط آتش بر روی زمین با کمک یک آب انداختن هلیکوپتر در هوا متوقف شده است رو به جلو و پیشرفت مرغ مقلد آتش کاپیتان دنیل Bertucelli گفت. تخلیه هشدارهای برداشته شده است. آتش Bertucelli گفت که در واقع سه نقطه جداگانه آتش سوزی که سوخته از طریق نور چمن بود اما در حال تحت فشار قرار دادند توسط نسیم دریایی بادها به سمت سنگین تر پوشش گیاهی و اکالیپتوس نخلستان که abutted نزدیک به خانه. هیچ آسیب و یا آسیب گزارش شده است. علت آتش سوزی مشخص نیست.

[به روز رسانی 12:31 بعد از ظهر] کاپیتان دنیل Bertucelli گفت: در یک صدای جیر جیر که در حالی که مرغ مقلد آتش به رشد 5 تا 10 هکتار "زمین و هوا خدمه در حال پیشرفت خوب. آتش فعالیت قابل توجهی کاهش یافته است." تخلیه هشدارها هنوز هم در جای خود است اما به احتمال زیاد خواهد شد به زودی برداشته است.

[به روز رسانی 12:06 بعد از ظهر] آتش در حال حاضر رسما به نام مرغ مقلد آتش برای نزدیکی آن به Mockingbird Lane, در حال حاضر در حال سوختن 3-4 هکتار در نور چمن. چندین آتش سوزی واحد در صحنه هستند با هلیکوپتر scooping و رها کردن آب از لورو دره مخزن.

[اصلی گزارش]

سانتا باربارا آتش نشانان در حال حاضر در حال مبارزه با یک پوشش گیاهی آتش نزدیک تر مسا. شهرستان آتش سخنگوی کاپیتان دنیل Bertucelli گفت: این آتش سوزی در حال حاضر متمرکز نسبت به پایان ویجا درایو تخلیه هشدارهای رفته اند به خانه همراه Calle Las Brisas. Bertucelli گفت: او را با ارائه جزئیات بیشتر به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس است. "اطلاعات پراکنده است راست, در حال حاضر," او گفت:.

عکس: سارا امیری

در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب