برکلی اجاره هیئت مدیره دارای کنوانسیون برای باز کمیسر موقعیت

در یکشنبه شب برکلی اجاره تثبیت مدیره جشن 40 سال اجاره کنترل و برگزار کنوانسیون برای pro-مستاجر نامزدها در حال

توسط NEWSWORLDS در 17 تیر 1399

در یکشنبه شب برکلی اجاره تثبیت مدیره جشن 40 سال اجاره کنترل و برگزار کنوانسیون برای pro-مستاجر نامزدها در حال اجرا برای اجاره مدیره کمیسر.

چند نفر که درگیر شده اند و با اجاره هیئت مدیره صحبت در مورد تاریخچه کنترل اجاره در شهرستان از جمله شهردار جسی Arreguín. علاوه بر این 13 نامزد در حال اجرا در نرم افزار-مستاجر تخته سنگ برای کمیساریای موقعیت با هر بیان خود را در مورد به برکلی ساکنان و همچنین گذشته و فعلی اعضای هیئت مدیره در طول این رویداد.

"ما بحران مسکن تبدیل به یک مسکن اضطراری" Arreguín گفت: در طول این رویداد. "در حال حاضر زمان برای اجاره هیئت مدیره به منجر شود."

Arreguín اضافه شده که مسکن باید به عنوان یک حق انسانی.

حداکثر اندرسون سابق عضو شورای شهر صحبت در مورد تاریخچه برکلی اجاره کنترل و مورد بحث چگونه است حرکت برای تغییر به بیشتر مقرون به صرفه مسکن.

"ما باید برای به دست گرفتن این لحظه ها این لحظه را منتقل می کند و ما را از دست این فرصت را به انجام کاری" اندرسون گفت: در طول این رویداد.

13 چشم انداز برای اجاره مدیره کمیسر معرفی خود به کنوانسیون.

برخی از نامزدها را تجربه کرده اند مسکن ناامنی و توافق در مورد نیاز به صورت مقرون به صرفه و در دسترس مسکن در برکلی است.

"به عنوان یک مسکن عدالت مدافع اعتقاد من تجربه شخصی من در به در دنبال مسکن مناسب مورد نیاز است برای کمک به ساخت مسکن مقرون به صرفه و قابل دسترس" گفت: نامزد دومینیک واکر در طول این رویداد.

واکر اضافه شده که بی خانمانی در منطقه خلیج در حال افزایش است و او می خواهد برای به چالش کشیدن "نژادپرستانه تاریخ" از redlining.

نامزد توماس گفت: خداوند او نا امید شده بود با قبلی قواره مترقی اجاره تخته در تلاش های خود را برای کمک به جوامع کم درآمد با هزینه های مسکن.

"به اصطلاح progressivism قرار بود به کمک و نمی" خداوند گفت: "در طول این رویداد. "این هیئت مدیره نیاز به بر روی زمین و صحبت کردن با افرادی که بیشتر تحت تاثیر قرار توسط این."

در بخش Q&A از این رویداد مدعی بودند پرسید که چگونه آنها را روش درخواست مقامات دولتی برای حمایت از یک مستاجر فرصت برای خرید عمل می کنند و یا TOPA.

اکثر نامزدان توافق کردند که سازماندهی جامعه و فشار بر مقامات دولتی به عمل مستاجر از طرف ضروری برای عبور TOPA.

"همکاری با گروه های جامعه است که باید و باید در اولویت قرار گیرد" گفت: نامزد ماری Mendonca در طول این رویداد. "مقامات تحت فشار هستند و آنها نیاز به فشار بیشتر توسط جامعه."

نامزدها همچنین خواسته شد که چگونه آنها را در رویکرد توانبخشی و decarbonization از واحدهای مسکونی در برکلی است.

بسیاری از نامزد آینده نگر توافق کردند که لازم است به آموزش مستأجر در حقوق خود و ارائه کمک های مالی برای صاحبخانه به بازرسی های منظم خود را در واحدهای مسکن برای چک کردن هر گونه مسائل مربوط به سلامت از جمله قالب.

اجاره صندلی هیئت مدیره پائولا Laverde نتیجه این رویداد حاکی از این است که رای گیری اطلاعات در دسترس خواهد بود در شهر برکلی ،

رای گیری برای جدید کمیسر تخته سنگ شروع شده 5 جولای به پایان خواهد رسید July 12 در نیمه شب.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب